 |
|
Дата и час: Нед Сеп 07, 2025 1:37 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Sharky05
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm Мнения: 27
|
 Постоянен консуматор
Искам да попитам нямкой има ли идеи защо е това, и нормално ли е.Когато откачам клемата на минуса дава искра.Замерих с уред и отчита 12 волта.Опосле отакчах бушоните един по един обаче консуматора си остана.Нямам представа от какво може да е.Също и друго искам да попитам относно стрелката за горивото - не показва вярно, даже понякога пада на нула и трябва да ударя по таблото за да се оправи.Възможно ли е това да е проблема за консуматора?Очаквам идеи за разрешаване на този проблем особенно ако на някой вече му се е случвало, ще коментираме заедно!
Браво 1.6 16в. 103 коня 98г. ми е колата
|
Пет Дек 21, 2007 12:26 am |
|
 |
StevenS
Кара велосипед
Регистриран на: Нед Юли 22, 2007 7:03 pm Мнения: 24 Местоположение: София
|
провери плафона в багажника, много често именно той създава тия проблеми, зацапват се /окисляват се контактите и не разбира че си затворил вратата 
_________________ Fiat Bravo JTD 105 GT - стъпва тук там
|
Пет Дек 21, 2007 12:45 am |
|
 |
gurbi
Кара детска количка
Регистриран на: Пон Юли 23, 2007 11:34 pm Мнения: 17 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
Привет колега ,при мен имаше подобен проблем с таблото ,не ми свтиха някои неща по него ,първо обвиних крушките после клемите ,а се оказа спукана пътечка и като трясна таблото и захапе всичко е наред до ,след малко.Проблема го реших с помоща на колеги от този форум и като пуснах мостче между двете наи близки точки.
Колкото до изкрите , не мисля че е от таблото ти , като махнеш контакта и всичко гасне по него.
_________________ fiat brava 1.6 16v 1996
|
Пет Дек 21, 2007 12:49 am |
|
 |
Sharky05
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm Мнения: 27
|
StevenS написа: провери плафона в багажника, много често именно той създава тия проблеми, зацапват се /окисляват се контактите и не разбира че си затворил вратата 
Това беше първото място което проверих, дори свалиш крушката за осветление в багажника, но консумацията не спря.
Искам също да попитам възможно ли да е от акумулатора?Казаха ми че може самия той вътре да си дава на късо (от 2003 г. е)
|
Пет Дек 21, 2007 1:11 am |
|
 |
Rokambol
|
Премери големината на тока на консумация при изключен контакт с амперметър. Аларма имаш ли?
|
Пет Дек 21, 2007 6:18 pm |
|
 |
sok1
|
 Re: Постоянен консуматор
Sharky05 написа: Искам да попитам нямкой има ли идеи защо е това, и нормално ли е.Когато откачам клемата на минуса дава искра.Замерих с уред и отчита 12 волта.Опосле отакчах бушоните един по един обаче консуматора си остана.Нямам представа от какво може да е.Също и друго искам да попитам относно стрелката за горивото - не показва вярно, даже понякога пада на нула и трябва да ударя по таблото за да се оправи.Възможно ли е това да е проблема за консуматора?Очаквам идеи за разрешаване на този проблем особенно ако на някой вече му се е случвало, ще коментираме заедно! Браво 1.6 16в. 103 коня 98г. ми е колата
Предлагам ти да извадиш бушоните от пред при двигателя (fuse). По този начин изключваш много по-големи кръгове от ел инсталацията (fuse1). Така ще се насочиш къде е проблема.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Пет Дек 21, 2007 7:22 pm |
|
 |
Sharky05
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm Мнения: 27
|
Rokambol, премерих големината на тока - 12в. Нямам аларма.
Sok1, Махах бушоните един по един които са под волана и тези на първата скица, а за втората немога да се ориентирам или може би това е подробно обеснена.
