 |
|
Дата и час: Сря Мар 12, 2025 11:08 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Какво точно се случи в бокса на Ferrari?
Автор |
Съобщение |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
 Какво точно се случи в бокса на Ferrari?
Колеги, някой разбра ли какво точно стана в бокса. Видя се, че Кими повлече механика, но дали го нарани сериозно или само го дръпна.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
Последна промяна Ferrari на Пон Сеп 01, 2008 10:05 am, променена общо 1 път
|
Пон Авг 25, 2008 12:49 pm |
|
 |
Jimy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юли 31, 2007 10:35 am Мнения: 145
|
Много добър въпрос! Само че не толкова за механика, той както се разбра е понатъртен и ще си почива извистно време. Наистина КАКВО стана в бокса на Ферари , че след като знаят за дефект в двигателя си те рискуваха с Райконен и както всички видяхме всичко се разви мнооого трагично!!! Защо постъпиха толкова безотговорно?
_________________ Fiat BRAVO JTD105 GT
Peugeot 309XRD 1.9D
|
Пет Авг 29, 2008 5:07 pm |
|
 |
Crusible
Кара кола
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:45 pm Мнения: 344 Местоположение: София 19 Люлин
|
Jimy написа: Много добър въпрос! Само че не толкова за механика, той както се разбра е понатъртен и ще си почива извистно време. Наистина КАКВО стана в бокса на Ферари , че след като знаят за дефект в двигателя си те рискуваха с Райконен и както всички видяхме всичко се разви мнооого трагично!!! Защо постъпиха толкова безотговорно?
Въпросът ти е напълно резонен. Според мен, просто са се надявали, че ще издъжи при по-леко натоварване от страна на Райконен. Както всички видяхме, не се получи. Като се има впредвид, че края на сезона му се види, може би си струваше да се рискува.
П.С. Кога е следващото състезание?
|
Пон Сеп 01, 2008 10:04 am |
|
 |
Jimy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юли 31, 2007 10:35 am Мнения: 145
|
Белгия-Спа-05дни00часа27минути, демек тази неделя!!!
Разбира се,че трябваше да се рискува даже е задължително ,но със нов двигател! Дори и с наказание,бат Райко би могъл да се пребори за точки. Точките ,които загуби в Испания може да му костват шампионската титла. И затова ще са виновни единствено и само Ферари.
_________________ Fiat BRAVO JTD105 GT
Peugeot 309XRD 1.9D
|
Вто Сеп 02, 2008 2:38 pm |
|
 |
Crusible
Кара кола
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:45 pm Мнения: 344 Местоположение: София 19 Люлин
|
Jimy написа: Белгия-Спа-05дни00часа27минути, демек тази неделя!!! Разбира се,че трябваше да се рискува даже е задължително ,но със нов двигател! Дори и с наказание,бат Райко би могъл да се пребори за точки. Точките ,които загуби в Испания може да му костват шампионската титла. И затова ще са виновни единствено и само Ферари.
10Х  ! Ще бъде интересно състезание. Ще видим какво ще се случи.
|
Вто Сеп 02, 2008 5:30 pm |
|
 |
JivkoG
Кара велосипед
Регистриран на: Съб Апр 28, 2007 11:05 am Мнения: 20 Местоположение: София Град
|
До колкото знам механикът като цяло е ОК само с искълчване на глезена все пак булида си тежи 
_________________ Ако искаш да не те е яд си купи ФИАТ !!!
|
Сря Сеп 10, 2008 10:39 am |
|
 |
Jimy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юли 31, 2007 10:35 am Мнения: 145
|
И пак по тоя много добър въпрос...
Ами не мога да си обясня как е възможно отбор ,който се бори за шампионска титла да прави толкова идиотска грешка. Много специалисти и колеги оневиняват Фелипе Маса,но аз не... няма как един професионалист да разчита само на един светофар или пък уолипоп. Имам предвид,че той е задължен да следи всичко: и работата на механиците си и движението на колегите/противниците/ си и чак най-накрая уолипопа да играе като "коректив" на някоя прибързана маневра от страна на пилота.
_________________ Fiat BRAVO JTD105 GT
Peugeot 309XRD 1.9D
|
Чет Окт 02, 2008 9:43 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Той не знае, а и не му трябва да знае какво става зад него. Ако пилота следи работата на механиците ще загуби още 1-2 секунди в бокса, за това той е концентриран само напред. Пуснат ли го тръгва.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Окт 02, 2008 9:55 am |
|
 |
Jimy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юли 31, 2007 10:35 am Мнения: 145
|
Един въпрос от непрофесионалист към ... вас колеги/в частност към Ferrari/: когато си на улицата и шофираш или пък си на кръстовище ВИНАГИ ЛИ гледаш светофара ,като "зомбиран" или дебнеш с широко отворени очи всяка една промяна на ситуацията около вас??? Моят отговор е НЕ, т.е. от края на 96 година шофирам и със сигурност не съм перфектния шофьор, но пък съм придобил някаква рутина или навици,които ми позволяват да шофирам в някои ситуации ,като разчитам най-вече на периферното си зрение и на усета си спрямо даден проблем. От тази гледна точка този състезател би трябвало да наблюдава всичко друго и най-малко уолипопа,защото първо му е "под носа",второ предвид опита си и именно ,за да избегне инцидент,който да му коства ценни секунди/както и стана/...така си мисля аз и се надявам да ме разберете правилно! Жалко, но и Шумата е правил простотии в бокса та тези надувки ли няма да сбъркат...поздрави!
_________________ Fiat BRAVO JTD105 GT
Peugeot 309XRD 1.9D
|
Съб Окт 04, 2008 10:56 pm |
|
 |
VIVA_FERRARI_1
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:07 pm Мнения: 161 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
Jimy написа: Един въпрос от непрофесионалист към ... вас колеги/в частност към Ferrari/: когато си на улицата и шофираш или пък си на кръстовище ВИНАГИ ЛИ гледаш светофара ,като "зомбиран" или дебнеш с широко отворени очи всяка една промяна на ситуацията около вас??? Моят отговор е НЕ, т.е. от края на 96 година шофирам и със сигурност не съм перфектния шофьор, но пък съм придобил някаква рутина или навици,които ми позволяват да шофирам в някои ситуации ,като разчитам най-вече на периферното си зрение и на усета си спрямо даден проблем. От тази гледна точка този състезател би трябвало да наблюдава всичко друго и най-малко уолипопа,защото първо му е "под носа",второ предвид опита си и именно ,за да избегне инцидент,който да му коства ценни секунди/както и стана/...така си мисля аз и се надявам да ме разберете правилно! Жалко, но и Шумата е правил простотии в бокса та тези надувки ли няма да сбъркат...поздрави!
За това имаше уолипоп преди, това е и работата НА ГЛАВНИЯ МЕХАНИК. Щом подаде зелен сигнал - значи, че другите в отбора са СВЪРШИЛИ работа, и НЯМА трафик около Маса. Работата на Маса е тръгне максимално бързо, РАБОТАТА на МЕХАНИКА е да покаже момента, в който това да стане ;).
|
Пон Окт 06, 2008 12:04 pm |
|
 |
sok1
|
Jimy написа: ... този състезател би трябвало да наблюдава всичко друго и най-малко уолипопа,защото първо му е "под носа",второ предвид опита си и именно ,за да избегне инцидент,който да му коства ценни секунди/както и стана/...така си мисля аз...поздрави!
Не мисля, че си прав. Когато състезателят е на пистата - да, трябва да гледа всичко - маршрута, показанията на "цветомузиката" в болида, страничните огледала, стюардите (дали размахват някакъв флаг) и на всичко отгоре от време на време да си говори по радиото с шефовете. Но в бокса, както каза VIVA_FERRARI_1, неговата ЕДИНСТВЕНА цел е да спре, където трябва и да тръгне максимално бързо. За това са екип, зада си разпределят задачите - един ще работи с винтоверта, втори ще сменя гумата, трети ще бърше всмукателните отвори, други ще зареждат гориво и т.н. Всеки си има задача. Нали не мислиш, че екипа, който прави обслужването на болида в бокса по време на тренировки само наблюдава как пилота врътка обиколки. Ако пилота шофира, то екипа се спуква да да прави сухи тренировки в/у някой макет на болид. И целта на тези тренировки е да се постигне бързина и синхронност, да работят като добре смазана машина. Ако само един допусне грешка, се вижда какво се случва...
|
Пон Окт 06, 2008 1:16 pm |
|
 |
Jimy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юли 31, 2007 10:35 am Мнения: 145
|
Колеги абсолютно прави сте...не не се заяждам. Но аз мисля ,че един професионалист НЕ ТРЯБВА да разчита сляпо на това което му "подава" уолипопа. Вярно е това ,че всеки има точно определени задачи ,защото ще настъпи хаос ако не е така. Но въпреки този факт, пилота е длъжен да погледне в огледалата, защото както видяхте само късмета спаси Масата да не прецака и другия пилот /непомня кой беше/ движещ се ВЕЧЕ по питлейна! И от цялата случка ,нещата щяха да са оакани в пъти повече, е не се случи ,но се случи другото... . Това си мисля аз и неискам да ви противореча просто ей така! 
_________________ Fiat BRAVO JTD105 GT
Peugeot 309XRD 1.9D
|
Пон Окт 06, 2008 2:04 pm |
|
 |
sok1
|
Аз не мисля, че се заяждаш. Всеки си има мнение и свобода да го каже. Моето мнение е, че във всеки отделен момент отговорността е разпределена с максимална точност. И всеки трябва да си я носи и да отговаря за нея. И се сещам за един пример: Ако човекът пред болида даде знак на пилота да тръгне, но на последният му се е сторило, гледайки суматохата в огледалото, че нещо отзад не наред и не тръгне? Дали ще започнат да си говорят - абе, сигурен ли си, че трябва да тръгна? - Да, бе, що, да не си видял нещо? - а, добре, сторило ми се...май... 
|
Вто Окт 07, 2008 12:28 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |