Дата и час: Нед Юли 13, 2025 3:42 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
коригиране на ъгъла на предварението 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Юли 30, 2006 2:03 am
Мнения: 2
Местоположение: Дупница
UNREAD_POST коригиране на ъгъла на предварението
някай ползвал ли е устройство за коригиране на предварението при работа с пропан-бутан ? има ли някакви отзиви???
ps: пример за такова устройство е JETSPARK
http://www.autodiags.com/jetspark.html
http://jethro.viket.net/bgver.html


Сря Авг 09, 2006 2:27 pm
Профил ICQ
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST Re: коригиране на ъгъла на предварението
msergiev написа:
някай ползвал ли е устройство за коригиране на предварението при работа с пропан-бутан ? има ли някакви отзиви???
ps: пример за такова устройство е JETSPARK
http://www.autodiags.com/jetspark.html
http://jethro.viket.net/bgver.html

Лично аз не съм ползвал, но устройството върши много хубава работа :idea:
Сваля разхода с 10% грубо и компенсира "загубата" на мощност.
Ако си решил да слагаш такова устройство няма да съжаляваш, но въпроса е на каква кола ще се монтира :wink:
Ако колата е с 4 бубини, то тогава ще трябват 4 такива устройства и това значи, че доста по-дълго време ще трябва да се кара колата на ГАЗ, за да се избие вложението :wink:

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Чет Авг 10, 2006 12:43 pm
Профил
UNREAD_POST 
аз карам с джетспарк, мога смело да твърдя че има смисъл от него. наистина компенсира по-високото октаново число с леко предварение от няколко градуса. Коата върви както на бензин и разхода е приравнен с този на основното гориво. Динамиката не се губи, даже напротив! колата е малко по-мощна и скоростите са по-дълги


Пет Авг 11, 2006 10:47 am
UNREAD_POST 
При мен разхода спадна с около 10%. За подобрение във вървежа - не съм много сигурен.
Удоволствието излезе 130 лева - двоен JetSpark, с комутация.


Съб Авг 12, 2006 2:28 am
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
zgabrovski написа:
При мен разхода спадна с около 10%. За подобрение във вървежа - не съм много сигурен.
Удоволствието излезе 130 лева - двоен JetSpark, с комутация.


на инжекциона или на обикновената?

_________________
Fiat Bravo GT
Изображение


Съб Авг 12, 2006 9:36 am
Профил
UNREAD_POST 
На обикновената, на инжекциона не съм слагал.


Пет Авг 18, 2006 9:08 am
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
ivo098 написа:
zgabrovski написа:
При мен разхода спадна с около 10%. За подобрение във вървежа - не съм много сигурен.
Удоволствието излезе 130 лева - двоен JetSpark, с комутация.


на инжекциона или на обикновената?

ЕКУ-то на инжекцион BRC си има коректор за предверението :wink:

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Съб Авг 19, 2006 9:09 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg