|
|
Дата и час: Сря Яну 15, 2025 5:59 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
Fiat 127
|
Блокирал спирачен апарат
Става въпрос за колата от подписа. Вчера усещам нещо не върви като хората. Отзад задържа нещо. Спирам джантата на задно ляво не може да се пипне. Явно апарата задържа. С дискови съм навсякъде. Днес го разглобих апарата и видях, че буталото леко е раждясало щото гумичката май нещо не е за него. Разглобих го пазачистих го ама пак задържа. Кажете моля какво да правя. Ориентиръл съм се към смяна на апарата с втора ръка, че това не знам как да го оправя
|
Съб Фев 17, 2007 7:09 pm |
|
|
tonov
|
Виж си и спирачните маркучи, ако са стари ги смени. Може и от тях да задържа
|
Съб Фев 17, 2007 7:28 pm |
|
|
Fiat 127
|
tonov написа: Виж си и спирачните маркучи, ако са стари ги смени. Може и от тях да задържа
По този въпрос не съм се замислял. Наистина не съм ги гледал как са, но не съм и ги сменял от както я имам колата над година и половина. А и колата ми май е била подводница в Германия, така че може да са заминали.
|
Съб Фев 17, 2007 7:45 pm |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Пон Фев 19, 2007 8:16 am |
|
|
Fiat 127
|
pakumba написа: ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ.
|
Пон Фев 19, 2007 10:33 am |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
Fiat 127 написа: pakumba написа: ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ. ми щото нямам стяга затова се налага да махам от маркуча. иначе няма лошо и така да стане. пак за жената и аз сам така, а на бас, че моята разбира повече за коли от твоята :mrgreen:
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Пон Фев 19, 2007 11:03 am |
|
|
Fiat 127
|
pakumba написа: Fiat 127 написа: pakumba написа: ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ. ми щото нямам стяга затова се налага да махам от маркуча. иначе няма лошо и така да стане. пак за жената и аз сам така, а на бас, че моята разбира повече за коли от твоята :mrgreen:
Не съм сигурен. Може да ги пробваме някой ден те ше бачкат ние ще пиеме бира и ще даваме наставления и после ще има оценки.
|
Пон Фев 19, 2007 9:46 pm |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
пък ако ни хареса ефекта напрао може и занапред да си продължим така, само ще викаме "алей уп"
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Вто Фев 20, 2007 4:10 pm |
|
|
Fiat 127
|
pakumba написа: пък ако ни хареса ефекта напрао може и занапред да си продължим така, само ще викаме "алей уп"
То тва най-лесно да ги накараме да работи. Ама аз още не съм накарал апарата да проработи. Сега ще сменям маркучите, че така или иначе не знам кога са сменяни
|
Сря Фев 21, 2007 11:11 am |
|
|
////
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Вто Мар 20, 2007 12:05 pm Мнения: 33 Местоположение: Варна
|
Колега, развий пробката за обезвъздушаване и пробвай да набуташ буталото навътре.
ако при това положение буталото се движи, тогава е марку4а.
С ейбиес ли са ти спира4ките? А маншона трябва да е навън и да е здрав.
Ина4е вътре пак ще се напълни с прах, боклуци и корозия.
|
Вто Мар 20, 2007 10:46 pm |
|
|
Fiat 127
|
//// написа: Колега, развий пробката за обезвъздушаване и пробвай да набуташ буталото навътре. ако при това положение буталото се движи, тогава е марку4а. С ейбиес ли са ти спира4ките? А маншона трябва да е навън и да е здрав. Ина4е вътре пак ще се напълни с прах, боклуци и корозия.
Оправих ги нещата. Щях и тема със снимки да пусна ама се не остава време. Тия дни ще я пусна. Мерси все пак за отговора
|
Сря Мар 21, 2007 11:58 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|