hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
 Ей, това е ФИАТ !
Пазарът на нови автомобили в Европа за първите четири месеца на 2006 г.:
Fiat Punto е най-продаваният автомобил в Европа Fiat Panda е най-продаваният автомобил в сегмент А
За първото четиримесечие на 2006, Fiat Auto спечели 8% пазарен дял в Европа
През месец април, Fiat Panda е най-продаваният автомобил в сегмент А, с пазарен дял от 27,3%: за първите 4 месеци са продадени 76 000 автомобила. От януари до април са регистрирани над 151 000 Fiat Punto, което го превръща в най-продаваният автомобил за първите 4 месеца на 2006.
94 000 регистрирани автомобили и 7,8% пазарен дял през месец aприл 2006, позволиха на Fiat Auto да приключи успешно първото четиримесечие от годината. Докато пазарът на нови автомобили в Европа през месец април бележи спад от 7,6%, резултатът на Fiat Auto е изключително позитивен, както по отношение на пазарния дял, повишил се с 1,4% спрямо същия период на 2005, така и по отношение на обема на продажбите: + 12,1%.
Пазарният дял на Fiat Auto за периода януари - април е 8% (+1,1%), а продадените автомобили за същия период нараснаха с 16,5%, докато за същия период, общият пазар е нараснал едва с 0,7%.
На редица Европейски пазари, Fiat Auto се представя изключително добре. Впечатление прави предствянето на италианския концерн в Германия (+33,1% спрямо април 2005) , Великобритания (+65,6%) и Ирландия (+66,5%)
Тези успехи се дължат преди всичко на марката FIAT, която бележи ръст на почти всички пазари. Силно позитивни са резултатите на марката Fiat на немския пазар ( + 45,2% спрямо април 2005) и Великобритания (+ 87,3%)
През април са регистрирани почти 72 000 автомобила с марка Fiat, което е със 17,3% повече в сравнение с април 2005. Пазарният дял на Fiat през месец април е 6%; за сравнение през април’2005 пазарния дял бе 4,7%. За първото четиримесечие Fiat достигна 6,1% пазарен дял (за сравнение 5% за януари-април 2005), а ръстът на продажбите е 23,6%.
Lancia, която току що представи новите модели посветени на 100 годишнината на марката, които ще се продават през следващите месеци поддържа стабилен пазарен резултат: 0,8 % за април и 0,9% за периода януари-април , като резултатите са стабилни спрямо същия период на 2005.
На българския пазар марката Fiat продължава да бележи все по-високи резултати. За изминалото четиримесечие вносителят Ауто Италия постигна + 127% ръст спрямо същия период на 2005 г. Успехът се дължи на наскоро лансирания Grande Punto, и вече добре познатите Panda и вановете Doblo Cargo и Doblo Cargo Maxi и преференциалните лизингови условия, които вносителят предлага. Постоянно разширяващата се национално търговско-сервизна мрежа на вносителя с присъствие в 11 големи града и личното отношение към клиентите в търовско-сервизните центрове също са едно от предимствата, които привличат все повече интерес към марката Fiat на нашия пазар.
За повече информация: 02/ 976 80 75
Ралица Станоева
_________________ FIAT-SPORT
|