 |
|
Дата и час: Вто Сеп 09, 2025 2:32 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Предимство ли е независимото задно окачване ...
Автор |
Съобщение |
Capoeira
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 8:39 pm Мнения: 179 Местоположение: София
|
 Предимство ли е независимото задно окачване ...
Предимство ли е независимото задно окачване или само излишно усложняване...
Днеска си мислех дали е някакво голямо предимство или е по скоро ненужно..
Принципно с какво те ограничава ако двете задни гуми се движат заено както са астрите или голфовете..
Някой може ли да обясни?
|
Вто Авг 30, 2005 8:35 pm |
|
 |
lovelyBoy
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Чет Авг 25, 2005 10:55 am Мнения: 32 Местоположение: София
|
Естествено, ама много е естествено, че е предимство и то много голямо!!
Например ако си с напречна греда като 85% от немските и френските кочини пък дори и много японски, когато в завой едното задно колело ти попадне в дупка или неравност - цялата задница на колата ти става нестабилна!!
А ако то е независимо едното колело не влияе толкова на другото и колата ти е доста по-стабилна - съответно сигурна!! Нали?? :roll:
_________________ Shumi's trainer! /Tipo 1.6 i.e. DOHC 90hp/
/Dedra 1.8 i.e./
|
Вто Авг 30, 2005 9:20 pm |
|
 |
D_boy
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 8:32 am Мнения: 211 Местоположение: София 05 Сердика
|
А и друсането в купето е по малко при независимото окачване
_________________ FIAT COUPE 1.8 16V
|
Сря Авг 31, 2005 9:12 am |
|
 |
Stilo
|
Покарай Honda Accord, Mazda 323/626 (дори от по-старите поколения) и ще усетиш сам.
|
Сря Авг 31, 2005 10:31 am |
|
 |
prog
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Фев 27, 2005 2:58 pm Мнения: 125 Местоположение: София
|
Stilo написа: Покарай Honda Accord, Mazda 323/626 (дори от по-старите поколения) и ще усетиш сам.
те с независимо ли са?
_________________ ФИАТ ТЕМПРА 1.9TD
|
Сря Авг 31, 2005 10:39 am |
|
 |
Stilo
|
наведи е и ще видиш!
|
Сря Авг 31, 2005 10:42 am |
|
 |
Stilo
|
Естествено че са - напречни носачи на всяко едно колело, като при хондите, дори е многораменно (тип двойна ключица) с една билелетка между амортисьора и носача.
|
Сря Авг 31, 2005 10:45 am |
|
 |
tonov
|
 Re: Предимство ли е независимото задно окачване ...
Capoeira написа: Предимство ли е независимото задно окачване или само излишно усложняване... Днеска си мислех дали е някакво голямо предимство или е по скоро ненужно.. Принципно с какво те ограничава ако двете задни гуми се движат заено както са астрите или голфовете.. Някой може ли да обясни?
Задай си въпроса защо БМВ и Мерцедес (давам ги за пример щото правят коли само със задно предаване) са с независимо окачване отзад? И то разни многолостови системи с по няколко щанги и безброй тампони? Много по-лесно и просто би било да се направи като на ладата с цял мост, но дали е по-добре? :roll:
И друго: повози се ОТЗАД в едно типо и после в някоя вектра. След това прецени кое как се държи на пътя. 
|
Сря Авг 31, 2005 12:00 pm |
|
 |
Stilo
|
 Re: Предимство ли е независимото задно окачване ...
tonov написа: Capoeira написа: И друго: повози се ОТЗАД в едно типо и после в някоя вектра. След това прецени кое как се държи на пътя. 
E как можа това да напишеш - колите са от различен клас, пляс това едната е с багажник, а другата не. Това при завои винаги оказва влияние върху поведението на пътя.
BMW правеха коли с предно - Rover 75 :idea:
Както и Mercedes - A-class :idea:
|
Чет Сеп 01, 2005 10:49 am |
|
 |
tonov
|
 Re: Предимство ли е независимото задно окачване ...
Stilo написа: tonov написа: И друго: повози се ОТЗАД в едно типо и после в някоя вектра. След това прецени кое как се държи на пътя.  E как можа това да напишеш - колите са от различен клас, пляс това едната е с багажник, а другата не. Това при завои винаги оказва влияние върху поведението на пътя. BMW правеха коли с предно - Rover 75 :idea: Както и Mercedes - A-class :idea:
Вярно е, различен клас са. Дадох ги просто като по-разпространени и първо те ми дойдоха наум. Може би вместо вектра трябваше да дам пример с астра.
За А-класата - да, сетих се още като пусках поста, но все пак са много малък процент  . Правят и друго - МВ1000, някакъв микробус беше и пак с предно. Но все пак основното им производство са си коли със задно. А за ровер-а - не знаех 
|
Чет Сеп 01, 2005 1:17 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
 Re: Предимство ли е независимото задно окачване ...
tonov написа: Stilo написа: tonov написа: И друго: повози се ОТЗАД в едно типо и после в някоя вектра. След това прецени кое как се държи на пътя.  E как можа това да напишеш - колите са от различен клас, пляс това едната е с багажник, а другата не. Това при завои винаги оказва влияние върху поведението на пътя. BMW правеха коли с предно - Rover 75 :idea: Както и Mercedes - A-class :idea: Вярно е, различен клас са. Дадох ги просто като по-разпространени и първо те ми дойдоха наум. Може би вместо вектра трябваше да дам пример с астра. За А-класата - да, сетих се още като пусках поста, но все пак са много малък процент  . Правят и друго - МВ1000, някакъв микробус беше и пак с предно. Но все пак основното им производство са си коли със задно. А за ровер-а - не знаех 
за ровъра какво ти трябва да знаеш то ровър си е ровър а не бмв независимо че бяха под шапката на бмв това са си различни марки коли така че за бмв си оставаш прав
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Чет Сеп 01, 2005 1:30 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |