накрая какво излезе
правя копи-пейст от друга тема
"за ел. проблеми съм признал тези тук
http://www.fransizkup.com/Shops.htm намират се на 6ти септември 240... от центъра тръгваш към била..след кръговото на била на 10 метра завиваш надясно...ако стигнеш моста и неговите светофари значи си го подминал и трябва да се върнеш...те ми оправиха абсолютно всички проблеми по ел. системата които се оказаха смешни пропуски на друг официален сервиз тук в пловдив и специално в смирненски...сещаш се нали?? момчето ме чу внимателно и ми обясни подробно какво и защо и естествено веднага ми откри проблема който беше смешен - един прост кабел от динамото на акумулатора...за ел. проблеми само тук"
иначе човека ми е казал че няма проблем да ми ги смени тези неща но нямаше да има ефект понеже кабела имаше утечка и впоследствие открих че стартера е хванат с една единствена гайка а останалите загубени...един сервиз пловдивски ми е барал последно стартера и съм го казал
иначе релето с четките са заедно и струват 22 лв и има и едни диодни блабла не можах да разбера и те са около 15-20 лв...
също така нашите динамота са магнети марели (за 1.4 12в) и са 65 ампер/часа пък с климатик малко повече не можах да задържа цифрата
също така ми направи впечатление че моето кове на 14.0 волта...без никакъв консуматор на празен ход и на обороти имаше 14 волта...после пуснах къси+дълги+халогени+стоп за мъгла , парното на 4та степен плюс реотана..на празен ход всичко това акумулатора падна на 13.4 волта но като пипнах газта и вдигнах към 1000-1200 оборота закова пак 14 волта даже с всичко това включено