Дата и час: Сря Юли 16, 2025 7:24 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 45 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Р А З Б И В А Н Е 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
Ами не са единствените:

Manufacturer: Alfa-Romeo
Type: S-5
Wet sumped
DOHC
20 valves total
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 82.00mm × 90.40mm
Bore / stroke ratio: 0.91
Displacement: 2387 cc 145.66 cu in
Compression: 17.00:1
Fuel system: Bosch EDC 16C39 diesel injection
Aspiration: Turbo D.
Intercooler: Y
Catalytic Converter: Y
Max. output: 199.7 PS (197.0 bhp) (146.9 kW)@4000 rpm
Max. torque: 400.0 Nm (295 lbft) (40.8 kgm)@2000 rpm
Coolant: Water
Specific output: 82.5 bhp/litre
Specific torque: 167.57 Nm/litre

Някой каза ли 200 коня :mrgreen:


Пон Юли 03, 2006 4:24 pm
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm
Мнения: 2041
Местоположение: София
UNREAD_POST 
everton написа:

новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има :shock: 400 н.м. въртящ момент.
MultiJet - а ще се окаже супер, което много ме радва.
лично за мен няма по качествени двг. от японските.


е да, но този двигател тук май е орязан на 150 к.с.
може би заради акциза
а мотора, за който писа Митко май ще се монтира и в Крома
която попада в класа на Авенсис

_________________
Изображение
Brava 1.6 ELX


Пон Юли 03, 2006 4:31 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Mitko написа:
Ами не са единствените:
Manufacturer: Alfa-Romeo
Max. output: 199.7 PS (197.0 bhp) (146.9 kW)@4000 rpm
Max. torque: 400.0 Nm (295 lbft) (40.8 kgm)@2000 rpm
Specific output: 82.5 bhp/litre
Specific torque: 167.57 Nm/litre
Някой каза ли 200 коня :mrgreen:

Абе Митко недей така сега ... То за тоя двигател няма начин извънземните да не са им помогнали на италианците.
Пък като се счупи макаронаджийския двигател - на Марс ли ще търсят части или на Луната?
Нали знаеш "японско качество"! Да не говорим пък за "германското качество"!


Пон Юли 03, 2006 4:33 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
kiro_of_the_day написа:
everton написа:
новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има :shock: 400 н.м. въртящ момент.

Е то от 10 литров мотор може и 1 000 000 н.м. въртящ момент да извадят...


новия дизел на рено лагуна е 2.0 - 173 к.с. 360 н.м. при 1750 оборота

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Последна промяна everton на Пон Юли 03, 2006 5:01 pm, променена общо 1 път



Пон Юли 03, 2006 4:38 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
sev написа:
everton написа:

новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има :shock: 400 н.м. въртящ момент.
MultiJet - а ще се окаже супер, което много ме радва.
лично за мен няма по качествени двг. от японските.


е да, но този двигател тук май е орязан на 150 к.с.
може би заради акциза
а мотора, за който писа Митко май ще се монтира и в Крома
която попада в класа на Авенсис


кромата май е малко по - голяма от авенсис.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Пон Юли 03, 2006 4:42 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm
Мнения: 2041
Местоположение: София
UNREAD_POST 
ако ги мерим с метър - може би :D
иначе би трябвало да са в един сегмент
както и с Рено Лагуна

_________________
Изображение
Brava 1.6 ELX


Пон Юли 03, 2006 4:46 pm
Профил ICQ
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
sev написа:
ако ги мерим с метър - може би :D
иначе би трябвало да са в един сегмент
както и с Рено Лагуна


колега, някаде бях гледал цени на крома в порядъка 60 - 70 000 лв, а авенсиса започва от 35 000 нещо май грешиш. дизеловия авенсис най - много да е 47 - 48 000 лв. за тази разлика в цената май няма да има толкова луди.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Пон Юли 03, 2006 4:58 pm
Профил
UNREAD_POST 
everton написа:
sev написа:
ако ги мерим с метър - може би :D
иначе би трябвало да са в един сегмент
както и с Рено Лагуна


колега, някаде бях гледал цени на крома в порядъка 60 - 70 000 лв, а авенсиса започва от 35 000 нещо май грешиш. дизеловия авенсис най - много да е 47 - 48 000 лв. за тази разлика в цената май няма да има толкова луди.


За дизеловите версии 51 000+ за Авенсис и 50 000+ за Крома. Най-ниската цена за Крома е 41490 с ДДС за 2.2 литров двигател. Най-малкия Авенсис е с 1.6 мотор и е 34 841лв с ДДС.


Пон Юли 03, 2006 5:09 pm
UNREAD_POST 
Новия мотор на Авенсиса си е точно 150 кс.А цените са тук:
http://www.toyota.bg/WBStorage/Files/PrList_Avensis.pdf


Пон Юли 03, 2006 5:12 pm
UNREAD_POST 
everton написа:
лично за мен няма по качествени двг. от японските.


Дали така мислят и "гордите притежатели" на КОРОЛА 2002-2005г Евертоне??!!! :roll: С ПРОСЛОВУТИТЕ 1.6 VVTI
:roll: :idea: :roll: Поговори с някой от тях, какво се случва на моторите им на около 80 000-100 000 км пробег и ела пак да си пишем.


Пон Юли 03, 2006 5:21 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
вече го ударихме малко на празни приказки. вземете си новия брой на ауто билд и четете. тест между опел вектра комби - 1.9 фиагския , рено лагуна гранд тур, пасат комби, и авенсис комби. вище разход ускорение и т. н. т. говориш за притежателите на корола, а за 1.4 12 в. ????????? преди известно време имаше тест в който участваха и гранде пунто и рено клио, единсквената от тях с 8 клапанов мотор беше грандето и освен това беше и с най - малко мощност семпло оборудване и висока цена . с 8 клапанов двигател не се гради имидж, само могат да ти се смеят.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Пон Юли 03, 2006 5:44 pm
Профил
UNREAD_POST 
О не и Ауто Билд. Имам си лично мнение за този тип авто списания и за капацитета им като специалисти.


Пон Юли 03, 2006 5:45 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
Mitko написа:
О не и Ауто Билд. Имам си лично мнение за този тип авто списания и за капацитета им като специалисти.


в последния брой има два теста. и в двата има фолксваген даже в единия има и сеат със същия двигател разбира се и двата пъти победител е фолксваген, но наблегнете на характеристики, оборудване и др.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Пон Юли 03, 2006 5:52 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm
Мнения: 679
Местоположение: Кюстендил
UNREAD_POST 
"...новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има 400 н.м. въртящ момент. "

ама ти май просто го приемаш реалност това че D-4D е върха на джанката... мен просто ме интересува дали наистина има нещо интересно в него, или всичко е просто маркетингов шум.
FYI: posting.php?mode=reply&t=7606
обърни внимание на мотора 2,4 Multijet 20v...

П. С. аз май си отговорих - D-4D е поне един двигател под върха на джанката... щото JTDтата ги отвяват отвсякъде....
П. С. на П. С.то - докато се натуткам то са пуснати 20 поста на тя тема - ногу сте бързи бре...

_________________
Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)


Пон Юли 03, 2006 5:59 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
everton написа:
вече го ударихме малко на празни приказки. вземете си новия брой на ауто билд и четете. тест между опел вектра комби - 1.9 фиагския , рено лагуна гранд тур, пасат комби, и авенсис комби. вище разход ускорение и т. н. т. говориш за притежателите на корола, а за 1.4 12 в. ????????? преди известно време имаше тест в който участваха и гранде пунто и рено клио, единсквената от тях с 8 клапанов мотор беше грандето и освен това беше и с най - малко мощност семпло оборудване и висока цена . с 8 клапанов двигател не се гради имидж, само могат да ти се смеят.


Вярно,че го ударихме на празни приказки! Но ти или не четеш, или не знам какво. :roll: Май-вече си забравил предишните ми постове.Кой е казал ,че вектрата е спечелила!Просто се казва, че тя е ОПТИМУМА! Сега пък споменаваш 1.4/12V.Не забравяй, че болшиството такива мотори тук са доста над 150 хиляди километра и повече от 8-10 прослужени години на предишните си собственици.Аз ти говоря за нови автомобили за които хората са платили или ще плащат доста над 30 хил.лева.За това нещо не приемам твърдението ти относно най-добрите двигатели.Естествено, че всяка фирма си има издънки.Просто исках да се порадваме на фактите, че Фиат стават отново Фиат и се утвърждава като един от най-добрите двигателостроители в Европа.Ти къде видя нещо, нередно, неистинско и невярно?!


Пон Юли 03, 2006 7:13 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 45 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg