Дата и час: Пон Май 13, 2024 4:37 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Алармата.. 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Алармата..
И мойта си има някакъв проблем или на мен ми се струва така..

Значи централното и имобилайзера си работят. Един ден обаче реших аджаба да чуя как ми свири алармата, като я пусна за малко от копченцето за имобилайзера след като я заключих.... Бре цъкам цъкам..няма никой...то като го цънеш и мига една червена лампичка на дистанционното...абе свети, цъкам цъкам - няма... чак на 30 път се пусна... Много ме дразни и това че за да се пусне алармата трябва едва ли не бомба да падне върху колата. Може да се сцепиш да я риташ и дърпаш-няма! Пфу... Никога не съм я чула да започне да свири по някаква причина, освен веднъж..което хипер много ме учуди, защото за да се пусне сама трябва някой да я обърне по таван и да я изкърти, а и нямаше нищо.. както и да е...дразни ме :-( А и друго се получава някой път.. отключвам си колата...давам на контакт чакам да изгаснат глупостите там по таблото и натискам малкото копченце на имобилайзера, и започва да свири алармата...само 2 пъти ми се е случвало но..щом нещо се случи два пъти ще има и трети... :-(


Нед Юли 27, 2008 10:01 am
UNREAD_POST 
Каква марка/модел ти е алармата?


Нед Юли 27, 2008 8:28 pm
UNREAD_POST 
sok1 написа:
Каква марка/модел ти е алармата?


Пише на стълкото с една лепенка: Ravena Security System /не съм я слагала аз.../ :-(


Пон Юли 28, 2008 8:58 am
UNREAD_POST 
Това не върши работа. Трябва да се види на самата аларма какво пише.


Пон Юли 28, 2008 12:44 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm
Мнения: 378
Местоположение: Варна Приморски
UNREAD_POST 
Ако колата е внесена от Италия и ти си и първия собственик,100% алармата е италианска.В много повечето от случаите при италиански аларми,всички съставни на една аларма-шок сензор,сирена,централа са натъпкани в един голям модул които е закрепен в двигателния отсек,а множеството кабели са обвити в шлавка и отива към купето,освен това има и едно ключенце на модула,които може да я изключи.Обаче по темата:ако алармата не е от този тип,и има отделен шок сензор,намиращ се вътре в купето може да се увеличи чувствителността му от врътка на самия него или врътка на модула/централата/.Обаче ако чувствителността се програмира от самото дистанционно,никой не може да ти помогне-никой няма инструкции и упътване за италиански автоаларми.Не е зле да посетиш,сервиз за аларми да погледнат колата

_________________
Fiat tipo 1.6mi


Сря Авг 27, 2008 5:26 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg