Дата и час: Сря Юли 16, 2025 2:52 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 45 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Р А З Б И В А Н Е 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Р А З Б И В А Н Е
Съгласно новия AUTO-БИЛД .. 29 юни 12 юли FIAT предоставя моторите на половин Европа!!!!
ОPEL VECTRA CARAVAN - 1.9 CDTI;
CADILLAC BLS - 1.9D /DPF/;
NEW OPEL CORCA..1.3 МУЛТИДЖЕТ 1.3 - 75 и 90 кс... не,че старата до 2005/6г не беше със стария мултиджет - 70 кс. А бе количката си е 98 процента GRANDE PUNTO!
SUZUKI SX4 1.9... не визирам моторите 1.3 DRCI при ИГНИС,WAGON И БАЛЕНО, които С ЛЮБЕЗНОТО СЪДЕЙСТВИЕ НА МИРКАТ ООД НЕ!!! се предлагат за България!!!!!!!!!! :roll: :idea: :mrgreen: Щото копелетата трябва да дадат бая парички за ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА в Европа!
И к'во става веееее. FIAT GROUPP 40 години учат цяла Европа как се правят двигатели!!!! :mrgreen: :mrgreen:


Нед Юли 02, 2006 9:24 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 20, 2006 12:28 am
Мнения: 75
Местоположение: Видин
UNREAD_POST 
Фиат са много добри на Двигател, нема спор :mrgreen:

_________________
Негър скиор и жена шофьор: НЕМА


Нед Юли 02, 2006 9:54 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
а не мислите ли, че може цената на агрегата да е от значение - да продават по - евтино.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Нед Юли 02, 2006 10:03 pm
Профил
UNREAD_POST 
everton написа:
а не мислите ли, че може цената на агрегата да е от значение - да продават по - евтино.


Не, не мисля Everton-e", защото гаранционното подържане струва МНОГО, МНОГО пари на една фирма и особено при тези като SUZUKI дето дават 3-год. гаранция си е е---- мамата! Така,че не мисля, че примерно ниските цени са причина са успехите на Фиат моторите.По-скоро експлоатационните характеристики.Разбира се,че в тест-драйва двигателят на въпросния ОПЕЛ не е на първо място, но както казват хората е в оптимума.Прочети статията.
Ти ,откакто карaш Фиат навява ли те мисълта, че имаш проблеми от примерно ЕВТИНИ НАПРАВЕНИ МОТОРИ!!!??? :!: :?: Мен не!Даже мисля,че имат технологии,които са ремонтно пригодни и от това производителя губи.Щото на едно Рено или Пежо, ще хвърлиш агрегата и ще го смениш с нов /това е евтино направен мотор/, докато при Фиат може да замениш само болната част от него/това е скъпо направен и с акъл мотор... да служи дълго/.Темата е дълга и ако специално държиш, ще я продължим в друга?! :mrgreen:

Не знам дали има друг двигател/концепция/, който да служи повече време от въпросният легендарен FIAT 124/125 в модификациите му на ВАЗ!!!!!!!!!
Дали има повече бройки произведени двигатели в света? :?: Съмнява ме! Все пак са го измислили FIAT и по-късно са го модифицирали братушките.
Що не взеха WV,FORD,OPEL,PEUGEOT,RENAULT!!!???
А бе една марка дето не прави, двигатели за F1,ЛЕКИ КОЛИ,АВТОБУСИ,КАМИОНИ,МОТОКАРИ,ЗЕМЕДЕЛСКА ТЕХНИКА не ми я хвали!!!!!!А забравих една LAMBORGINI!!! :mrgreen:
За сега това е групата Фиат,Рено,Мерцедес, Тойота може би... и за други не се сещам.Фау-ве то много, много вода ще трябва да пият докато се включат в горната елементарна класация. :roll:

Лично аз на марки автомобили не робувам, но виж да мотори ДА....!!!!Знаеш ли как ще ми "отива" едно СУЗУКИ ИГНИС 4Х4 с новия мотор на ФИАТ 1.3 MULTIJET/ 90 kc.... не знаеш?! И АЗ НЕ знам, ама мисля не лошо! :mrgreen:

Ех, мечти мечтииииии!!! :mrgreen:


Последна промяна Nino на Нед Юли 02, 2006 11:02 pm, променена общо 1 път



Нед Юли 02, 2006 10:22 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
съгласен съм с повечето неща. НО !!! евтин двигател съвсем не означава некачествен двигател. за някой автомабилни марки излиза по евтино да си купят двигател отколкото да влагат пари за разработки и производство. хонда например направиха първия си дизелов двигател преди броени месеци. от написаното разбирам, че никога не си карал дизелово пежо и бензиново рено. за дизела на пежо можем да поспорим. мотора който вграждат пежо е на фирмата пежо - дизел която няма нищо общо с автом. фирма пежо. мой мн. добър приятел направи на 205 1.8 дизел основен ремонт на 530 000 км. със старите бутала, български ризи и турски сегменти и в момента е на 40 000 като последните 20 000 - 25 000 го кара с киросин / кадровак :D / . може би единственните които може да имат претенции са бмв, мерцедес и тойота /виж им последния 2.2 д/ . не залравяй коя фирма вгаждаше бензинови двг. на рено в близкото минало - волво, и такова " ако " като 1.4 12 в. не са изсирали. до колкото виждам ти споменаваш само за 2 двг. хубаво е, че фиат продават двг. на тези които не могат да си направят, но на половин европа ми звучи преувеличено и сектантско.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Последна промяна everton на Нед Юли 02, 2006 11:22 pm, променена общо 1 път



Нед Юли 02, 2006 11:02 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
[quote="Nino"]А бе една марка дето не прави, двигатели за F1,ЛЕКИ КОЛИ,АВТОБУСИ,КАМИОНИ,МОТОКАРИ,ЗЕМЕДЕЛСКА ТЕХНИКА не ми я хвали!!!!!!А забравих една LAMBORGINI!!! :mrgreen:
За сега това е групата Фиат,Рено,Мерцедес, Тойота може би... и за други не се сещам.Фау-ве то много, много вода ще трябва да пият докато се включат в горната елементарна класация.

знаеш ли, че преди години рено са били най - големия производител на двг. за камиони. след като купиха волво вече са и най - големия производтел на камиони. освен това МАСК легендарната амер. марка също е собственост на рено.
камионите и автобусите ивеко към фиат ли ги броиш. а мотокарите ?

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Нед Юли 02, 2006 11:11 pm
Профил
UNREAD_POST 
Разбира се, че Iveco са във FIAT групата.


Нед Юли 02, 2006 11:14 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
Mitko написа:
Разбира се, че Iveco са във FIAT групата.


групата - не фиат.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Нед Юли 02, 2006 11:17 pm
Профил
UNREAD_POST 
everton написа:
съгласен съм с повечето неща. НО !!! евтин двигател съвсем не означава некачествен двигател. за някой автомабилни марки излиза по евтино да си купят двигател отколкото да влагат пари за разработки и производство. хонда например направиха първия си дизелов двигател преди броени месеци. от написаното разбирам, че никога не си карал дизелово пежо и бензиново рено. за дизела на пежо можем да поспорим. мотора който вграждат пежо е на фирмата пежо - дизел която няма нищо общо с автом. фирма пежо. мой мн. добър приятел направи на 205 1.8 дизел основен ремонт на 530 000 км. със старите бутала, български ризи и турски сегменти и в момента е на 40 000 като последните 20 000 - 25 000 го кара с киросин / кадровак :D / . може би единственните които може да имат претенции са бмв, мерцедес и тойота /виж им последния 2.2 д/ . не залравяй коя фирма вгаждаше бензинови двг. на рено в близкото минало - волво. до колкото виждам ти споменаваш само за 2 двг. хубаво е, че фиат продават двг. на тези които не могат да си направят, но на половин европа ми звучи преувеличено и сектантско.


Не Everton-e,..ето, че се получи чудесна дискусия!!!Много се радвам, карал съм приятелю и бензиново Рено... легендарният 1.4 бензин и дизелово Пежо 1.9.В момента сина ми кара семейното Рено, което е КУПЕНО 1986г от автокореком от баща ми, бивш агроном в Ангола.Машинката е повече от 390 хил км, по експертна оценка!! :mrgreen: , защото жилото на километража е късано безброй пъти и е сменяно когато аз надам ВОЙ.... "аре стига бе"!
Само котаракът от аватара не го е карал още! :mrgreen:;Моторът няма груби признаци на износване, ако се случи нещо, това ще е на помпата, защото синът ми, юнакът Кирил го кара почти 1.5 г на ОЛИО... забравих да кажа, че колата е дизел.
Имах и Фиорино на Фиат 1.7D, КОЙТО ГО ПОЛЗВАХМЕ за работен добитък във фамилията и успяхме да му скъсаме ремъка на показания на километража около 580 хил.Не знам реалните колко са му били, но потвърждавам,че до последно това Фиорино си беше кола.... палеше си на -25 и си вървеше като лудо.Пежото 1.9 атмосферка съм го карал малко, беше на Партнер, не ме впечатли с нищо освен с малкото ПУШЕНЕ и малкото вървене!!! За 1.4 бензинката на Рено, да впечатли МЕ... С ТРИ ПЪТИ СМЕНЯНАТА ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА И СТРАШНО ЛЕСНОТО ПРЕГРЯВАНЕ, така, че там те моля "НЕ ДЪЛБАЙ С ДЛЕТОТО ТЪНКО МОЕТО СЪРЦЕ"... коментарите си ги запази за кафенето в квартала!
Сега приятелче кажи какво да говорим за СЕКТАНСТВОТО ОЩЕ..... аз мога до сутринта, но моля те не намесвай BMW, MERCEDES, FERARRI, LOTUS и т.н.Дай да говорим РЕАЛНИ НЕЩА, ЩОТО ТЕЗ АЗ СЪМ ГИ ИЗПИТАЛ НА ГЪРБА СИ И ДЖОБА СИ!!!

ПП...даже може би много пъти сте виждали въпросното РЕНО в пицария "Ветрило".Синът ми работи там, номера е СА 2190

Още едно ПП, по повод последното ти изреченийце "EVERTO"-не...ЗАБРАВИХ ДА СПОМЕНА И СААБ!!!!И на тях Фиат дават двигатели впоследто време!!!
Все пак дизеловите мотори са най-технологичните и за това визирам тях!Просто за бензиновите не съм търсил и чел, ма кой в момента не ги прави,майсторлъкът е в ДИЗЕЛИТЕ, ЩОТО ЦЯЛА ЕВРОПА е луднала по тях!!! :mrgreen:


Нед Юли 02, 2006 11:28 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
явно си доста по възрастен от мен и си видял много повече, но на написаното от мен по горе не си направил почти никакъв коментар, явно с по - голямата част си съгласен. първата кола която аз съм карал е легендарното рено 9 1.4 бензен беше 7 години в мойта къща. това е единствения автомобил за който никога не съм чул лоша дума /разбира се от хора които са го карали/.
колата беше производство 1984 . централно, ел стъкла, люк, тапицерия от кадифе, оборотомер, подлакътник на задната седалка, защита за деца против отваряне на задните врати от вътре - оборудване с което са можели да се похвалят малко коли. за двг. - то кво да кажа никакви ядове. с холандска газова уредба - 8,5 -9,0 градско в пловдив и 6,5 - 7,0 извън града. за возия няма какво да говорим. за тези 7 години ремонтите струваха по малко от тези на мойто уно за 4 години. преди 4 години тази кола я продадох за 1000 лв. на 300 000 хил. км. като двата амортесьора и бяха оригиналните и половината ляв праг го нямаше, и си купих уното. уникален автомобил. въпреки това ако сега трябва да копувам кола никога няма да е рено.
забелязвам, че относно дизеловото рено си доволен така че май приключихме.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Пон Юли 03, 2006 12:11 am
Профил
UNREAD_POST 
everton написа:
явно си доста по възрастен от мен и си видял много повече, но на написаното от мен по горе не си направил почти никакъв коментар, явно с по - голямата част си съгласен. първата кола която аз съм карал е легендарното рено 9 1.4 бензен беше 7 години в мойта къща. това е единствения автомобил за който никога не съм чул лоша дума /разбира се от хора които са го карали/.
колата беше производство 1984 . централно, ел стъкла, люк, тапицерия от кадифе, оборотомер, подлакътник на задната седалка, защита за деца против отваряне на задните врати от вътре - оборудване с което са можели да се похвалят малко коли. за двг. - то кво да кажа никакви ядове. с холандска газова уредба - 8,5 -9,0 градско в пловдив и 6,5 - 7,0 извън града. за возия няма какво да говорим. за тези 7 години ремонтите струваха по малко от тези на мойто уно за 4 години. преди 4 години тази кола я продадох за 1000 лв. на 300 000 хил. км. като двата амортесьора и бяха оригиналните и половината ляв праг го нямаше, и си купих уното. уникален автомобил. въпреки това ако сега трябва да копувам кола никога няма да е рено.
забелязвам, че относно дизеловото рено си доволен така че май приключихме.


Да, така е, по-възрастен съм от теб, ама може би не чак толкова! :mrgreen: Майтапя се, на 46 години съм и може би синовете ми са на твоите години.Въпрос няма, Рено са доста добри автомобили, не по-добри от Фиат, но с по-добри традиции в България.За новите Пежо и Ситроен и дума не отварям.Достатъчно е човек да прочете отзивите на НОВИТЕ СОБСТВЕНИЦИ в ЕДНОИМЕННИТЕ САЙТОВЕ.Няма да ги цитирам, който има интерес ще го направи! БОЛНИЯТ въпрос е, че марката ФИАТ, не се радва на почитатели в България.Може би много време и години ще минат докато ние в този форум открием РУБРИКА за новите модели, равностойни /СЕГА/ на ПЕЖО 206,307...СИТРОЕН С4, С3,С2 .. както при тях! Няма какво да се заблуждаваме, доста по-беден, по социален статус форум сме от тях. Това разбира се е по причина, че ТЪПАЦИТЕ ВНОСИТЕЛИ НА ФИАТ, не са успяли да наложат марката, да дадат добър собствен лизинг и условия..... а и нашите машинки поддържат все още НЕОПРАВДАНО ВИСОКИ ЦЕНИ СПРЯМО КОНКУРЕНЦИЯТА.Ами сравнете бе ПИЧОВЕ! Днес, докато зареждах на OMV "Красна поляна" надникнах в шоурума на СУЗУКИ.Ами кво да говорим, Игнис 4Х4 е по-евтин от нашата красавица ПАНДА 4Х4... а, пък двувратия модел с мотор 1.5VVTI/японско производство/ още повече!Да, но не забравяте ,че имат още ДВА конкурентни модела, АЛТО и ВАГОН!!! Още по-евтини!
Така, че само някой луд фен...може да си купи нов ФИАТ! А кажете колко такива има във форума последните ДВЕ ГОДИНИ!!!! Според мен ДВА БРОЯ, като последният не си казва и е в НЕЛЕГАЛНОСТ..... ма той беше май и модератор?!!! :?: :!: :mrgreen:

Темата е доста сложна, трябва да се продължи и анализира! Аре стига с това БРАВО и БРАВА! :mrgreen:


Пон Юли 03, 2006 12:45 am
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm
Мнения: 679
Местоположение: Кюстендил
UNREAD_POST 
стана ми интересно - дано не ми сметнете топика за :offtopic:
имам няколко въпроса:
- до колкото знам рено са правили двигатели само и единствено за леките автомобили на волво, до момента когато поделението за леки коли на волво не стана собственост на форд. поделението на волво за камиони, винаги е било сибственост на волво, и е използвало изключително дгитатеки произведени от волво. прав ли съм?
- не че дизелите ме интересуват много, но напоследък много се шуми около дизеловите двигатели на тойота D-4D. какво им е уникалното примерно в сравнение с JTD? JTD изглежда далеч по-добро. При еднакъв разход JTD 16v на STILO е 150 к.с. а D-4D на королата е едва 116 к.с?!? та некой ако мое да ме осветли този въпрос..

_________________
Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)


Пон Юли 03, 2006 11:37 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
charlie написа:
стана ми интересно - дано не ми сметнете топика за :offtopic:
имам няколко въпроса:
- до колкото знам рено са правили двигатели само и единствено за леките автомобили на волво, до момента когато поделението за леки коли на волво не стана собственост на форд. поделението на волво за камиони, винаги е било сибственост на волво, и е използвало изключително дгитатеки произведени от волво. прав ли съм?
- не че дизелите ме интересуват много, но напоследък много се шуми около дизеловите двигатели на тойота D-4D. какво им е уникалното примерно в сравнение с JTD? JTD изглежда далеч по-добро. При еднакъв разход JTD 16v на STILO е 150 к.с. а D-4D на королата е едва 116 к.с?!? та некой ако мое да ме осветли този въпрос..


Ще натрупаме малко offtopic. D-4D си е обикновен common-rail 1-во поколение. Системата която FIAT продаде на Bosch и сега се вгражда в почти всички дизели без VW където е помпа-дюза. Разликата е, че FIAT вече имат MultiJet - 2-ро поколение common-rail.


Пон Юли 03, 2006 11:44 am
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm
Мнения: 371
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
Mitko написа:
charlie написа:
стана ми интересно - дано не ми сметнете топика за :offtopic:
имам няколко въпроса:
- до колкото знам рено са правили двигатели само и единствено за леките автомобили на волво, до момента когато поделението за леки коли на волво не стана собственост на форд. поделението на волво за камиони, винаги е било сибственост на волво, и е използвало изключително дгитатеки произведени от волво. прав ли съм?
- не че дизелите ме интересуват много, но напоследък много се шуми около дизеловите двигатели на тойота D-4D. какво им е уникалното примерно в сравнение с JTD? JTD изглежда далеч по-добро. При еднакъв разход JTD 16v на STILO е 150 к.с. а D-4D на королата е едва 116 к.с?!? та некой ако мое да ме осветли този въпрос..


Ще натрупаме малко offtopic. D-4D си е обикновен common-rail 1-во поколение. Системата която FIAT продаде на Bosch и сега се вгражда в почти всички дизели без VW където е помпа-дюза. Разликата е, че FIAT вече имат MultiJet - 2-ро поколение common-rail.


рено купи камионите волво почти по същото време когато форд купи леките автомобили на волво.
новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има :shock: 400 н.м. въртящ момент.
MultiJet - а ще се окаже супер, което много ме радва.
лично за мен няма по качествени двг. от японските.

_________________
UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E
ИзображениеИзображение


Пон Юли 03, 2006 4:13 pm
Профил
UNREAD_POST 
everton написа:
новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има :shock: 400 н.м. въртящ момент.

Е то от 10 литров мотор може и 1 000 000 н.м. въртящ момент да извадят...


Пон Юли 03, 2006 4:19 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 45 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg