Клуб FIAT България
http://fiat-bg.com/forum/

ФИАТ срещу другите коли...
http://fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=3389
Страница 5 от 7

Автор:  BOIT [ Сря Авг 23, 2006 6:24 pm ]
Заглавие: 

ibar да питам , с Пунтото 1.9 дизел си скъсал 306 2.0 / 16V ? Тоя дето е карал Пежото или не е разбрал , че има заигравка или просто толкова си може , но поне според мен няма никакъв шанс дизелчето срещу такова пИжо :D

Автор:  Abarth. [ Чет Авг 24, 2006 3:15 pm ]
Заглавие: 

BOIT написа:
ibar да питам , с Пунтото 1.9 дизел си скъсал 306 2.0 / 16V ? Тоя дето е карал Пежото или не е разбрал , че има заигравка или просто толкова си може , но поне според мен няма никакъв шанс дизелчето срещу такова пИжо :D

Това е Grande Punto 1.9 Multijet,май 16V 150 кончета ;) Не е проблем срещу това пежо :)

Автор:  bscsystem [ Чет Авг 24, 2006 3:15 pm ]
Заглавие: 

Тия голфаджии ме вбесяват момчета... За 20мин 3 проблема с голфаджии Единия ме засича без да искал чак ми се извинява, втория изпреварва двапати от къде си иска и ми пречи да си карам нормално по цариградско (голф 3) а последния терикат с двойка фолд на раковкса точно преди да паркирам ми се разпибитка че съм спрял на пешеходец. Това е голямата случайност, че голфаджиите се се падат некви мутри типчета или какво... малко по бързи са 1.4 от мойто браво 1.4 ама ще зема си сложа нещо поне да не ме изпреварват...Иначе на магистралата по нанагорно от софиа за ботевград аз държа 160 тия едвам с 140/150 набират нз що :twisted:

Автор:  kluchar [ Чет Авг 24, 2006 6:26 pm ]
Заглавие:  коли

нали знаеш коя е най бързата кола GOLF 2 С Пернишки номер и с изписани отстрани фирми за тунинг

Автор:  ibar [ Сря Авг 30, 2006 6:55 pm ]
Заглавие: 

Грандето е 120 коня!!!
а голфове и пежа по 150 коня не са проблем за него!!!!
освен конете има и въртящ момент, където ги превъзхожда с някакви си 60-70%
също така и изминати километри!

Автор:  BOIT [ Сря Авг 30, 2006 7:46 pm ]
Заглавие: 

ееее за момент помислих , че няма да споменеш въртящия момент :D Това е винаги, заговори ли се за бензин/дизел веднага се започва " абе ти знаеш ли какъв въртящ момент имат дизелите " еми знам, знам също и че 306-цата има 2000 оборота повече, което въобще не е без значение. И пак не ми се вярва , че Пежо 306 2.0 16V Le Mans или S16 ще отстъпи на това дизелче друг е момента дали не е било някое много много изморено Пежо .

Автор:  ibar [ Сря Авг 30, 2006 10:29 pm ]
Заглавие: 

пък дизелчето има една предавка в повече!!!!!
говорим за старт а не за магистрала!
ако има пък завои - доста улични бойци наказва!!!!!

Автор:  sluchaen_fen [ Нед Сеп 03, 2006 3:23 pm ]
Заглавие: 

Сааб 900 2.0 турбо 185 коня без тунинг.
Всичко си е фабрично, само катализатора е махнат поради старост.
Бавно потегля заради огромното тегло на шведския танк. Над 120 км/ч се усеща прилив на мощност. Над 180 км/ч до 230 км/ч има добро ускорение. Има клапа за изпускане на налягането при около 230 км/ч. Без тази клапа максималната скорост е 250 км/ч, която не съм достигал, защото забравих предварително да блокирам клапата посредством изваждане на един тънък шланг.
Голяма турбо-дупка. Затова се старая да поддържам над 3000 обор/мин. По принцип турбото има голям турбо-лаг (турбо закъснение) за да има възможност за тунинг без смяна на интеркулер и т.н.
Голямото тегло обезсмисля повечето коне под капака.
Направо ви завиждам за по-малкото тегло (бързо ускорение, малък разход на гориво).

Автор:  kc_3011 [ Пон Сеп 04, 2006 10:28 am ]
Заглавие: 

sluchaen_fen написа:
Сааб 900 2.0 турбо 185 коня без тунинг.
Всичко си е фабрично, само катализатора е махнат поради старост.
Бавно потегля заради огромното тегло на шведския танк. Над 120 км/ч се усеща прилив на мощност. Над 180 км/ч до 230 км/ч има добро ускорение. Има клапа за изпускане на налягането при около 230 км/ч. Без тази клапа максималната скорост е 250 км/ч, която не съм достигал, защото забравих предварително да блокирам клапата посредством изваждане на един тънък шланг.
Голяма турбо-дупка. Затова се старая да поддържам над 3000 обор/мин. По принцип турбото има голям турбо-лаг (турбо закъснение) за да има възможност за тунинг без смяна на интеркулер и т.н.
Голямото тегло обезсмисля повечето коне под капака.
Направо ви завиждам за по-малкото тегло (бързо ускорение, малък разход на гориво).

Тежка ти е колата ама сигурно е голям кеф да я залепиш на 200 по магистралата :wink:

Автор:  sluchaen_fen [ Сря Сеп 06, 2006 1:33 pm ]
Заглавие: 

kc_3011 написа:
Тежка ти е колата ама сигурно е голям кеф да я залепиш на 200 по магистралата :wink:

Кеф е, особено на баир от 150 км/ч бързо да вдигнеш 200 км/ч и да направиш смешни БМВ-тата, нищо, че имат 6 цилиндри, а Сааба има само 4 цилиндъра. Турбото е вълшебно нещо.
Мой приятел зимата си купи Типо само за хоби. Два месеца тунинг на мощността за 1500 лева и вече няма стигане. Затова дойдох във вашия форум да видя какво ги правите тези Фиати?

Автор:  Nino [ Сря Сеп 06, 2006 5:51 pm ]
Заглавие: 

sluchaen_fen написа:
Сааб 900 2.0 турбо 185 коня без тунинг.
Всичко си е фабрично, само катализатора е махнат поради старост.
Бавно потегля заради огромното тегло на шведския танк. Над 120 км/ч се усеща прилив на мощност. Над 180 км/ч до 230 км/ч има добро ускорение. Има клапа за изпускане на налягането при около 230 км/ч. Без тази клапа максималната скорост е 250 км/ч, която не съм достигал, защото забравих предварително да блокирам клапата посредством изваждане на един тънък шланг.
Голяма турбо-дупка. Затова се старая да поддържам над 3000 обор/мин. По принцип турбото има голям турбо-лаг (турбо закъснение) за да има възможност за тунинг без смяна на интеркулер и т.н.
Голямото тегло обезсмисля повечето коне под капака.
Направо ви завиждам за по-малкото тегло (бързо ускорение, малък разход на гориво).


Добра си е колата,може би е повече за магистрали, отколкото за града, но СААБ си е СААБ.Апропо, знаеш ли че окачването на СААБ и ФИАТ КРОМА е идентично... просто едно към едно?!

Автор:  sluchaen_fen [ Сря Сеп 06, 2006 6:22 pm ]
Заглавие: 

Nino написа:
Апропо, знаеш ли че окачването на СААБ и ФИАТ КРОМА е идентично... просто едно към едно?!

Сааб 9000, Фиат Крома, Ланча Тема и Алфа Ромео 164 имат обща платформа. Тогава акции на Фиат и Сааб са били собственост на Дженерал Мотърс. Общи са само размерите на платформата. Окачването не е 100 % съвместимо. На външен вид е еднакво за окото. Пода на Сааб 9000 има греди, които поглъщат напрежението при деформация и т.н. На всички Сааби (освен Сааб 9000) контактния ключ е долу до скоростния лост. Само при Сааб 9000 контактния ключ е на конзолата за волана като при Фиат Крома.
Сааб 900 има обща платформа с Опел Вектра (каросерия "В").
До днес платформата на Голф (1,2,3,4,5) е използвана 26 пъти от други марки.

Автор:  boneff [ Пет Сеп 08, 2006 10:14 am ]
Заглавие: 

Преди няколко дена с бравото се дърпах с един Роувър 216(110к.с.) и до второ бяхме заедно
но после го дръпнах бая :roll: Обаче голф2 115к.с. си ме бие някъде с една кола на Бояна.
Ще ми се да се пробвам с голф 3 115к.с. да видя кво ще стане :?:

Автор:  soulkeeper [ Чет Сеп 14, 2006 2:53 am ]
Заглавие:  Еи сега 1 голфетка изгоря

Пребирам си се аз и си минавам по царя в стз правя си левия завои и някъв зад мен ме препира изцеждам 2 и след това трета той зад мен, идва бабунка намалям изравняваме се и 1 ,2, 3, и после чаллл .Неанм с какъв двигател беше не го видях отзад

Автор:  boneff [ Чет Сеп 14, 2006 10:16 am ]
Заглавие:  Re: Еи сега 1 голфетка изгоря

soulkeeper написа:
Пребирам си се аз и си минавам по царя в стз правя си левия завои и някъв зад мен ме препира изцеждам 2 и след това трета той зад мен, идва бабунка намалям изравняваме се и 1 ,2, 3, и после чаллл .Неанм с какъв двигател беше не го видях отзад

A с каква кола беше той :?:

Страница 5 от 7 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/