Дата и час: Пон Май 13, 2024 6:31 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
попипване за една моторетка 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 08, 2005 11:52 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
UNREAD_POST попипване за една моторетка
привет на всинца в колибата... Yellow_Flash_Colorz_PDT_09
имам едно попипване към запознатите.
сега!
сестрата си взе преди някое време едно типенце ама мноооого странна птица-та да ме попросветлите.
мотора е 149С2046-дотук добре 1.6 90к.с. е според аутодатата.
да ама те ми дават че е 8волта моторетката а тя е 16волта :shock: :shock: :shock:
има си и двата вала-ангренаж сменях няма грешка!
а ся кажете какво е туй чудо и колко аджиба кончета са и къв му е въобще случая-щото пичовете от аутодата казват че нема таквоз жувотно...

_________________
No! Try not! Do-or do not! There is no try...-Yoda


Вто Мар 22, 2005 10:10 pm
Профил
UNREAD_POST 
Е да, ама си е 8 "волта". "Аутодата" хубаво ти е показала, где пише, че не може да има 2 разпределителни вала и 8 клапана? :wink:


Вто Мар 22, 2005 10:24 pm
UNREAD_POST Re: попипване за една моторетка
vaskoto1 написа:
привет на всинца в колибата... Yellow_Flash_Colorz_PDT_09
имам едно попипване към запознатите.
сега!
сестрата си взе преди някое време едно типенце ама мноооого странна птица-та да ме попросветлите.
мотора е 149С2046-дотук добре 1.6 90к.с. е според аутодатата.
да ама те ми дават че е 8волта моторетката а тя е 16волта :shock: :shock: :shock:
има си и двата вала-ангренаж сменях няма грешка!
а ся кажете какво е туй чудо и колко аджиба кончета са и къв му е въобще случая-щото пичовете от аутодата казват че нема таквоз жувотно...


Карам този двигател вече 5 години. Двигателя е 2 разпределителни вала с 8 клапана. Просто смукателния и изпускателния са на отделни валове. Двигателя е добър и силен, но по сервизите не му рабират, защото инжекциона е на General Motors. Моет мнение е, че автомобила е много добър.


Вто Мар 22, 2005 10:27 pm
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 08, 2005 11:52 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
UNREAD_POST 
мада де :D ама там има едни схемици за смяна на тайминг белтс и е показан един разпределител бре :shock:
убуу ся-8волта-8(като нема повече) ма тогаз защо са му тия 2 вала се питам? за да ми е гадно май е верния отговор...
ха обяснете защо са 2 след като има малко волтове :D къде е закачката?

_________________
No! Try not! Do-or do not! There is no try...-Yoda


Вто Мар 22, 2005 11:09 pm
Профил
UNREAD_POST 
Ми закачката е баш там, където и закачката с 4-те клапана на цилиндър-оптимизиране, подобряване на газообмена. Конструкторски решения, които са плод на умуване, разработки и опити за подобряване на конструкцията.


Вто Мар 22, 2005 11:22 pm
UNREAD_POST 
Моторчето е с два вала и идеята е подобна на тази при 16V. По-добро пълнене (тук клапана е един ама с много голяма площ) и т.нар. overlapping (в края на 4 такт се получава така че клапаните са едновременно отворени за кратко време).


Сря Мар 23, 2005 12:22 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg