|
|
Дата и час: Сря Дек 11, 2024 5:53 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
FIAT CODE или имобилайзера в ключа
Автор |
Съобщение |
D_boy
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 8:32 am Мнения: 211 Местоположение: София 05 Сердика
|
Карай смело с който решиш от 2-та няма страшно дори и да загубиш някой ключ има доста напреднали в ключарството дето ще ти помогнат,иначе би било хубаво да имаш червения ключ и синята карта но като ги няма здраве,успех и безаварийно
_________________ FIAT COUPE 1.8 16V
|
Сря Авг 03, 2005 3:18 pm |
|
|
me_to_u
|
Карай спокойно с единия, за препоръчване е дубликата. Гледай само ако изгубиш единия, да се сетиш куде си оставил втория, защото изгубиш ли и двата, ще имаш тежък финансов проблем. На повече от 80% от каращите Фиат не се е налагало да "ползват услугите" на мастър ключа.
|
Сря Авг 03, 2005 4:28 pm |
|
|
pavlin v
Регистриран на: Пет Авг 26, 2005 1:33 pm Мнения: 2 Местоположение: София
|
Имам такъв въпрос,след като изгаса колата не изка да запали трябва да изчакам 10 минути,иначе на таблото ми изписва коде,а има карта на която пише /електронен номер и механичен/,къде ли може да е проблема.
|
Пет Авг 26, 2005 1:50 pm |
|
|
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
pavlin v написа: Имам такъв въпрос,след като изгаса колата не изка да запали трябва да изчакам 10 минути,иначе на таблото ми изписва коде,а има карта на която пише /електронен номер и механичен/,къде ли може да е проблема.
каква е колата и коя година?
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
www.locksmith-bg.com
|
Пон Авг 29, 2005 5:32 pm |
|
|
pavlin v
Регистриран на: Пет Авг 26, 2005 1:33 pm Мнения: 2 Местоположение: София
|
Извиняваи пропуснал съм, FIAT PUNTO 1.7 Turbo Dizel 1996г.Щом е топла или е угася и подам контакт светва коде,и неможе да запали,трябва да минат 10-15 мин. и всичко е нормално.Прави го и със двата ключа/ червен,син/
|
Вто Авг 30, 2005 3:23 pm |
|
|
swetly
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Сеп 07, 2005 11:07 pm Мнения: 24 Местоположение: София
|
[quote="hf hpe"][/quote]
Здравей hf hpe,
Видях поста ти за имобилайзера и сините и червен ключ и затова ти писха ако може да дадеш някоя идея.
Вчера си взех ТЕМПРА 1.6 i.e. Liberty производство 96 г. Тя е с точно тази система code key.
Проблема ми е в алармата, като я включа и започва да пищи от само себе си след 4-5 сек. Другия проблем е че централното заключване не работи от дистанционното на ключа защото вратата до шофьора не иска да се заключи. Става само ако заключиш с ключа въпросната врата -> тогава всички врати се заключват.
Какво пробвах:
1. Естествено от дистанционното на синия ключ -> опитва се да се заключи (не става както описах по-горе) и след 1-2 секунди почва да се чува пиукане и след осте 2-3 почва да пищи
2. Заключвам колата и тогава пускам алармата - пак същото
3. Заключвам и сме двама вътре, затискаме с пръст обемните датчици над двете предни врати и включвам алармата - пак същото.
4. В жабката има едно ключе за което пише че изключва алармата. Независимо от положението му алармата работи по абсолютно същия начин, т.е. не се изключва...
Струва ми се все едно че някой датчик отчита не каквото трябва...
Някакви идеи???
Благодаря предварително
Светли
EDIT: Забравих да кажа че на колата е монтирана газова уредба. Купих я така вчера. Бившия собственик твърди че не "знае" за проблема с алармата, но според мен лъже тъй като много добре знаеше че може да се заключва само от другата врата, а не от шофьорската... Ами като съм новобранец така ще е :roll:
_________________ TEMPRA 1.6 i.e. Liberty (159AJ)
|
Пет Сеп 09, 2005 11:27 pm |
|
|
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Здравей swetly,
Първо за алармата, това че започва да пищи след включване би могло да е от някой бутоните който отчитат дали са затворени врати и капаци. Възможно някой от бутоните да не сработва при затваряне и да започва да пищи сякаш е отворен. Специално за вратите и багажника те са фабрични/за вратите 100%, за багажника съм почти сигурен/, а за предния капак се слага допълнително, тези който се монтират отпред се регулират по височина, възможно е като е затворен капака да не достига до него.
Що се отнася до това защо не се заключват вратите от достанционното, може просто когато е слагана алармата да не е вързано централното към нея.
За ключалките, ако заключиш лявата врата с ключа централното задейства ли се?
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
www.locksmith-bg.com
|
Вто Сеп 13, 2005 1:15 am |
|
|
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
swetly написа: Здравей hf hpe, Видях поста ти за имобилайзера и сините и червен ключ и затова ти писха ако може да дадеш някоя идея. Вчера си взех ТЕМПРА 1.6 i.e. Liberty производство 96 г. Тя е с точно тази система code key. Проблема ми е в алармата, като я включа и започва да пищи от само себе си след 4-5 сек. Другия проблем е че централното заключване не работи от дистанционното на ключа защото вратата до шофьора не иска да се заключи. Става само ако заключиш с ключа въпросната врата -> тогава всички врати се заключват. Какво пробвах: 1. Естествено от дистанционното на синия ключ -> опитва се да се заключи (не става както описах по-горе) и след 1-2 секунди почва да се чува пиукане и след осте 2-3 почва да пищи 2. Заключвам колата и тогава пускам алармата - пак същото 3. Заключвам и сме двама вътре, затискаме с пръст обемните датчици над двете предни врати и включвам алармата - пак същото. 4. В жабката има едно ключе за което пише че изключва алармата. Независимо от положението му алармата работи по абсолютно същия начин, т.е. не се изключва... Струва ми се все едно че някой датчик отчита не каквото трябва... Някакви идеи??? Благодаря предварително Светли EDIT: Забравих да кажа че на колата е монтирана газова уредба. Купих я така вчера. Бившия собственик твърди че не "знае" за проблема с алармата, но според мен лъже тъй като много добре знаеше че може да се заключва само от другата врата, а не от шофьорската... Ами като съм новобранец така ще е :roll:
Ако питаш мене проблема ти е в механизма на шофьорската врата. Като той не сработва като хората, централното отчита проблем и в предишната позиция. Като гледам ще да е в централното пробрема, само в шофЬорската врата, а не в алармата. Имах подобен проблем с пунтото но разглобих вратата, притегнах всичко и я сглобих, за около 30 мин. работа и стана.
|
Вто Сеп 13, 2005 6:26 pm |
|
|
swetly
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Сеп 07, 2005 11:07 pm Мнения: 24 Местоположение: София
|
Alexius написа: Здравей swetly, Първо за алармата, това че започва да пищи след включване би могло да е от някой бутоните който отчитат дали са затворени врати и капаци. Възможно някой от бутоните да не сработва при затваряне и да започва да пищи сякаш е отворен. Специално за вратите и багажника те са фабрични/за вратите 100%, за багажника съм почти сигурен/, а за предния капак се слага допълнително, тези който се монтират отпред се регулират по височина, възможно е като е затворен капака да не достига до него. Що се отнася до това защо не се заключват вратите от достанционното, може просто когато е слагана алармата да не е вързано централното към нея. За ключалките, ако заключиш лявата врата с ключа централното задейства ли се?
Да като заключа дясната врата и се задейства централното. hf hpe ми прати линк с книжки за алармата и там казват, че ако един дачик примигне само веднъж -> проблема е в предна дясна врата. Все се каня да я разглобя но не ми остава грам свободно време :(
_________________ TEMPRA 1.6 i.e. Liberty (159AJ)
|
Сря Сеп 14, 2005 11:54 am |
|
|
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Напълно е възможно бравата да е доста мръсничка и машинката на централното да няма сила да я заключи. Когато я заключваш с ключа това става със силата на ключа а не с машинката на централното и за това се получава. Ако минеш само с почистване и пръскане със WD40 да речем ще минеш най леко
Пиши ако има нещо ново.
Успех.
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
www.locksmith-bg.com
|
Сря Сеп 14, 2005 11:59 pm |
|
|
bright
Кара кола
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 12:59 pm Мнения: 230 Местоположение: Варна
|
син ключ от Ауто Италия
И моята Брава за съжаление е само със син ключ. Не е ли най-добре да се поръча резервен от Ауто Италия (ако някой има инфо колко струва да пише) и да се направи копие на транспондера от съществуващия ключ? Имах на друга кола неоригинален ключ и много трудно се справях с ключалките. Не знам с каква точност може да се копира механично оригиналния ключ, но според мен няма да е като оригинала.
_________________ Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
|
Пет Сеп 23, 2005 6:46 pm |
|
|
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Re: син ключ от Ауто Италия
bright написа: И моята Брава за съжаление е само със син ключ. Не е ли най-добре да се поръча резервен от Ауто Италия (ако някой има инфо колко струва да пише) и да се направи копие на транспондера от съществуващия ключ? Имах на друга кола неоригинален ключ и много трудно се справях с ключалките. Не знам с каква точност може да се копира механично оригиналния ключ, но според мен няма да е като оригинала.
Направи си един син ключ и да ти е мирна главата, а чак да го поръчваш от АутоИталия мисляче не е оправдано.
Относно това дали механичната част може да се откопира точно - ДА. Стига машината на която се откопирва да е точна.
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
www.locksmith-bg.com
|
Съб Сеп 24, 2005 12:04 pm |
|
|
hf hpe
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm Мнения: 202 Местоположение: София
|
Re: син ключ от Ауто Италия
...
_________________ Rent a car Bulgaria
Последна промяна hf hpe на Съб Сеп 23, 2006 3:41 pm, променена общо 1 път
|
Съб Сеп 24, 2005 3:41 pm |
|
|
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
аз да питам... нали като се пали колата трябва отначало да светне замалко жълтата лампа и после да изгасне...?
защото ти още от самото начало беше написал че със слаб акумулатор не трябва да се опитва да се пали... аз в автокъщата преди да и сменят акумулатора няколко пъти въртях и те стрелките на оборотомера и на километража се вдигаха замалко и падаха всеки път като въртях ключа...
има ли и сега нещо на колата от това че съм я палил със слаб акумулатор...?
|
Нед Сеп 25, 2005 7:14 pm |
|
|
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
всъщност не съм я палил, а се опитвах да я запаля...
|
Нед Сеп 25, 2005 7:16 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|