Пробвах и с друг акумулатор - пак е същото.
Много странно.
|
Пет Дек 21, 2007 7:35 pm |
|
 |
Rokambol
|
Sharky05 написа: Rokambol, премерих големината на тока - 12в. Нямам аларма. Sok1, Махах бушоните един по един които са под волана и тези на първата скица, а за втората немога да се ориентирам или може би това е подробно обеснена. Пробвах и с друг акумулатор - пак е същото. Много странно.
Колега НЕ си премерил големината на тока, а само напрежението, то е 12V. Големината на консумирания ток се мери с амперметър, който се включва последователно към едната от клемите на акумулатора и разкачения кабел от нея. Това се прави при изключен контакт. Тази стойност е важна. Това, което си споменал за саморазреждане на акумулатора е напълно възможно, но не можеш да го установиш сам. За това ме интересува каква е консумацията на автомобила в покой, за да ти кажа дали проблема е в него или акумулатора. Другия вариант (най-добрия) е да отидеш при местен акумулаторджия, който ще ти даде отговор на въпросите ми, и най-вероятно ще ти реши проблема за нула време.
|
Съб Дек 22, 2007 5:56 pm |
|
 |
Sharky05
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm Мнения: 27
|
Извинявам се за грешния израз - напрежението измерих и то е 12в при изключен контакт. измерих го с волтметър последователно към едната от клемите на акумулатора и разкачения кабел от нея. Това е когато автомобила е в покой. Благодаря за съветите, трябва да посетя някой майстор най-накрая.
|
Съб Дек 22, 2007 7:20 pm |
|
 |
Rokambol
|
Sharky05 написа: Извинявам се за грешния израз - напрежението измерих и то е 12в при изключен контакт. измерих го с волтметър последователно към едната от клемите на акумулатора и разкачения кабел от нея. Това е когато автомобила е в покой. Благодаря за съветите, трябва да посетя някой майстор най-накрая.
И това е грешно измерване, но не се коркай, наистина посети някой жичкаджия. 
|
Съб Дек 22, 2007 7:24 pm |
|
 |
Sharky05
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm Мнения: 27
|
Добре ше ми кажеш ли как да го измеря правилно а пък аз пак ще си ида на майстор.
|
Съб Дек 22, 2007 9:22 pm |
|
 |
Rokambol
|
Sharky05 написа: Добре ше ми кажеш ли как да го измеря правилно а пък аз пак ще си ида на майстор.
Намираш един цифров мултицет с възможност за измерване големината на постоянен ток, т.е. да има и амперметър. Нагласяш обхвата на постоянен ток (DCA), стойността на най-голямата възможна (2, 5, 10А, зависи от уреда) разкачаш едната клема на акумулатора, да речем положителната и свързваш сондите на уреда, едната на свободния полюс, другата на откачения кабел. Не трябва да даваш контакт, а запалване в никакъв случай! Виждаш стойността на консумирания ток, нормално не трябва да надхвърля 20mA (една 5W крушка консумира около 500mA) и си правиш изводи. Ток с големина над 1А ще ти смаже акумулатора много бързо една нощ.
|
Съб Дек 22, 2007 9:35 pm |
|
 |
Sharky05
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm Мнения: 27
|
Много благодаря за полезната информация...ще пробвам това дори да не разреша проблем просто за лична информация.
акумулатора пада за 3-4 дена значи не е нещо голямо но все пак...
|
Съб Дек 22, 2007 11:49 pm |
|
 |
parata
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Апр 19, 2007 9:43 pm Мнения: 177 Местоположение: Айтос
|
колега,а имаш ли СD
|
Нед Дек 23, 2007 6:58 pm |
|
 |
Sharky05
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm Мнения: 27
|
parata написа: колега,а имаш ли СD
Имам, но по-нагоре съм писал че дори когато извадя бушоните консумацията продължава.
|
Нед Дек 23, 2007 9:47 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |