Дата и час: Сря Дек 11, 2024 6:03 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Антифриз по стелката на шофиора?!?!?! 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 26, 2011 12:49 pm
Мнения: 87
Местоположение: Павликени
UNREAD_POST Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Здравейте колеги, днес си мих колата и като дигнах стелката на шофиора какво да видя? отдоло подгизнала с антифриз?!?! от къде по****** сее взел? питах един приятел. Той каза, че бил спукан рядятора на климатроника затова са ми са се затъмнявали и стъклата... предложете нещо...

_________________
Fiat Bravo sx 1.6 16v 2000год


Нед Фев 06, 2011 7:01 pm
Профил

Регистриран на: Вто Май 15, 2007 8:24 am
Мнения: 4
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Здравей колег най вероятно ти е протекло от кранчито на парното но не се изключва и радиаторчито в копето(за топлото)а не на климатроника(за студено)


Вто Фев 08, 2011 8:54 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 30, 2011 11:25 am
Мнения: 132
Местоположение: PA
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Ако ти е спукано радиаторчето(което е много вероятно) трябва да свалиш цялото табло, за да се смени, което е кофти. За труд взимат между 80 и 90лв.

_________________
Изображение
Понякога се налага да преглътнеш много, за да постигнеш това което искаш!


Чет Фев 10, 2011 12:10 am
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Чак цялото не, но долната му половина.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Чет Фев 10, 2011 12:15 am
Профил ICQ YIM
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 26, 2011 12:49 pm
Мнения: 87
Местоположение: Павликени
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Ще го мислим... Благодаря!

_________________
Fiat Bravo sx 1.6 16v 2000год


Чет Фев 10, 2011 3:32 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Окт 28, 2007 8:20 pm
Мнения: 62
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Е сега се успокоих, че не само аз имам локва антифриз в краката, слагам един парцал под стелката да попива и редовно го сменям. Това засега докато се реша, ако се реша да дам около 300 кинта да го оправят.

_________________
Браво 1.6 16v


Сря Яну 23, 2013 5:05 pm
Профил

Регистриран на: Чет Яну 17, 2013 5:15 pm
Мнения: 1
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Аз имах такъв проблем от радиаторчето на купето е :) ама при мене направо ми изпаряваше антифриз на предния джам и нищо не се виждаше

_________________
За алуминиева дограма и актуални промоции се допитайте с водещата фирма за дограма.


Пон Яну 28, 2013 7:56 pm
Профил WWW
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Юни 06, 2011 12:45 pm
Мнения: 12
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
При мен беше спукано радиаторчето на парното и се изпотяваха яко стъклата,но само е сълзяло,защото не ми се мокреше мокета. Колега 'kolec',на мен ми излезе смяната на радиатора с работата-110 лв. с китайско радиаторче,а с холадско щеше да е с 40 лв. повече.Няма да ти вземат 300 лева,не е реално.


Съб Мар 02, 2013 8:04 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 16, 2011 3:14 pm
Мнения: 123
Местоположение: София - Младост
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Нещо тези цени ми се виждат лудост. Радиаторчето е около 40-50лв., а смяната му е за 10 мин. Евентуално ако се наложи да се купи малко антифриз, цената ще се завиши.

Аз си сложих радиаторче АВА(май така се казваше) и съм доволен. Важно е да се подменят О-пръстените с нови и нещата заспиват.

_________________
Кара Фиат Браво 1.6 16v, 103к.с., 1996г. , газ - бензин


Сря Мар 06, 2013 11:42 am
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 22, 2010 7:46 pm
Мнения: 11
Местоположение: Словения
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Абе хора кви са тези цени 200-300лева на Типото радиаторчето на парното беше до такава степен изядено от антифриза че имаше антифриз и под двете предни седалки купих ново за 40 лева и си го смених сам е играчка е бая щото мястото е бая кофти ама спестих пари от майстор и сега е 6 и най важното сухо под предните седалки и приятно топло в колата .

_________________
Жената и колата са двете неща, без които един мъж не може, към които се привързва най-лесно и, които имат навика да го изоставят точно тогава, когато най-много се нуждае от тях.
Типо 1.6 и.е някаде около 90 те години


Съб Ное 30, 2013 11:56 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Яну 15, 2008 2:13 pm
Мнения: 88
Местоположение: София
UNREAD_POST Re: Антифриз по стелката на шофиора?!?!?!
Прикачени файлове:
отоплителното радиаторче на Брава или Браво.doc
lud_s_bravo написа:
Здравейте колеги, днес си мих колата и като дигнах стелката на шофиора какво да видя? отдоло подгизнала с антифриз?!?! от къде по****** сее взел? питах един приятел. Той каза, че бил спукан рядятора на климатроника затова са ми са се затъмнявали и стъклата... предложете нещо...

