Не правете така (като мен)
В събота сутрин около 8ч. се качих в колата, палнах моторчето и свалих ръчната. Нещо много лесно слезе и започна да се мандахерца наляво-надясно без усилие
Пак я дръпнах и хоп, хвана много по-нагоре от преди. Викам си, майната и, да тръгвам. Съеденител, първа, газ и..колата угасна! Брех, такова чудо не ми се беше случвало от времето на шофьорските курсове. Е сега ще ти кажа аз кой кара влака, викам си. Паля, повече газ, полусъеденител и тръгвам. Тръгвам, ама все една съм закачил на комшията ЗИЛ-а. Хванаха ме бесните, газ до ламарината...не става. Слизам, гледам отзад - диря от гума. Ясна е работата, задно дясно колело е блокирало от нещо. Вече ме наскачаха всички дяволи. Отново в колата и тоя път злобно потегляне. В един момент, обаче ... ПРАААС, и колата литна (откачих ЗИЛ-а :mrgreen: ).
По-късно, на спокойна кратуна, анализирах ситуацията. Изводът ми е, че заради липсата на прахозащитна капачка от вътрешната страна на въпросния барабан, вътре са се натрупали достатъчно боклуци и влага, и просто, дърпайки ръчната предната вечер, челюстите са се самозаклинили в барабана. По-точно механизмът им за автоматично регулиране. Температурата беше ниска, но не чак за сериозно замръзване. От тогава, педала ми леко пропадна, а на ръчната нямам доверие. По някое време около Нова Година
ще сваля барабаните и ще видя какво точно е станало. Дотогава приемам всякакви идеи. :mrgreen:
P.S. Намерих капачка и вече я сложих. Сега поне болуците вътре няма къде да отидат