Дата и час: Чет Юни 06, 2024 11:21 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Да ни е честит поредния автомобил на Европа 
Автор Съобщение
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 12:42 pm
Мнения: 482
Местоположение: Бургас Медения Рудник
UNREAD_POST 
Ъ :-(

_________________
Bravo 1.4 12V Abarth - демек аБРАТ-чо :)
недвижими имоти - продва, купува, наема, отдава.......
КИРИЛИЦА ИЗ НОТ ДЕД!!!!
www.bgestates.com www.bgimoti.com


Чет Ное 22, 2007 4:27 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 06, 2007 9:08 pm
Мнения: 153
Местоположение: с.Хубавене
UNREAD_POST 
Не е готино така колега! :?

_________________
BRAVO 1,616v Ако,можеш помогни, ако не поне не пречи!


Чет Ное 22, 2007 6:48 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 1:32 am
Мнения: 570
Местоположение: Обект 9
UNREAD_POST 
Ferrari написа:
Ако сте от София и вечер имате път към Лозенец може да се отбиете и до магазин Фамилия на бул. Арсеналски. Не толкова да си напазарувате, а за да видите сладкото автомобилче, което паркирa всяка вечер пред магазина. Поне по 3-4 пъти седмично спирам да го поразгледам. Страхотна кола е този FIAT 500.
Видях го, но нямах време да сляза от колата да го разгледам, хвана ме яд също, че не си нося апарата за да му направя една хубава фотосесия. Същото тъмно червено е, като това от последните броеве на Autobild, направо уникален цвят, как му стои.

P.S.:Между другото малко по-нагоре от магазина, може да се види и един уникален Fiat Campagnola.

_________________
146E e 188
www.fiat-uno.org/


Чет Ное 22, 2007 9:04 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
Малкият градски "Чинкуеченто" отново е №1 на Стария континент
ФИАТ извози Европа
Приходите на италианския автогигант са 24 млрд. евро

Малкият градски симпатяга ФИАТ 500, римейк на своя прочут дядо "Чинкуеченто" от далечната 1936 г., стана тази седмица "Автомобил на Европа за 2008 г.". Това е деветият модел на най-големия италиански автомобилен производител, който печели престижната европейска награда. Тя се присъжда от пишещи на темата журналисти от 22 европейски страни. Новият победител, който се появява точно 50 години след легендата, събра 385 точки, с цели 50 повече от класираната на второ място "Мазда 2" (325) и 183 от останалия трети "Форд Мондео" (202). За него гласуваха 57 от общо 58-те членове на журито, което избираше сред автомобили вече на пазара на най-малко 5 европейски страни. Сред параметрите, оценени по достойнство, бяха дизайнът на колата, удобството, сигурността, икономичността й като разход на гориво, практичността като компактност и вложени материали, както и нейната екологичност, тоест дали опазва околната среда. И най-важното - цената и доколко тя съответства на качеството. Излезлият на 4 юли на европейския пазар ФИАТ 500, който ще се появи у нас следващата година, донесе на производителя си само за четири месеца над 105 000 поръчки в Италия и във Франция.
Що се отнася до легендата на 30-те, 40-те и дори 50-те, първата модификация на "Чинкуечентото" се нарича "Тополино" (на италиански - мишле) и е била най-малкият масово произвеждан автомобил в света. Двуместен, с двигател с работен обем 569 куб. см, той става хит сред потребителите средна и под средна ръка. Тъкмо това е била една от целите на ФИАТ - да повиши интереса към използването на автомобила въобще, за да разшири търсенето и съответно производството му. От този знаменит автомобил между 1936 г. и 1955 г. са продадени 519 000 бройки.
Италианската матрица
ФИАТ (FIAT - Fabrica Italiana Automobili Torino) е най-голямата италианска автомобилна групировка, един от пионерите в индустрията. Днес корпорацията произвежда леки и спортни автомобили, камиони, разнообразна техника за промишлеността и селското стопанство, корабни двигатели. Класирана от сп. "Форбс" на 174-о място в света, с пазарна капитализация 20 млрд. евро за 2006 г., тя е собственик и на предприятия за производство на аерокосмическа продукция. Чистите й приходи за миналата година се изчисляват на 23,702 млрд. евро, печалбите й са 291 млн. евро. Централата на концерна е в северозападния град Торино, промишлен център на областта Пиемонт. От създаването си през 1899 г. близо 90 милиона леки и тежки автомобили са излезли от производствените й халета.
Брандове на групировката са и елитарните леки автомобили "Ферари" и "Мазерати". През годините концернът постепенно поглъща и други марки като "Ланчия", позиционирана в средния клас, и спортно-елегантната "Алфа Ромео". Много от моделите на ФИАТ са легенди в историята на автомобилните състезания. Камионите "Ивеко" също са добре познати. Си Ен Ейч (CNH) пък е марката й за селскостопански машини и промишлено оборудване. Днес само в предприятията от автомобилната индустрия, базирани както в Италия, така и в Полша, Бразилия, Аржентина, работят близо 100 000 души. В няколко страни по света - Турция, Иран, Франция, Индия, Китай, Египет, ЮАР и Виетнам, се произвеждат местни марки леки автомобили по лиценз на ФИАТ. Групировката притежава още хотели, свързана е тясно и с един от водещите футболни отбори на Италия "Ювентус".
В началото на новото хилядолетие обаче превърналата се в култ на цялата нация групировка бе пред прага на фалита. Фирмата се бореше неистово за оцеляване, след като бе сполетяна от най-голямата криза в над 100-годишната си история. През 2002 г. тя отчете 1,2 милиарда евро загуби. Година по-късно ФИАТ предефинира своите приоритети, като обяви, че занапред ще се фокусира основно в автомобилния си бизнес. Корпорацията продаде някои от смятаните преди за стратегически производства и дейности, като застрахователната си компания "Торо" и авиобизнеса си, и пренасочи инвестициите си. Обяви и болезнени съкращения на 8000 служители. В резултат на тази програма за преструктуриране оперативните й загуби се свиха. Концернът предприе и цялостна промяна на моделната линия.
Фамилията Аниели
Цялата тази огромна структура се управлява и до днес от потомците на патриарха, основател на компанията Джовани Аниели. Твърди се, че семейството контролира пряко или косвено една четвърт от италианския капитал. Никой не знае обаче колко голямо е притежаваното от него богатство, тъй като то се ръководи от две специално създадени за целта дружества - ИФИ и ИФИЛ. Според британския "Дейли телеграф" може да се предполага, че частните авоари на наследниците достигат от 3 до 5 млрд. евро.
След смъртта на внука на италианския индустриалец и негов съименник, който управляваше империята от 1966 г. до 2003 г., семейството се раздира от спорове за наследството. 80-годишната вдовица Марела Аниели оспорва дела, получен от дъщеря й Маргерита. Самата Маргерита, единственото оцеляло дете на Аниели, която напусна групировката през 2004 г. след споразумение с близките си, отказа да подпише завещанието на своя баща и внесе съдебен иск. Нeйният най-голям син, Джон Елкам, който е вицепрезидент на ФИАТ, също критикува действията на майка си. Делото е насрочено за началото на януари, а италиански вестници сравниха сагата със сериала "Династи".
Онова, което винаги е отличавало ФИАТ и днес продължава да я характеризира, е нейният новаторски дух, гъвкавост и практичност. Но преди всичко - добрият дизайн, впрочем типичен за всички италиански стоки. Може да се твърди, че тъкмо той е в основата на успеха на италианските автомобилна индустрия.


източник: http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=212150


Пет Ное 23, 2007 12:07 pm
UNREAD_POST 
Статията е много интересна браво колега!


Пет Ное 23, 2007 1:23 pm
UNREAD_POST 
Поздравления колега, много добра статия, с удоволствие я изчетох :)


Пет Ное 23, 2007 1:28 pm
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 5:13 pm
Мнения: 47
Местоположение: Пазарджик
UNREAD_POST 
усещам че вече ще става ме все повече и повече покрай този красавец. :D


Пет Дек 07, 2007 10:52 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 02, 2007 7:12 pm
Мнения: 124
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
Доста поучителна статия. Ще я покажа на колегите си, че точно днес имахме спор на тема Фиат срещу VW. А ето ви и две снимки за бъдещата версия FIAT 500 Abarth :cool:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
FIAT Punto, 1.6 - Power is nothing without control!


Чет Яну 03, 2008 11:01 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg