 |
|
Дата и час: Нед Сеп 07, 2025 1:54 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
От къде в багажника може да се захрани с 12V. усилвател?
Автор |
Съобщение |
gdd55
|
jorko написа: Blade SG написа: gdd55 написа: Трябва ти кабел 6 или 8 квадрата. Кабела се пуска само и единствено от акумолатора.Поставя се мисля че беше около 60А бушон.Бушонът е изграден от две части:тяло/от стъкло и самият предпазител в него Предпазителят е в зависимост от мощността на усилвателя. Може да е доста над 60 А  само дето тогава ще му трябва и кондензатор половин или повече фарада 
Toй щом сам ще си го слага предположих че няма да е кой знай колко мощен и му дадах параметри които мисля че ще му свършат работа и ще го ориентират за какво става реч.
Сега може и генератори да слага аз от каде да го знам :mrgreen:
|
Чет Апр 06, 2006 11:50 am |
|
 |
beer
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Мар 16, 2005 9:32 pm Мнения: 180 Местоположение: Варна 03 Младост
|
Ето как е при мен.
Към усилователя и към акумулатора за тея който не вярват колко са дебели кабелите.

_________________

|
Пет Апр 07, 2006 1:43 pm |
|
 |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
Понеже аз отворих темата като попитах - нека да дооточня, че ще слагам едно съвсем малко балгарско усилвателче 2х22W което ще захранва допълнителлно задните тонколони последователно свързани с боксове 2х40W така че да може малко да ги облекча и да не попръцват ами да останат с ролята на среди за задницата - както са си на оригиналното място. Идеята за ток от крушката ми беше хрумнала и на мене ама не мога да слушам музика само на открехната 5-та врата - и трябва някак да я накарам да задържи включена ако мога да я излъжа - но това ще стане като открия къде е прекъсвача който я песка като ке надигне капака. Проблем с тока няма - смятъл съм съпротивленията - усилвателя нямя да се товари ами големите колони малко ще се мъчат. Пак ще видя дали не бях го смятал с формулата за успоредно свързване - щото оригиналните 4 ома в система с 8 омовите боксове в багажника мисля даваха сумарно съпротивлени 2,66 ома както го бях замислил - и не ми се вярва да повредя ел. инсталацията на автомобила - най много - общ бушон на тази лампа с чистачките или пръскачката - ама той се подменя лесно и може да се пробва друго свързване.
_________________
-(Pa3xoD)
|
Съб Апр 08, 2006 3:59 pm |
|
 |
yan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Сеп 18, 2005 11:19 am Мнения: 67 Местоположение: Бургас
|
Това е прекъсвача.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Съб Апр 08, 2006 5:46 pm |
|
 |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
yan написа: Това е прекъсвача.
Еха - много ме улесняваш - мерси.
_________________
-(Pa3xoD)
|
Съб Апр 08, 2006 8:30 pm |
|
 |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
 май трябва нова тема
Закачих колоните без усилвател - и свирят зяедно с оригиналните вгредени говорителчета, но ефекта е: че сега повече се товарят тези, които са на вратите отпред, а звука от задницата на къпето се скри и приглуши в багажника ... и нищо не чувам на предните седалки от по-качествения звук. Спрях с поставянето на усилвателчето защото на предната си кола съм му вкарвал сигнал от слушалки - а той е много по слаб от вече усиления сигнал който идва отпред. (за тези които се интересуват - при свързване "успоредно", а не една след друга по веригата (последователно) тонколона със работно съпротивление 8 ома, заедно с оригиналния говорител 4 ома - не дават 12 ома, ами при изчисляване на непоследователното свързване - резултатното съпр. е 2,66 ома. (доколкото си спомням от часовете по физика - късото съединение е 0 ома, а отворената верига е безкрайност омове) - някой ако иска - да пробва и по другия начин на своя отговорност, ама в моя случай крайното стъпало на оригиналния касетофон издържа.
НОВИЯ МИ ВЪПРОС Е: Има ли някакъв друг сигнал, които да излиза от задната част на касетофона и да се намира например някъде по крачетата на буксата за чейнджър или за 6-ти говорители на предното стъкло или в краен случай с някакви елементи не мога ли да си намаля този сигнал, който вече е пуснат за назад?
няма да го пускам като нова тема защото тук се вижда за какво става въпрос от останалите постинги
_________________
-(Pa3xoD)
|
Вто Апр 18, 2006 11:06 pm |
|
 |
Todor_Gagovski
Кара кола
Регистриран на: Сря Юли 20, 2005 11:48 am Мнения: 315 Местоположение: Пловдив
|
колега дефазирал си говорителите затова задните не се чуват. а колкото до натоварването на крайното стъпало почакай да дойде лятото и дано да имаш термозащита на стъпалото
_________________ BRAVA 1,6 16V ELX-
|
Вто Апр 18, 2006 11:56 pm |
|
 |
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
Ами...касетофона ти е с 4 говорителя, така ли? Или е за два? Ако е за два ти трябва една схемка да си извадиш сигнал от този на говорителите. Не е сложна, ако намеря подходяща ще постна. Ти откъде сега вадиш сигнал не разбрах за българското усилвателче?
Ако е с два, схемката ти трябва да има потенциометър за ниво на сигнала, и от там си го регулираш. Демек, трябва ти предусилвател. Предполагам че усилвателчето ти е само крайно стъпало.
Ако е за 4, с фейдъра, който всички касетофони и подобни си имат.
|
Сря Апр 19, 2006 1:01 am |
|
 |
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
Не се хващай на идеята да черпиш напрежение от багажника. Ако е за слабо усилвателче, до 50 вата рмс си пусни един кабел като за говорители, с още един за управление от този, който е предвиден за касетофона, той си е директно от акумулатора..
Ако е за нещо по-мощно, колегите са го казали. От горните ти постове разбирам че се опитваш да направиш нещо бюджетно обаче. Лошото е че 8 ома в кола искат нещо по-яко като усилвател...
|
Сря Апр 19, 2006 1:12 am |
|
 |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
Ниско бюджетно е, ама искам да е безопасно и наистина ще взема да го направя както трябва. Кабели да искаш из гаража, и 6 квадрата могат да искочат от някъде. (Между другото това е 0,6 мм преведено от жаргон нали?)
Оригинално в купето има сложени говорители само на 4 от предвиденита 6 места - касетофона не го знам колко изхода има ама версиите със CD имат всичките 6. Празни са подутините в ъглите на предното стъкло ... и по нататък може да разгледам до тях от къде се достига в арматурното табло.
Сигнал за сега имам пуснат назад - само оригиналния, идващ от касетофона - него съм ползвал но като се раздпредели на средни, ниски и високи по равно - средните които са си на оригиналното място свирят по слабо, а пищялките и баса се чуват откъм багажника само от седналите отзад както са без усилвател.
_________________
-(Pa3xoD)
|
Сря Апр 19, 2006 1:46 pm |
|
 |
mihr
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Яну 15, 2008 2:13 pm Мнения: 88 Местоположение: София
|
Нико, не се заблуждавай, проводнок 6 квадрата означава че сечението му е 6 квадратни милиметра, това е набел който ще захрани две акумулиращи печки у дома, Аз поне съм ел. техник и ми е ясно това. За това усилвателче което ти искаш да монтираш, ти е необходимо захранване от 1mm или най-много 1,5mm (квадратни милиметра), казвам ти това като съм убеден в 100%. Успех в начинанието.
|
Пет Яну 18, 2008 4:11 pm |
|
 |
presiqn
|
Аз на старата кола бях сложил 3кв кабел само че бях захаранил усилвателя директно от акомулатора!И си данеше без никъв проблем.Само че кофтито е че трябва да си разпробиваш ламарината отпред!Бях направил така>Хванах Кабелите директно за клемите на акомулатора!Прекарах го по калника за и пробих дупка точно пред джапката!Като преди това свалих джапката!Направих дупка на джпката за копче и продължих на зад към багажника!Кабела минава точно под ръчната м/у 2те седалки. под кечето,минава по -средата на задната седалка, като я махнах и нея за извадя кабела в багажника!С джапката имах малък проблем но се справих!(е ся не се вдига вратичката сама , ама пак си е там  ) Минусът го взех о металната греда, която ми държи задната кора! и това е общо взето.Отне ми около 5 часа.Иначе спор няма че качеството на звука се промени коренно.Аз търсих силно и качествено. но не да ме слушът на вън както правят повечето гъзари, а си го направих да си ми е гот като си усиля вътре в колата!
|
Пет Яну 18, 2008 4:48 pm |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Аз кабела го прекарах пред мене в тая част.някъде имаше подходяща дупка с гумена запушалка,която послужи идеално.След това махнах пластмасите на праговете и от там до под задните седалки.Масата я взех от мястото където са хванати за купето задните колани.Покрай захранващия кабел прекарах и чинчовия.
|
Пет Яну 18, 2008 5:52 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |