 |
 |
 |
|
Дата и час: Нед Юли 13, 2025 9:22 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
коригиране на ъгъла на предварението
Автор |
Съобщение |
msergiev
Регистриран на: Нед Юли 30, 2006 2:03 am Мнения: 2 Местоположение: Дупница
|
 коригиране на ъгъла на предварението
някай ползвал ли е устройство за коригиране на предварението при работа с пропан-бутан ? има ли някакви отзиви???
ps: пример за такова устройство е JETSPARK
http://www.autodiags.com/jetspark.html
http://jethro.viket.net/bgver.html
|
Сря Авг 09, 2006 2:27 pm |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
 Re: коригиране на ъгъла на предварението
Лично аз не съм ползвал, но устройството върши много хубава работа :idea:
Сваля разхода с 10% грубо и компенсира "загубата" на мощност.
Ако си решил да слагаш такова устройство няма да съжаляваш, но въпроса е на каква кола ще се монтира
Ако колата е с 4 бубини, то тогава ще трябват 4 такива устройства и това значи, че доста по-дълго време ще трябва да се кара колата на ГАЗ, за да се избие вложението 
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Чет Авг 10, 2006 12:43 pm |
|
 |
x 1/9
|
аз карам с джетспарк, мога смело да твърдя че има смисъл от него. наистина компенсира по-високото октаново число с леко предварение от няколко градуса. Коата върви както на бензин и разхода е приравнен с този на основното гориво. Динамиката не се губи, даже напротив! колата е малко по-мощна и скоростите са по-дълги
|
Пет Авг 11, 2006 10:47 am |
|
 |
zgabrovski
|
При мен разхода спадна с около 10%. За подобрение във вървежа - не съм много сигурен.
Удоволствието излезе 130 лева - двоен JetSpark, с комутация.
|
Съб Авг 12, 2006 2:28 am |
|
 |
ivo098
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm Мнения: 431 Местоположение: София 19 Люлин
|
zgabrovski написа: При мен разхода спадна с около 10%. За подобрение във вървежа - не съм много сигурен. Удоволствието излезе 130 лева - двоен JetSpark, с комутация.
на инжекциона или на обикновената?
_________________ Fiat Bravo GT
|
Съб Авг 12, 2006 9:36 am |
|
 |
zgabrovski
|
На обикновената, на инжекциона не съм слагал.
|
Пет Авг 18, 2006 9:08 am |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
ivo098 написа: zgabrovski написа: При мен разхода спадна с около 10%. За подобрение във вървежа - не съм много сигурен. Удоволствието излезе 130 лева - двоен JetSpark, с комутация. на инжекциона или на обикновената?
ЕКУ-то на инжекцион BRC си има коректор за предверението 
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Съб Авг 19, 2006 9:09 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|