Автор |
Съобщение |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
 От къде в багажника може да се захрани с 12V. усилвател?
Някай тук правил ли си е музиката сам? Имате ли идия къде по инсталацията идва 12 волта постоянно - или при завъртян ключ? Всичко което намерих в сърч - е да съм я носел на Тояга, ама аз искам сам да си я направя музичката. Освен това и не съм от София. Имам стъпало, и само ми трябва ток и маса и ще сложа по силни колони отзад направо в багажтика без да режа кората, а сигнал за левия и десния канал е най-лесно да се пусне от кабелите стигали до вградените говорителчета. Само 12 волта ми трябват - и но при изгасени фарове ...
_________________
-(Pa3xoD)
|
Сря Апр 05, 2006 6:22 pm |
|
 |
FIAT 125s
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm Мнения: 163 Местоположение: Стара Загора
|
Най-добре си пусни кабел от отпред и гледай да е по-дебеличък. 
_________________ 125s/1600ccm/100ps
|
Сря Апр 05, 2006 6:30 pm |
|
 |
Dedra 2.0
Кара балканче
Регистриран на: Пон Авг 01, 2005 3:44 pm Мнения: 49 Местоположение: Пловдив
|
Усилвателя обикновенно върви с един дебел кабел който се включва към акомулатора.Все пак един усилвател си черпи доста ток.Не можеш да го вземеш отвсякъде.
|
Сря Апр 05, 2006 6:38 pm |
|
 |
velko_sz
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 8:22 pm Мнения: 210 Местоположение: София Младост II
|
Няма откаде да вземеш такъв сериозен ток от багажника. Трябва да си пуснеш отделен кабел и то достатучно як да понесе товара на уселвателя ти че той ако е някой мощен си черпи яко ток
_________________ PUNTO 1.1 94г.
|
Сря Апр 05, 2006 7:52 pm |
|
 |
Vladim
|
ММда.. за съжаление са сериозен усилвател трябва и МНОГО сериозно захранване. Затова се слага някоко квадрата дебел проводник директно от акумулатора + специален предпазител. Кабела мяза малко като силовите кабели за електрожен :mrgreen: Дебел е и за съжаление се прекарва трудно. А за мъничко усилвателче може да си вземеш ток от осветлението на багажника. Иде реч за комплектите на Неомонтана от сорта на 2х20, или 2х40 вата.
|
Сря Апр 05, 2006 8:03 pm |
|
 |
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
Виж какви кабели минават под задната седалка... като я двигнеш отдолу където е третия колан има едно кече и под него има кабели... виж с мултицета къде има 12V при изгасен двигател и дерзай...
Но както каза Vladim - само за малките усилвателчета!!!
_________________ FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
|
Сря Апр 05, 2006 8:37 pm |
|
 |
cougar
Кара балканче
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 2:08 am Мнения: 45 Местоположение: Варна 04 Варненчик
|
Колега аз си го монтирах сам , от Техномаркет си купих целия кит кабели с бушони всичко необходимо, плюсовия е задължително към акумолатора и с доста сериозен бушон, и има едно отделно кабелче за вкл/изкл на усилватела , има букса на която пише RЕМОТЕ, и го връзваш към плеъра , ако няма специално извод за усилвател връзваш към извода за ел.антена, така че плюс през контакт не ти трябва
_________________ FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046
|
Сря Апр 05, 2006 9:51 pm |
|
 |
yan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Сеп 18, 2005 11:19 am Мнения: 67 Местоположение: Бургас
|
Като гледах на схемта има 2 кабела които отиват до блока с бушоните и мисля че ще ти свършат работа.
Можеш да вземеш ток от там и да го закараш до багажника, за да не ти се налага да теглиш кабели до акумулатора.
Но задължително сложи бушон веднага след връзката  шото може много да патиш.
|
Сря Апр 05, 2006 10:04 pm |
|
 |
gdd55
|
Трябва ти кабел 6 или 8 квадрата. Кабела се пуска само и единствено от акумолатора.Поставя се мисля че беше около 60А бушон.Бушонът е изграден от две части:тяло/от стъкло и самият предпазител в него
|
Сря Апр 05, 2006 10:28 pm |
|
 |
Vladim
|
yan написа: Като гледах на схемта има 2 кабела които отиват до блока с бушоните и мисля че ще ти свършат работа. Можеш да вземеш ток от там и да го закараш до багажника, за да не ти се налага да теглиш кабели до акумулатора. Но задължително сложи бушон веднага след връзката  шото може много да патиш.
За усилвател с обща пикова мощност над 120-150 вата този вариянт е неприемлив! При пиковите натоварвания тънките кабели и слаби бушони играят роля на съпротивление и намалят силата на тока! Затова задължително се пуска отделен ДЕБЕЛ няколко квадрата кабел от акумулатора със специален предпазител.
|
Сря Апр 05, 2006 10:40 pm |
|
 |
Blade SG
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Окт 26, 2005 8:00 pm Мнения: 69 Местоположение: Пловдив
|
gdd55 написа: Трябва ти кабел 6 или 8 квадрата. Кабела се пуска само и единствено от акумолатора.Поставя се мисля че беше около 60А бушон.Бушонът е изграден от две части:тяло/от стъкло и самият предпазител в него
Предпазителят е в зависимост от мощността на усилвателя. Може да е доста над 60 А 
|
Сря Апр 05, 2006 11:20 pm |
|
 |
jorko
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 6:26 pm Мнения: 290 Местоположение: София 07 Слатина
|
Blade SG написа: gdd55 написа: Трябва ти кабел 6 или 8 квадрата. Кабела се пуска само и единствено от акумолатора.Поставя се мисля че беше около 60А бушон.Бушонът е изграден от две части:тяло/от стъкло и самият предпазител в него Предпазителят е в зависимост от мощността на усилвателя. Може да е доста над 60 А 
само дето тогава ще му трябва и кондензатор половин или повече фарада 
_________________
 JVC камера Продава
|
Сря Апр 05, 2006 11:23 pm |
|
 |
Blade SG
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Окт 26, 2005 8:00 pm Мнения: 69 Местоположение: Пловдив
|
Е и кабела едва ли ще му е 6-8 квадрата, ама айде да не се задълбочаваме 
|
Сря Апр 05, 2006 11:33 pm |
|
 |
perlsite
Фиат маниак
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am Мнения: 712 Местоположение: София
|
Най-добрия начин да останеш без ел.инсталация в колата е да си пуснеш услвателя като вземеш ток "някъде" от багажника :twisted:
Хората преди мен си го обясниха.. кабели в зависимост от мощността директно свързани към акумулатора през съответните бушони, кондензатори и т.н.. както си му е реда :roll:
_________________ FIAT Marea
|
Чет Апр 06, 2006 1:21 am |
|
 |
chukov
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Апр 05, 2006 10:05 am Мнения: 21 Местоположение: Дряново
|
И последно да добавя
Като опънеш кабел от акумулатора до багажника сложи предпазителя максимално близо до акумулатора, за да може ако стане късо и изгори предпазителя, да няма кабел, който опира в купето и има 12V в него. Тоест това ще е кабелът от акумулатора до предпазителя.
Ако предпазителя в в багажника и да изгори, по останалата част от кабела до купето ще си вървят 12V и е опасно ако някъде се протърка и опре в купето.
_________________ http://www.avtogumi.com
|
Чет Апр 06, 2006 9:29 am |
|
|