Дата и час: Нед Сеп 07, 2025 1:39 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Постоянен консуматор 
Автор Съобщение
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
Мнение Постоянен консуматор
Искам да попитам нямкой има ли идеи защо е това, и нормално ли е.Когато откачам клемата на минуса дава искра.Замерих с уред и отчита 12 волта.Опосле отакчах бушоните един по един обаче консуматора си остана.Нямам представа от какво може да е.Също и друго искам да попитам относно стрелката за горивото - не показва вярно, даже понякога пада на нула и трябва да ударя по таблото за да се оправи.Възможно ли е това да е проблема за консуматора?Очаквам идеи за разрешаване на този проблем особенно ако на някой вече му се е случвало, ще коментираме заедно!
Браво 1.6 16в. 103 коня 98г. ми е колата


Пет Дек 21, 2007 12:26 am
Профил WWW
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Нед Юли 22, 2007 7:03 pm
Мнения: 24
Местоположение: София
Мнение 
провери плафона в багажника, много често именно той създава тия проблеми, зацапват се /окисляват се контактите и не разбира че си затворил вратата :)

_________________
Fiat Bravo JTD 105 GT - стъпва тук там


Пет Дек 21, 2007 12:45 am
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 23, 2007 11:34 pm
Мнения: 17
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Мнение 
Привет колега ,при мен имаше подобен проблем с таблото ,не ми свтиха някои неща по него ,първо обвиних крушките после клемите ,а се оказа спукана пътечка и като трясна таблото и захапе всичко е наред до ,след малко.Проблема го реших с помоща на колеги от този форум и като пуснах мостче между двете наи близки точки.
Колкото до изкрите , не мисля че е от таблото ти , като махнеш контакта и всичко гасне по него.

_________________
fiat brava 1.6 16v 1996


Пет Дек 21, 2007 12:49 am
Профил ICQ
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
Мнение 
StevenS написа:
провери плафона в багажника, много често именно той създава тия проблеми, зацапват се /окисляват се контактите и не разбира че си затворил вратата :)

Това беше първото място което проверих, дори свалиш крушката за осветление в багажника, но консумацията не спря.
Искам също да попитам възможно ли да е от акумулатора?Казаха ми че може самия той вътре да си дава на късо (от 2003 г. е)


Пет Дек 21, 2007 1:11 am
Профил WWW
Мнение 
Премери големината на тока на консумация при изключен контакт с амперметър. Аларма имаш ли?


Пет Дек 21, 2007 6:18 pm
Мнение Re: Постоянен консуматор
Sharky05 написа:
Искам да попитам нямкой има ли идеи защо е това, и нормално ли е.Когато откачам клемата на минуса дава искра.Замерих с уред и отчита 12 волта.Опосле отакчах бушоните един по един обаче консуматора си остана.Нямам представа от какво може да е.Също и друго искам да попитам относно стрелката за горивото - не показва вярно, даже понякога пада на нула и трябва да ударя по таблото за да се оправи.Възможно ли е това да е проблема за консуматора?Очаквам идеи за разрешаване на този проблем особенно ако на някой вече му се е случвало, ще коментираме заедно!
Браво 1.6 16в. 103 коня 98г. ми е колата


Предлагам ти да извадиш бушоните от пред при двигателя (fuse). По този начин изключваш много по-големи кръгове от ел инсталацията (fuse1). Така ще се насочиш къде е проблема.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Пет Дек 21, 2007 7:22 pm
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
Мнение 
Rokambol, премерих големината на тока - 12в. Нямам аларма.
Sok1, Махах бушоните един по един които са под волана и тези на първата скица, а за втората немога да се ориентирам или може би това е подробно обеснена.
Пробвах и с друг акумулатор - пак е същото.
Много странно.


Пет Дек 21, 2007 7:35 pm
Профил WWW
Мнение 
Sharky05 написа:
Rokambol, премерих големината на тока - 12в. Нямам аларма.
Sok1, Махах бушоните един по един които са под волана и тези на първата скица, а за втората немога да се ориентирам или може би това е подробно обеснена.
Пробвах и с друг акумулатор - пак е същото.
Много странно.

Колега НЕ си премерил големината на тока, а само напрежението, то е 12V. Големината на консумирания ток се мери с амперметър, който се включва последователно към едната от клемите на акумулатора и разкачения кабел от нея. Това се прави при изключен контакт. Тази стойност е важна. Това, което си споменал за саморазреждане на акумулатора е напълно възможно, но не можеш да го установиш сам. За това ме интересува каква е консумацията на автомобила в покой, за да ти кажа дали проблема е в него или акумулатора. Другия вариант (най-добрия) е да отидеш при местен акумулаторджия, който ще ти даде отговор на въпросите ми, и най-вероятно ще ти реши проблема за нула време.


Съб Дек 22, 2007 5:56 pm
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
Мнение 
Извинявам се за грешния израз - напрежението измерих и то е 12в при изключен контакт. измерих го с волтметър последователно към едната от клемите на акумулатора и разкачения кабел от нея. Това е когато автомобила е в покой. Благодаря за съветите, трябва да посетя някой майстор най-накрая.


Съб Дек 22, 2007 7:20 pm
Профил WWW
Мнение 
Sharky05 написа:
Извинявам се за грешния израз - напрежението измерих и то е 12в при изключен контакт. измерих го с волтметър последователно към едната от клемите на акумулатора и разкачения кабел от нея. Това е когато автомобила е в покой. Благодаря за съветите, трябва да посетя някой майстор най-накрая.


И това е грешно измерване, но не се коркай, наистина посети някой жичкаджия. :cool:


Съб Дек 22, 2007 7:24 pm
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
Мнение 
Добре ше ми кажеш ли как да го измеря правилно а пък аз пак ще си ида на майстор.


Съб Дек 22, 2007 9:22 pm
Профил WWW
Мнение 
Sharky05 написа:
Добре ше ми кажеш ли как да го измеря правилно а пък аз пак ще си ида на майстор.

Намираш един цифров мултицет с възможност за измерване големината на постоянен ток, т.е. да има и амперметър. Нагласяш обхвата на постоянен ток (DCA), стойността на най-голямата възможна (2, 5, 10А, зависи от уреда) разкачаш едната клема на акумулатора, да речем положителната и свързваш сондите на уреда, едната на свободния полюс, другата на откачения кабел. Не трябва да даваш контакт, а запалване в никакъв случай! Виждаш стойността на консумирания ток, нормално не трябва да надхвърля 20mA (една 5W крушка консумира около 500mA) и си правиш изводи. Ток с големина над 1А ще ти смаже акумулатора много бързо една нощ.


Съб Дек 22, 2007 9:35 pm
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
Мнение 
Много благодаря за полезната информация...ще пробвам това дори да не разреша проблем просто за лична информация.
акумулатора пада за 3-4 дена значи не е нещо голямо но все пак...


Съб Дек 22, 2007 11:49 pm
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 19, 2007 9:43 pm
Мнения: 177
Местоположение: Айтос
Мнение 
колега,а имаш ли СD


Нед Дек 23, 2007 6:58 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
Мнение 
parata написа:
колега,а имаш ли СD

Имам, но по-нагоре съм писал че дори когато извадя бушоните консумацията продължава.


Нед Дек 23, 2007 9:47 pm
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg