 |
|
Дата и час: Нед Юли 13, 2025 2:50 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
pkolev
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 4:56 pm Мнения: 70 Местоположение: София 15 Младост
|
 Фиат Стило
Здравейте,
След поредица от ремонти на любимото Ферари (Фиат Тъпо 1.4и  ) възлизащи само за тази година на 1.3 хил.лева, реших че ми трябва нова основна семейна кола.
На база проблемите с Тъпото  , оглеждам вариантите за кола на лизинг.
След кратък преглед (много кратък) на семейния бюджет и това което се предлага на пазара, избора ми трябва да е един от тези 3-те:
1. Фиат Стило 1.4 16V 95 кс със 6 степенна скоростна кутия
2. Пежо 307 1.4 16V
3. Опел Астре 1.4 16V
Лично аз харесвам от всичките най-много Стилото, но искам избора ми да е логичен, а не емоционален.
Ще съм благодарен на всички, които ме посъветват каква кола да избера.
Предварително Благодаря !
_________________ Analog Man
3D Stilo 1.9 MultiJet
Skype: p.kolev, ICQ: 14253176, MSN:p_kolev@hotmail.com
|
Нед Авг 21, 2005 12:35 pm |
|
 |
Nino
|
 Re: Фиат Стило
p_kolev написа: Здравейте, След поредица от ремонти на любимото Ферари (Фиат Тъпо 1.4и  ) възлизащи само за тази година на 1.3 хил.лева, реших че ми трябва нова основна семейна кола. На база проблемите с Тъпото  , оглеждам вариантите за кола на лизинг. След кратък преглед (много кратък) на семейния бюджет и това което се предлага на пазара, избора ми трябва да е един от тези 3-те: 1. Фиат Стило 1.4 16V 95 кс със 6 степенна скоростна кутия 2. Пежо 307 1.4 16V 3. Опел Астре 1.4 16V Лично аз харесвам от всичките най-много Стилото, но искам избора ми да е логичен, а не емоционален. Ще съм благодарен на всички, които ме посъветват каква кола да избера. Предварително Благодаря !
До колкото си спомням има колега във форума притежател на "Стило", даже ник-а му е същият.Най-добре е той да ти даде съвет,можеш да опиташ и на "лични съобщения".
За 307-цата чувам не до там добри неща с качеството на пластмасите в купето.
А за Опела, то мисля ,че от 2004,2005г двигателите май им ги даваше Фиат.
Лично за мен, категорично бих изключил от избора т.2, предвид и качеството на сервизно обслужване в СФА...много коли, малко сервизни възможности.. от личен опит го знам със служебно Пежо-Партнер.
Успех
|
Нед Авг 21, 2005 2:32 pm |
|
 |
Yavor
|
Аз лично много харесвам 307-цата но взех да чувам все повече лоши отзиви за нея - проблеи по ел.инсталацаията най вече водещо до невъзможнйо запалване - от там - буксир, сервиз, това онова. Освен това колегата е прав засервизите. За Стилото и астрата нямам нокакви наблюдения така че с друго не мога да помогна.
|
Пон Авг 22, 2005 8:50 am |
|
 |
blondy_driver
|
 Re: Фиат Стило
Аз пък смятам ,че Пежо 307 е прекрасна кола,но да е с дизелов агрегат! Незнайно защо бензините на Пежо...София Франс Ауто 100% биха ти предложили най- добрите лизингови условия, точно поради този факт Пежо е и най-продаваната кола за последните няколко години в БГ.
При Опел пък имаш голям избор на вносителите мисля че са 4-тири(ако не ме поправете) ,което значи че можеш отново да сравняваш лизинговите условия по договора.
Ех този Фиат  на всички е в сърцата ни  няма какво да коментирам освен че е най-най колата  Друг е въпроса какви мизерници са тея от Ауто Италия :evil: :evil: :evil:
|
Пон Авг 22, 2005 11:13 am |
|
 |
Ferrari
|
Както е казал народа "много хубаво не е на хубаво". Пример за това е лизинга на италинаските коли. Прекрасни автомобили с лизинг който отказва потенциалните им купувачи 
|
Пон Авг 22, 2005 11:34 am |
|
 |
Stilo
|
За лизинга действително най-добри условия предлага СФА, но Пежото впоследствие ще си върне разликата под формата на престой в сервиза им. Не препоръчвам дори дизеловата версия, котяо при теста който направих на колата се оказа не чак толкова икономичен, а динамиката с мотора от 110 к.с. бе отчайващо слаба. Отделно от това, стабилността на колата при къси завои е под въпрос, - задният им торсион е на светлинни години то този на конкурентите от Рено. При това говоря за стария Меган, а не за последното поколение.
Със същия двигател Citroen-а не можа да вдигне повече от 160 км/ч, което направо не бе за вярване. Това насочва вниманието към новия Меган.
Новият Opel Astra e качен на платформата на Fiat Stilo, така че на практика е близък по поведение до него. Но в дизайна отстъпва значително,макар че е с коренно променена визия от старата Астра. Двигателят обаче е от серията Ecotec, което си е собственост на Opel. Не съм го карал, просто защото не представлява особен интерес за мен, но съдейки от което видях и усетих в новата Vectra очаквам че и там има значително подобрение на качеството на возия и поведение. И все пак никога не бих се доверил на тази марка, която макай че бележи подобрение, за мен няма традиции в правенето на добри автомобили.
Традиции за добри е силно казано, но за красиви коли имат италианците. Fiat Stilo с тази цена и това си ниво на оборудване е едно много добро предложение. Жоро Крумов може да се е поувлякъл в изработването на лизинговата схема, но аз не бих се поколебал да купя "кола с чар". Освен това този модел ме грабна още през 2002-ра година когато я карах за първи път. Най-добро впечатление ми направи дизела jTD от 115 к.с., но все пак и цената му е доста висока - около 32000 лева беше тогава. Версията с 3 врати е неповторима, но за семейна кола е труден избор. Аз все пак имам и комби така че тази кола ми е за лично ползване, а откакто и дъщеря ми порасна и е напълно зрял човек, липсата на голям багажник не е чак толкова голям минус. Но ако тепърва ще качваш бебешки колички - ....
бога ми , та дори детското колело не можах да побера в колата и се наложи разглобяване.
По стабилност и динамика моят двигател 1,6 напълно ме удовлетворява, икономичен е, може да понатрие носа на някой, а с естествената си красота смразява всеки друг тунингован модел.
В момента, дори на 75 хиляди километра пробег, колата не е проявила дефекти в нито едно отношение (обичайните консумативи, бензин и масло), което ме навява на мисълта че е един от удачните модели на Fiat. Двигател 1,4 не съм карал освен този на Clio II (98 к.с), който тогава се представи повече от блестящо, но все пак Клиото е поне с 200 кг. по-леко. 6-степенната скоростна кутия е объркващо допълнение към екстрите към който и да било модел он средния клас, защото дори при мощните версии от 138 к.с. на Citoren C4, много рядко имах нуждата да ползвам 6-та предавка. Дори май ги включвах насила, само за да кажа че съм карал на 6-та, а не и от пътна необходимост. Иначе изреждането от 1 до 6 и обратно е просто "отвратително" занимание по българските пътища.
Моят избор би бил или Stilo или новият Megan. Надявам се да съм помогнал, а ако има допълнителни въпроси съм готов да отговоря.
|
Пон Авг 22, 2005 4:02 pm |
|
 |
ml@den
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Юли 27, 2005 5:44 pm Мнения: 26 Местоположение: Русе
|
A помислил ли си за този вариант?
И този:

|
Вто Авг 23, 2005 1:05 am |
|
 |
Stilo
|
Колкото и да е красиво купето на Citroen C4, толкова се разочаровах от него при теста който направих с него. Близо 500 км. преход. И двете версии - 3 и 5 врати имат нещо дефектно в задното окачване, защото при преминаване и през най малката дупка с по-висока скорост отзад се чува един неприятен звук все едно се е откачил целия зеден мост. Първите няколко пъти дори поглеждах назад да видя да не са ми останали колелата на пътя някъде:))
Оказа се че си е грешка на конструкцията и собственика просто трябва да се примири с този неприятен звук. А по нашите пътища такива неравности колкото щеш. Иначе дизела (138 к.с.) е мощен, пъргав и позволява доста висока скорост. Стабилен е, но е доста тежък отпред. Изнесената предница и ниската броня доста лягат при спиране от висока скорост. Също така спирачките са несъразмерно настроени и коват само от досег, без усилващ се натиск. Това изисква предварителна подготовка за плавно спиране, която не винаги е супешна. Просто първите 3-4 часа винаги се лепиш на стъклото отпред. Съответно и всички в купето. При слабите версии (бензиновият от 110 к.с.) това не е така, но въобще не можеш да направиш разлика в динамиката с кола с двигател 90 к.с. Все едно останалите 20 коня някъде пасат на спокойствие. Аналогичният мотор на Рено (116 к.с.) е много по-динамичен,еластичен, а скоростната кутия - добре оразмерена.
|
Вто Авг 23, 2005 11:00 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |