 |
|
Дата и час: Пет Юли 18, 2025 6:12 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Ако имате нужда от помощ..
Автор |
Съобщение |
Neosi
|
 Ако имате нужда от помощ..
За компютри (не за фиатките)..свиркайте колеги!!!
|
Пет Мар 14, 2008 10:14 pm |
|
 |
sok1
|
 Re: Ако имате нужда от помощ..
Neosi написа: За компютри (не за фиатките)..свиркайте колеги!!!
Софтуер? Хардуер? Или и двете?
|
Пет Мар 14, 2008 11:28 pm |
|
 |
Neosi
|
 Re: Ако имате нужда от помощ..
sok1 написа: Neosi написа: За компютри (не за фиатките)..свиркайте колеги!!! Софтуер? Хардуер? Или и двете?
И двете...с каквото мога...ще помагам 
|
Съб Мар 15, 2008 7:33 pm |
|
 |
Rokambol
|
 Re: Ако имате нужда от помощ..
Neosi написа: За компютри (не за фиатките)..свиркайте колеги!!!
Веднага се възползавам от офертата. Как да си подкарам карточетеца 7 in 1? Компа е на жената, пломбиран, в гаранция и не мога да го отварям. Карточетеца е свързан към дъното, защото двата USB порта на него си бачкат, както и изходите за MIC и слушалки, но карти не познава. Всички драйвери за дъното са инсталирани. Къде да търся проблема?
|
Нед Мар 16, 2008 7:03 am |
|
 |
georgian
Кара кола
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 10:49 pm Мнения: 340 Местоположение: Горна Оряховица
|
Пробвал ли си варианта да го забършеш като устройство, да рестартираш и да го оставиш да се инсталира отново сам?
Друг вариант-да откриеш някакви различни драйвери от нета и да пробваш с тях.
Трети вариант-занасяш щайгата на този, на когото си дал маса пари и го оставяш да се спасява с нея. 
_________________
|
Нед Мар 16, 2008 10:24 am |
|
 |
Rokambol
|
georgian написа: Пробвал ли си варианта да го забършеш като устройство, да рестартираш и да го оставиш да се инсталира отново сам? Друг вариант-да откриеш някакви различни драйвери от нета и да пробваш с тях. Трети вариант-занасяш щайгата на този, на когото си дал маса пари и го оставяш да се спасява с нея. 
Всичко това е пробвано, но не става. Последното също, щото искат 3 дни да стои там. Ще взема да му разкарам пломбите и сам да си го оправя.
|
Нед Мар 16, 2008 10:34 am |
|
 |
georgian
Кара кола
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 10:49 pm Мнения: 340 Местоположение: Горна Оряховица
|
Ами вариант за гаранционните стикери-със сушоарче ги понагряваш малко и внимателно отлепяш.
После си ръчкаш на воля вътре и после залепяш с двойнозалепващо тиксо-почти не си личи, само ако се вгледаш.
Откъде го купи туй чудо, че искат и три дни да стои при тях-да не би да трябва да отлежи? 
_________________
|
Нед Мар 16, 2008 10:49 am |
|
 |
Rokambol
|
georgian написа: Ами вариант за гаранционните стикери-със сушоарче ги понагряваш малко и внимателно отлепяш. После си ръчкаш на воля вътре и после залепяш с двойнозалепващо тиксо-почти не си личи, само ако се вгледаш. Откъде го купи туй чудо, че искат и три дни да стои при тях-да не би да трябва да отлежи? 
Знам го тоя номер  Фирмата е софийска, а местният им представител е трагедия.
|
Нед Мар 16, 2008 11:03 am |
|
 |
georgian
Кара кола
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 10:49 pm Мнения: 340 Местоположение: Горна Оряховица
|
Много са услужливи, докато ти вземат паричките-след това започват оправданията...
_________________
|
Нед Мар 16, 2008 12:17 pm |
|
 |
Rokambol
|
georgian написа: Много са услужливи, докато ти вземат паричките-след това започват оправданията...
Така си е. В час съм с компютрите и знам как да реша проблема, но само ако го отворя. Просто питах за всеки случай дали няма някакъв друг начин, но излиза, че си е чисто хардуерен проблем. Ще го отворя. Кой знае къде се мандахерца куплунга на четеца...Благодаря на отзовалите се.
P.S. Между другото, това е вторият компютър, в смисъл, че първият, който бяха дали на жената, го върнах още на другата сутрин, защото още по време на инсталацията умираше...оказа се не добре пъхната видео карта в PCI-E слота, но все пак, уважиха желанието ни да вземем друг.
|
Нед Мар 16, 2008 12:36 pm |
|
 |
CHILIEV
|
georgian написа: Ами вариант за гаранционните стикери-със сушоарче ги понагряваш малко и внимателно отлепяш. После си ръчкаш на воля вътре и после залепяш с двойнозалепващо тиксо-почти не си личи, само ако се вгледаш. Откъде го купи туй чудо, че искат и три дни да стои при тях-да не би да трябва да отлежи? 
след това ако недай си боже му се случи нещо сериозно на компа и го занесе в гаранционния сервиз, при махане на лепенките ще видят измамата
според мен не е удачен вариант.
Rokambol
Когато пуснеш компа и влезеш в my computer - виждат ли се като устройства ?
Ако не се виждат като устройства значи не ти е свързан панела с кард риидърите.
|
Нед Мар 16, 2008 12:39 pm |
|
 |
Rokambol
|
CHILIEV написа: georgian написа: Ами вариант за гаранционните стикери-със сушоарче ги понагряваш малко и внимателно отлепяш. После си ръчкаш на воля вътре и после залепяш с двойнозалепващо тиксо-почти не си личи, само ако се вгледаш. Откъде го купи туй чудо, че искат и три дни да стои при тях-да не би да трябва да отлежи?  след това ако недай си боже му се случи нещо сериозно на компа и го занесе в гаранционния сервиз, при махане на лепенките ще видят измамата според мен не е удачен вариант. Когато пуснеш компа и влезеш в my computer - виждат ли се като устройства ? Ако не се виждат като устройства значи не ти е свързан панела с кард риидърите.
Напълно си прав, точно за това още го търпя така, не обичам измамите, но май ще ме принудят накрая...
Не се виждат като устройства  Ясна е работата.
|
Нед Мар 16, 2008 12:41 pm |
|
 |
CHILIEV
|
Rokambol написа: ...Не се виждат като устройства  Ясна е работата.
ами 100% е така, понеже на служебния комп имам такъв панел и при всяко включване
ми изскачат 99 устройства и ме дразнят адски много .
Върви и им набии канчетата на тея полу-грамотни сервизници и настоявай веднага да ти го
отворят веднага, да ти свържат рийдърите или да ти дадат лепенка и ти да си го оправяш ...
Незнам, само факта че още слагат лепенки говори много лошо за сервиза, от година поне
уважаващите себе си и клиентите си сервизи не използват тези унизителни лепенки. 
|
Нед Мар 16, 2008 12:50 pm |
|
 |
Rokambol
|
CHILIEV написа: ... Незнам, само факта че още слагат лепенки говори много лошо за сервиза, от година поне уважаващите себе си и клиентите си сервизи не използват тези унизителни лепенки. 
Ти какво очакваш от компютър, купен от Метро, при това на лизинг. Женска работа - решила, че старата машина бави (жената е строителен инженер и бачка с всевъзможни CAD програми) и и трябва нова, и къде - право в Метро.  Поне конфигурацията му я бива - самолет е. Яко CPU, яко видео, много рам, огромен TFT...
|
Нед Мар 16, 2008 1:01 pm |
|
 |
CHILIEV
|
това че са пропуснали свързването му е дребен кахър дето се вика... но щом е системно тогава става проблем
драсни после дали са ти отстранили проблема 
|
Нед Мар 16, 2008 1:16 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |