Клуб FIAT България
http://fiat-bg.com/forum/

BMW 320 vanos Vs. Fiat Coupe 1.8 - РЕЗУЛТАТА...
http://fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=16980
Страница 6 от 6

Автор:  RAADOO [ Пет Фев 01, 2008 4:39 pm ]
Заглавие: 

Bratchedda написа:
RAADOO написа:
vodafon написа:
LEVSKI написа:
RAADOO написа:

На 2 или 3 пъти чета, че споед теб Limited Edition-а е 282 к.с. Разлика между LE и нормалното в конете няма! И двете са по 220 коня. Разликите са в интериора, спирачките, скоростната кутия и т.н., но и двете са 220 к.с. Сигурно си гледал някое тунинговано след това.


Чул съм го от отговорен фиат-аджия(стар автоджамбазин), щял да го вкарва преди време от Италия. Това че има "20V турбо LE" - 220 коня, не изключва вероятноста да има и друго "20V турбо LE" А може и поръчково да е било. Найстина човека звучеше убедително, и съм склонен да му вярвам.


В случая подкрепям LEVSKI и коригирам със http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Coupé
където си пише че стандартното 20vt е 220 кс електронно ограничено а определена серия LE е над 250 кс .колко точно -доколкото съм запознат е все различно, зависело е от поръчката .


Купе над 220 кс серийно няма! Доказва го и линка, който си дал, където казват, че не е серийно ограничено, а че с ново ECU, т.е. ЧИП ТУНИНГ, мощността лесно надхвърля 250 коня. С такъв чип от българска фирма, която се занимава с това, купето вдига 40 коня, т.е. става 260.

Не вярвай на стари автоджамбази.:)

Колега много грешиш, има Купе 2.0 20v фабрично 286кс.
"Limited edition PLUS 210 KW / 286 PS .....only around 1400 cars made."
Поздрави :)

P.S.
Запазен такъв екземпляр може да се намери за около 10,000 евра и нагоре :-)


Къде го прочете това? Струва ми се много измислено. В нито един сериозен фен сайт на ФИАТ или в който и да е сайт не съм виждал да има такъв модел

Автор:  NPD [ Съб Фев 02, 2008 4:14 pm ]
Заглавие: 

ТУК



Колега, аз ти редактирах линка, че беше адски дълъг и разширяваше страницата.
Поздрави, Paparac!

Автор:  Paparac [ Съб Фев 02, 2008 11:37 pm ]
Заглавие: 

NPD, ама посоченото от теб също е 220 коня, а не 286. Това е ясно, че си го има. Идеята е какво е това 286 коня и има ли такова наистина.

Автор:  RAADOO [ Нед Фев 03, 2008 1:23 am ]
Заглавие: 

Това, което е на линка си е просто Plus. Limited Edition Plus все още не съм виждал...

Автор:  Bratchedda [ Нед Фев 03, 2008 1:24 am ]
Заглавие: 

RAADOO написа:
Bratchedda написа:
RAADOO написа:
vodafon написа:
LEVSKI написа:
RAADOO написа:

На 2 или 3 пъти чета, че споед теб Limited Edition-а е 282 к.с. Разлика между LE и нормалното в конете няма! И двете са по 220 коня. Разликите са в интериора, спирачките, скоростната кутия и т.н., но и двете са 220 к.с. Сигурно си гледал някое тунинговано след това.


Чул съм го от отговорен фиат-аджия(стар автоджамбазин), щял да го вкарва преди време от Италия. Това че има "20V турбо LE" - 220 коня, не изключва вероятноста да има и друго "20V турбо LE" А може и поръчково да е било. Найстина човека звучеше убедително, и съм склонен да му вярвам.


В случая подкрепям LEVSKI и коригирам със http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Coupé
където си пише че стандартното 20vt е 220 кс електронно ограничено а определена серия LE е над 250 кс .колко точно -доколкото съм запознат е все различно, зависело е от поръчката .


Купе над 220 кс серийно няма! Доказва го и линка, който си дал, където казват, че не е серийно ограничено, а че с ново ECU, т.е. ЧИП ТУНИНГ, мощността лесно надхвърля 250 коня. С такъв чип от българска фирма, която се занимава с това, купето вдига 40 коня, т.е. става 260.

Не вярвай на стари автоджамбази.:)

Колега много грешиш, има Купе 2.0 20v фабрично 286кс.
"Limited edition PLUS 210 KW / 286 PS .....only around 1400 cars made."
Поздрави :)

P.S.
Запазен такъв екземпляр може да се намери за около 10,000 евра и нагоре :-)


Къде го прочете това? Струва ми се много измислено. В нито един сериозен фен сайт на ФИАТ или в който и да е сайт не съм виждал да има такъв модел

Колега аз не чета фен саитове, знам езици и се обръщам към компетентните лица, като производители и др. такива(за да няма грешки и засечки). ;)
И другото което е, следя пазара на атрактивни и рядки автомобили(трябва да е подготвен човек, ако случино му се "наложи" да си купи една такава)... Не се надувам, ама бас до сега не съм губил на такава тема...
Ти готов ли си да се обзаложиш, че съм писал глупости ?! Ако това намекваш... :angdevil:

Автор:  Bratchedda [ Нед Фев 03, 2008 1:29 am ]
Заглавие: 

Manoff написа:
Да взема и аз да си напиша нещо по темата... Бях изключил че съм пускал такава и гледам днес тема 5 страници - бах маааа. Гонката още не се е състояла, просто не сме се разбрали за точно време. Обещавам да ви напиша какъв е бил резултата.

п.с. Какви съвети бихте ми дали (например ще тръгваме от светофар , на колко оборота да трагна - 3000 ? ) , 99+ реисинг или ОМВ 100 , да му хърля ли няколко габърчета пред колата и т.н.

Колега аз да ти споделя, че скоро се здърпах с един ванос кабрио(като мен) от светофар... И да ти кажа държа ми на първа до към 4500 об/мин. След което все го гледах в огледалото... А моита колесница е 131мулета 1.8 16v VFD монтиран на Barchetta ;) Такаче не очакваи много от това БМВ(Бърка Масло-Вода)!!!
Поздрави.

Автор:  RAADOO [ Чет Фев 21, 2008 1:55 pm ]
Заглавие: 

Bratchedda написа:
RAADOO написа:
Bratchedda написа:
RAADOO написа:
vodafon написа:
LEVSKI написа:
RAADOO написа:

На 2 или 3 пъти чета, че споед теб Limited Edition-а е 282 к.с. Разлика между LE и нормалното в конете няма! И двете са по 220 коня. Разликите са в интериора, спирачките, скоростната кутия и т.н., но и двете са 220 к.с. Сигурно си гледал някое тунинговано след това.


Чул съм го от отговорен фиат-аджия(стар автоджамбазин), щял да го вкарва преди време от Италия. Това че има "20V турбо LE" - 220 коня, не изключва вероятноста да има и друго "20V турбо LE" А може и поръчково да е било. Найстина човека звучеше убедително, и съм склонен да му вярвам.


В случая подкрепям LEVSKI и коригирам със http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Coupé
където си пише че стандартното 20vt е 220 кс електронно ограничено а определена серия LE е над 250 кс .колко точно -доколкото съм запознат е все различно, зависело е от поръчката .


Купе над 220 кс серийно няма! Доказва го и линка, който си дал, където казват, че не е серийно ограничено, а че с ново ECU, т.е. ЧИП ТУНИНГ, мощността лесно надхвърля 250 коня. С такъв чип от българска фирма, която се занимава с това, купето вдига 40 коня, т.е. става 260.

Не вярвай на стари автоджамбази.:)

Колега много грешиш, има Купе 2.0 20v фабрично 286кс.
"Limited edition PLUS 210 KW / 286 PS .....only around 1400 cars made."
Поздрави :)

P.S.
Запазен такъв екземпляр може да се намери за около 10,000 евра и нагоре :-)


Къде го прочете това? Струва ми се много измислено. В нито един сериозен фен сайт на ФИАТ или в който и да е сайт не съм виждал да има такъв модел

Колега аз не чета фен саитове, знам езици и се обръщам към компетентните лица, като производители и др. такива(за да няма грешки и засечки). ;)
И другото което е, следя пазара на атрактивни и рядки автомобили(трябва да е подготвен човек, ако случино му се "наложи" да си купи една такава)... Не се надувам, ама бас до сега не съм губил на такава тема...
Ти готов ли си да се обзаложиш, че съм писал глупости ?! Ако това намекваш... :angdevil:


Къде го следиш този пазар? То и аз следя, ама до сега не съм видял нещо като Limited Plus. И ме съмнява да си си говорил с хората от Фиат, дали има или няма такава кола:)

Автор:  GHOST_RIDER [ Вто Мар 25, 2008 8:52 pm ]
Заглавие:  BMW vs Fiat Coupe...?

Карал сам БМВ карал сам и Фиат купе...От краи време си иам една максима относно такива серевнования."Не са толкова важни конете под капака колкото са важни сачмите в главата на шофиора"...Това е моето мнение по вапроса Фиат може и ще си изяде БМВ-то като мангалче топла баничка Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

Автор:  Manoff [ Пон Юни 02, 2008 2:08 am ]
Заглавие: 

Резултата е почти равен, слева реванш. На подходящите места за пускане (такива със светофар) имаше полиция и не стана като беше планирано. Наложи се да отидем на външноградсктата магистрала , а за старт брояхме до 3 при свалени прозорци и рев на двата мотора , та трудно тръгвахме наравно. От 5 пускания , 1 - 3 - 5 бяха мои. Едната от гонките (петата) все пак беше на светофар и бих с разстояние 2 коли , първата гонка го бих с 1 кола разстояние и другата беше с по-малко от кола. БМВ-то се оказа че не е баш сток , а е с "ванос", разпилвана глава и спортен филтър К&Н . МОЕТО мнение е че при равен старт първите 500 метра са мои , но после 6така си казва тежката дума.

п.с. При положение че АЗ го "бих" искам да видя какво ще стане ако се изправи срещу равен съперник - купе 2 ка 20 винтила Yellow_Flash_Colorz_PDT_02

Страница 6 от 6 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/