Дата и час: Нед Сеп 07, 2025 1:54 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
От къде в багажника може да се захрани с 12V. усилвател? 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
jorko написа:
Blade SG написа:
gdd55 написа:
Трябва ти кабел 6 или 8 квадрата. Кабела се пуска само и единствено от акумолатора.Поставя се мисля че беше около 60А бушон.Бушонът е изграден от две части:тяло/от стъкло и самият предпазител в него

Предпазителят е в зависимост от мощността на усилвателя. Може да е доста над 60 А :wink:

само дето тогава ще му трябва и кондензатор половин или повече фарада :wink:

Toй щом сам ще си го слага предположих че няма да е кой знай колко мощен и му дадах параметри които мисля че ще му свършат работа и ще го ориентират за какво става реч.
Сега може и генератори да слага аз от каде да го знам :mrgreen:


Чет Апр 06, 2006 11:50 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 16, 2005 9:32 pm
Мнения: 180
Местоположение: Варна 03 Младост
UNREAD_POST 
Ето как е при мен.


Към усилователя и към акумулатора за тея който не вярват колко са дебели кабелите.

Изображение

Изображение

_________________
ИзображениеИзображение


Пет Апр 07, 2006 1:43 pm
Профил ICQ WWW
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm
Мнения: 574
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Понеже аз отворих темата като попитах - нека да дооточня, че ще слагам едно съвсем малко балгарско усилвателче 2х22W което ще захранва допълнителлно задните тонколони последователно свързани с боксове 2х40W така че да може малко да ги облекча и да не попръцват ами да останат с ролята на среди за задницата - както са си на оригиналното място. Идеята за ток от крушката ми беше хрумнала и на мене ама не мога да слушам музика само на открехната 5-та врата - и трябва някак да я накарам да задържи включена ако мога да я излъжа - но това ще стане като открия къде е прекъсвача който я песка като ке надигне капака. Проблем с тока няма - смятъл съм съпротивленията - усилвателя нямя да се товари ами големите колони малко ще се мъчат. Пак ще видя дали не бях го смятал с формулата за успоредно свързване - щото оригиналните 4 ома в система с 8 омовите боксове в багажника мисля даваха сумарно съпротивлени 2,66 ома както го бях замислил - и не ми се вярва да повредя ел. инсталацията на автомобила - най много - общ бушон на тази лампа с чистачките или пръскачката - ама той се подменя лесно и може да се пробва друго свързване.

_________________
Изображение Изображение-(Pa3xoD)


Съб Апр 08, 2006 3:59 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 18, 2005 11:19 am
Мнения: 67
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Това е прекъсвача.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Съб Апр 08, 2006 5:46 pm
Профил WWW
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm
Мнения: 574
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
yan написа:
Това е прекъсвача.


Еха - много ме улесняваш - мерси.

_________________
Изображение Изображение-(Pa3xoD)


Съб Апр 08, 2006 8:30 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm
Мнения: 574
Местоположение: Русе
UNREAD_POST май трябва нова тема
Закачих колоните без усилвател - и свирят зяедно с оригиналните вгредени говорителчета, но ефекта е: че сега повече се товарят тези, които са на вратите отпред, а звука от задницата на къпето се скри и приглуши в багажника ... и нищо не чувам на предните седалки от по-качествения звук. Спрях с поставянето на усилвателчето защото на предната си кола съм му вкарвал сигнал от слушалки - а той е много по слаб от вече усиления сигнал който идва отпред. (за тези които се интересуват - при свързване "успоредно", а не една след друга по веригата (последователно) тонколона със работно съпротивление 8 ома, заедно с оригиналния говорител 4 ома - не дават 12 ома, ами при изчисляване на непоследователното свързване - резултатното съпр. е 2,66 ома. (доколкото си спомням от часовете по физика - късото съединение е 0 ома, а отворената верига е безкрайност омове) - някой ако иска - да пробва и по другия начин на своя отговорност, ама в моя случай крайното стъпало на оригиналния касетофон издържа.

НОВИЯ МИ ВЪПРОС Е: Има ли някакъв друг сигнал, които да излиза от задната част на касетофона и да се намира например някъде по крачетата на буксата за чейнджър или за 6-ти говорители на предното стъкло или в краен случай с някакви елементи не мога ли да си намаля този сигнал, който вече е пуснат за назад?

няма да го пускам като нова тема защото тук се вижда за какво става въпрос от останалите постинги

_________________
Изображение Изображение-(Pa3xoD)


Вто Апр 18, 2006 11:06 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Юли 20, 2005 11:48 am
Мнения: 315
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
колега дефазирал си говорителите затова задните не се чуват. а колкото до натоварването на крайното стъпало почакай да дойде лятото и дано да имаш термозащита на стъпалото

_________________
BRAVA 1,6 16V ELX-


Вто Апр 18, 2006 11:56 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Ами...касетофона ти е с 4 говорителя, така ли? Или е за два? Ако е за два ти трябва една схемка да си извадиш сигнал от този на говорителите. Не е сложна, ако намеря подходяща ще постна. Ти откъде сега вадиш сигнал не разбрах за българското усилвателче?
Ако е с два, схемката ти трябва да има потенциометър за ниво на сигнала, и от там си го регулираш. Демек, трябва ти предусилвател. Предполагам че усилвателчето ти е само крайно стъпало.
Ако е за 4, с фейдъра, който всички касетофони и подобни си имат.


Сря Апр 19, 2006 1:01 am
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Не се хващай на идеята да черпиш напрежение от багажника. Ако е за слабо усилвателче, до 50 вата рмс си пусни един кабел като за говорители, с още един за управление от този, който е предвиден за касетофона, той си е директно от акумулатора..
Ако е за нещо по-мощно, колегите са го казали. От горните ти постове разбирам че се опитваш да направиш нещо бюджетно обаче. Лошото е че 8 ома в кола искат нещо по-яко като усилвател...


Сря Апр 19, 2006 1:12 am
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm
Мнения: 574
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Ниско бюджетно е, ама искам да е безопасно и наистина ще взема да го направя както трябва. Кабели да искаш из гаража, и 6 квадрата могат да искочат от някъде. (Между другото това е 0,6 мм преведено от жаргон нали?)

Оригинално в купето има сложени говорители само на 4 от предвиденита 6 места - касетофона не го знам колко изхода има ама версиите със CD имат всичките 6. Празни са подутините в ъглите на предното стъкло ... и по нататък може да разгледам до тях от къде се достига в арматурното табло.

Сигнал за сега имам пуснат назад - само оригиналния, идващ от касетофона - него съм ползвал но като се раздпредели на средни, ниски и високи по равно - средните които са си на оригиналното място свирят по слабо, а пищялките и баса се чуват откъм багажника само от седналите отзад както са без усилвател.

_________________
Изображение Изображение-(Pa3xoD)


Сря Апр 19, 2006 1:46 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Яну 15, 2008 2:13 pm
Мнения: 88
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Нико, не се заблуждавай, проводнок 6 квадрата означава че сечението му е 6 квадратни милиметра, това е набел който ще захрани две акумулиращи печки у дома, Аз поне съм ел. техник и ми е ясно това. За това усилвателче което ти искаш да монтираш, ти е необходимо захранване от 1mm или най-много 1,5mm (квадратни милиметра), казвам ти това като съм убеден в 100%. Успех в начинанието.


Пет Яну 18, 2008 4:11 pm
Профил
UNREAD_POST 
Аз на старата кола бях сложил 3кв кабел само че бях захаранил усилвателя директно от акомулатора!И си данеше без никъв проблем.Само че кофтито е че трябва да си разпробиваш ламарината отпред!Бях направил така>Хванах Кабелите директно за клемите на акомулатора!Прекарах го по калника за и пробих дупка точно пред джапката!Като преди това свалих джапката!Направих дупка на джпката за копче и продължих на зад към багажника!Кабела минава точно под ръчната м/у 2те седалки. под кечето,минава по -средата на задната седалка, като я махнах и нея за извадя кабела в багажника!С джапката имах малък проблем но се справих!(е ся не се вдига вратичката сама , ама пак си е там :D ) Минусът го взех о металната греда, която ми държи задната кора! и това е общо взето.Отне ми около 5 часа.Иначе спор няма че качеството на звука се промени коренно.Аз търсих силно и качествено. но не да ме слушът на вън както правят повечето гъзари, а си го направих да си ми е гот като си усиля вътре в колата!


Пет Яну 18, 2008 4:48 pm
UNREAD_POST 
Аз кабела го прекарах пред мене в тая част.някъде имаше подходяща дупка с гумена запушалка,която послужи идеално.След това махнах пластмасите на праговете и от там до под задните седалки.Масата я взех от мястото където са хванати за купето задните колани.Покрай захранващия кабел прекарах и чинчовия.


Пет Яну 18, 2008 5:52 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg