|
|
Дата и час: Пон Май 13, 2024 12:20 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
“Шкода” измисли стая на колела
Автор |
Съобщение |
doofiat
|
“Шкода” измисли стая на колела
“Шкода” измисли стая на колела
"Румстър" става и за бизнес, и за семейна кола
Беше време, когато чешката компания "Шкода" не можеше и да си мечтае да участва в конкурса "Автомобил на годината" в Европа. След като мина под шапката на "Фолксваген", фирмата преживява истински възход. Сега "Шкода" се прицели в най-престижното автомобилно отличие на Стария континент с новия си модел "Румстър". Колата прилича повече на проект на италианско дизайнерско студио, отколкото на чешки компактен ван. За това допринася най-вече спортният профил и динамичното излъчване. Изпъкналата предница и характерните фарове са част от новото лице на "Шкода", което ще видим и при следващата "Фабия". Тези елементи заедно с голямата радиаторна решетка допринасят за агресивния вид на автомобила. Уникално за модела е голямото предно стъкло и страничните стъкла, които изглеждат свързани благодарение на тънките черни колонки отпред. Те завършват с извивка и имитират пилотска кабина на самолет.
Интериорът е разделен на две части. Предната част в "Шкода" наричат "пилотска стая", а пространството на задните седалки "стая за живот". Най-голямото достойнство на автомобила е вътрешният обем. Той изглежда огромен благодарение на голямата площ на стъклата, които дават още по-голямо чувство за простор. Задните седалки на "Румстър" са разположени амфитеатрално с 4,6 см по-високо от предните. В същото време страничните стъкла са по-ниско, така че пътуващите да имат превъзходна панорама. За комфорта на пътниците се грижи системата "Вариофлекс". Тя позволява автомобилът да бъде модифициран във версия с четири или пет места. Средната седалка на задния ред може да се превърне в масичка. Задните седалки могат да се местят напред и встрани. Благодарение на възможностите седалките и облегалките да се движат, сгъват или напълно да се изваждат от колата, интериорът може да се модифицира в 20 различни варианта. Обемът на багажника варира от 450 до 530 л. Когато задните седалки се сгънат, се отваря място за 1780 л багаж, което прави "Румстър" подходящ партньор за малък бизнес. "Шкода Румстър" се предлага с три бензинови и три дизелови двигателя. Скоростната кутия е 5-степенна ръчна, но при бензиновия мотор с обем 1,6 литра има възможност за автоматична. През 2007 г. на пазара ще се появят още две модификации на "Шкода Румстър". Единият ще бъде двуместен лекотоварен автомобил под името "Шкода Практик". Той разполага с товарен отсек от 1783 л. Дължината на багажника му е 1555 мм, широчината 1429 мм, а височината 987 мм. Той е изолиран от шофьорската кабина с подвижна преграда. "Шкода Практик" ще се бори за позиции на пазара на баничарките. Автомобилът ще се задвижва от двата бензинови мотора 1,2 и 1,4 и дизеловия 1,4 TDI. Товароносимостта на "Практик" достига до 640 кг.
По-късно през 2007 г. ще се появи и "Румстър" със задвижване 4х4. Той ще се различава с увеличен просвет и по-мускулести калници.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Чет Ное 09, 2006 2:13 pm |
|
|
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
от 3 дни имаме една такава - служебна
добро е автомобилчето, и отвън и отвътре
1,4 дизел - 80 коня
като го покараме повечко ще ви кажа как е разхода е такива неща
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Чет Ное 09, 2006 2:43 pm |
|
|
doofiat
|
sev написа: от 3 дни имаме една такава - служебна добро е автомобилчето, и отвън и отвътре 1,4 дизел - 80 коня като го покараме повечко ще ви кажа как е разхода е такива неща
И да не забравиш да споделиш
Айде карай бързо и пиши :mrgreen:
|
Чет Ное 09, 2006 2:54 pm |
|
|
Nino
|
sev написа: от 3 дни имаме една такава - служебна добро е автомобилчето, и отвън и отвътре 1,4 дизел - 80 коня като го покараме повечко ще ви кажа как е разхода е такива неща
Що нещо им нямам вяра на тези три цилиндрови дизелчата. :roll: Наскоро на светофар слушах как работи такова "Поло" 1.4 ТDI.Стори ми се много щумна... тракаше все едно удряш капаците на две тенджери един в друг! :mrgreen:
|
Чет Ное 09, 2006 3:38 pm |
|
|
divaka
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 1:52 am Мнения: 561 Местоположение: София 02 Красно Село
|
Шумна е, да. карал съм служебна такава... Иначе показва добър разход, все пак е малка. Иначе бащата има Октавия 1.9TDI новата 105коня. Направо ми събраха очите тия чехи(то не че има нещо чешко в колата, но..) Градско харчи 6, в задръствания 7, а като ходих на море с нея тва лято - 5 човека и фулл багаж - 5,3. Като не съм от най-спокойните шофьори. Иначе тва "Румстърче" изглежда перфектно на външен вид... Абе бая дръпнаха чехите, не може да се отрече
_________________ FIAT BRAVO 1.6 16V
|
Чет Ное 09, 2006 5:30 pm |
|
|
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
doofiat написа: И да не забравиш да споделиш Айде карай бързо и пиши :mrgreen:
ще почаш малко
че до тази машина нямаме постоянен достъп за разлика Фабиите
пък и за разхода ще трябва да се поразработи, защото на Фабийките първите 2-3000 км разхода беше с около 2 литра по-висок от сега
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Чет Ное 09, 2006 5:39 pm |
|
|
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
днес я покарах малко
от Люлин до Овча Купел и обратно
вози твърдо като Фабиа
двигателя е шумен
иначе интериора е добър
разход по бордкомпютър 6,0
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Пет Ное 10, 2006 12:09 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|