На Брава радиаторчето за парно се сменя без да се сваля цялото предно табло. Свалят се малко пластмасички около него, което не е проблем. Работи се в МНООООГО неудобно положение от долната дясна част. С глава се подпираш в краката на дясната седалка и така работиш. Изисква много време, аз го сменях цял ден, силни нерви и за помощник човек който е с по-тънки (и здравички) пръсти, защото от лявата страна има един кръстат болт PZ2 (ако не се лъжа), който се развива само с накрайник за винтоверт от 5см. дължина и е страшно неудобно място. . Необходимо е задължително да се сменят "О" пръстените за да не се повтаря цялото упажнение наново. По време на смяната се кършат йогийски стойки и се споменава до 9-то коляно :) Прикачения файл са на колега от форумите, не се сащам неговото име за да го цитирам за което съжалявам, но аз си го смених по тези напътствия и успях. Успех на всички

П.С. ето как се обезвъздушава след това

Обезвъздушаване на охладителната система на 1,6 16

Първо намери къде са двете пробки за обезвъздушаване. Едната е на охлаждащия радиатор с перката, отпред пред двигателя, в горния десен ъгъл, от страната на пътника. Другата е между двигателя и купето някъде по средата ще видиш два гумени маркуча които влизат в купето. Единият има П-образна чупка, на чупката е другата пробка за обезвъздушаване.
1. Развиваш двете пробки и капачката на разширителния съд
2. Започваш бавно да наливаш антифриз в разширителния съд. Бавно за да може да запълни въздушните междини в двигателя и по маркучите.
3. В един момент от по-ниската пробка, която е на маркуча между двигателя и купето започва да излиза антифриз. Наливаш бавно докато спрат да излизат мехурчета въздух. Затваряш пробката, след малко пак ще я отвориш. Като завиваш пробките имай предвид че са пластмасови и внимавай да не повредиш резбата на която се завиват.
4. Продължаваш да наливаш и в един момент започва да излиза въздух и от горната пробка. Наливаш по-бавно докато престанат да излизат мехурчета. Затваряш пробката. Доливаш до горната черта на казанчето с антифриз.
5. Палиш двигателя и водната помпа започва да върти антифриза.
6. Внимателно и бавно развиваш долната пробка - на маркуча към парното. Не я развиваш до края ами само колкото да започне да сълзи антифриз от нея. Ако има въздух заедно с антифриза започват да излизат и мехурчета. Следиш нивото в казанчето да не падне под долната граница !!! Двигателят работи, антифризът се върти и увлича мехурчетата които излизат през полуотворената пробка. Ако случайно развиеш прекалено много пробката ще изтече антифриз, веднага угаси двигателя и долей антифриз. Всичко това става за няколко минути и двигателят не е загрял. След като престанат да излизат мехурчета а сълзи антифриз затваряш пробката.
7. Заемаш се с втората пробка на радиатора. Тя е по-високо и затова се обезвъздушава втора по ред. Абсолютно същата процедура както първата пробка, в точка 6. Постоянно следиш нивото в казанчето и доливаш ако трябва.
8. Правилният начин е да се обезвъздуши и още на едно място. В разширителният съд влиза едно тънко маркуче. Вади се другият му край и там се обезвъздушава. Аз това не съм го правил, разчитам че системата сама ще изкара въздуха от това маркуче към разширителния съд. Така нареченото само-обезвъздушаване.

Ами общо взето това е.
Аз ти препоръчвам да си караш колата един ден, целта е поне веднъж да загрее докато се включи първата степен на перката, и малко да развърти антифриза и ако още има останали мехурчета да ги увлече към казанчето. Ако не си сложил пластмасите на радиаторчето на парното погледни дали от някъде не капе-сълзи-тече. Това се гледа на възможно максимално загрял двигател защото антифризът се е разширил и ако пропуска от някъде ще се види по-лесно. На следващия ден при студен автомобил може пак да повториш точка 5,6 и 7 и ако все пак има мехурчета въздух да ги изкараш. Това в сервиз няма да ти го направят обаче ти може все пак да си направиш проверка, за да си сигурен че всичко е наред.
И може няколко дни да си следиш температурата - нормално ли загрява колата.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Пон Дек 23, 2013 8:00 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg