BOIT написа:
Първо въпросния двигател не е Vtec а е Vti .
За надеждността навярно си гледал Топ Гиър е там няколко години правиха проучване за най-надеждните , най-добрите абе въобще най най коли като цяло и няколко години подред спечели Хонда С2000 с 2.2 мотор и 220 конски сили атмосферен ( ще ти го преведа атмосферен означава без турбо ) , който работи до 9000 оборота . Същият този мотор на С2000 неколкократно е печелил какви ли не награди за най-добър атмосферен двигател . Надали щеше да се представи толкова добре ако "опапваше" сегментите както каза дригия капацитет . Да твърдите , че високооборотните двигатели на ХОнда бързо се скапват е меко казано ... нелепо .
Първо въпросният двигател аз също мисля, че е VTEC, а НЕ Vti. Моделът на колата е Civic Vti! Всъщност аз не знам да има изобщо технология Vti. Между другото и аз не съм точен изцяло, защото такова нещо като двигател VTEC също буквално няма. Има двигатели, които се оборудват със система за промяна на фазите на газоразпределението VTEC (V-ariable Valve T-iming and lift E-lectronic C-ontrol), откъдето хората свикват принципно да казват на този тип мотори накратко VTEC.
И не говорим за Хонда C2000, та да ми даваш примери с нея! Когато искаш да се аргументираш, го прави като хората. Пример за продавана кола също нямаш. Другото е блаблабла, както и дребнавото ти заяждане какво представлявал атмосферен двигател.
Призовавам те за втори и последен път да спазваш рамките на добрия тон!