|
|
Дата и час: Пон Май 13, 2024 12:08 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
mirolock
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Апр 20, 2006 7:06 pm Мнения: 24 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Ще потвърдя това което казаха другите с по-горните постове - ежедневното карането е желателно да става със син ключ, а използването на червения / кафявия - Мастер ключ / да става само при загуба или при програмиране на син ключ.
Когата се използва червения ключ се задейства процедурата за обучение на чиповете при което при 1 подаване на контакт се отваря процедурата и при 2 даване на контакт се затваря процедурата.
Мое мнение е да се кара само със синия ключ.
_________________ Авто ключар - ключалки,ключове и имобилайзери
920-06-91 / 0888-638-574
|
Пон Окт 08, 2007 2:33 pm |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
!!!
Здравейте на всички.
От няколко дена съм с Брава.
Продавача ми даде само един ключ, не съм знаел че трябва да са два. А и този с който съм е правен (обикновен), а заедно с него на една халка е счупен син ключ.
Просто идея: Възможно ли е ако се сложи аларма с имобилайзер, старият (оригиналният) имобилайзер да се изолира по някакъв начин, и така да си направя примерно още един обикновен ключ с алармата и да не се страхувам от оригиналния имобилайзер на Бравата да не да ми направи някъде мизерия.
Последна промяна marto_gp на Чет Дек 13, 2007 2:31 pm, променена общо 1 път
|
Чет Ное 22, 2007 10:59 pm |
|
|
Rokambol
|
Ключовете са три, два сини и един червен. На всичките ти въпроси, отговора е положителен.
|
Пет Ное 23, 2007 2:12 am |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
MGP
Rokambol написа: Ключовете са три, два сини и един червен. На всичките ти въпроси, отговора е положителен.
А защо като запаля автомобила надписа, мисля че беше code, остава да свети.
|
Пет Ное 23, 2007 10:07 pm |
|
|
sok1
|
Re: MGP
marto_gp написа: Rokambol написа: Ключовете са три, два сини и един червен. На всичките ти въпроси, отговора е положителен. А защо като запаля автомобила надписа, мисля че беше code, остава да свети.
Явно ти е шунтиран фабричния имобилайзер.
|
Съб Ное 24, 2007 1:01 am |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
Re: MGP
sok1 написа: marto_gp написа: Rokambol написа: Ключовете са три, два сини и един червен. На всичките ти въпроси, отговора е положителен. А защо като запаля автомобила надписа, мисля че беше code, остава да свети. Явно ти е шунтиран фабричния имобилайзер.
Ще извиняваш за тъпият въпрос, но какво значи шунтирал имобилайзер.
|
Съб Ное 24, 2007 1:10 am |
|
|
Rokambol
|
Шунт=байпас=окъсяване. Елиминирана ти е защитата от запалване на мотора с жици или шперц. Тъй като FIAT CODE системата, на някой автомобили почва да прави мизерии, специалисти я изключват. Лампата естествено остава да свети, но това не пречи на работата на мотора. Ако защитата е изправна, лампата гасне след секунда и можеш да запалиш. Не угасне ли - няма палене.
|
Съб Ное 24, 2007 1:59 am |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
MGP
Rokambol написа: Шунт=байпас=окъсяване. Елиминирана ти е защитата от запалване на мотора с жици или шперц. Тъй като FIAT CODE системата, на някой автомобили почва да прави мизерии, специалисти я изключват. Лампата естествено остава да свети, но това не пречи на работата на мотора. Ако защитата е изправна, лампата гасне след секунда и можеш да запалиш. Не угасне ли - няма палене.
Това значи ли че ако опитам да запаля с обикновен ключ, без този счупеният да ми е на връзката, няма да имам проблеми и ще запаля автомобила.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Чет Дек 13, 2007 2:30 pm |
|
|
grigor_j
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 12:42 pm Мнения: 482 Местоположение: Бургас Медения Рудник
|
кво значи "сервизен ключ" бре колеги? да я караш колата само до сервиза с него ли кво? дрън дрън. Аз съм само с такъв една година и не е имало проблеми. Според мен червения е оставен просто за резерва ако нещо се случи със сините
_________________ Bravo 1.4 12V Abarth - демек аБРАТ-чо
недвижими имоти - продва, купува, наема, отдава.......
КИРИЛИЦА ИЗ НОТ ДЕД!!!!
www.bgestates.com www.bgimoti.com
|
Чет Дек 13, 2007 2:47 pm |
|
|
sok1
|
grigor_j написа: кво значи "сервизен ключ" бре колеги? да я караш колата само до сервиза с него ли кво? дрън дрън. Аз съм само с такъв една година и не е имало проблеми. Според мен червения е оставен просто за резерва ако нещо се случи със сините
Е, тъй де. Само, че на само да си седи и да го ползваш, ако изгубиш синия. С червения можеш и да си ПРОГРАМИРАШ новозакупен ключ. Има доста писано по въпроса.
|
Чет Дек 13, 2007 2:54 pm |
|
|
Rokambol
|
sok1 написа: Е, тъй де. Само, че на само да си седи и да го ползваш, ако изгубиш синия. С червения можеш и да си ПРОГРАМИРАШ новозакупен ключ. Има доста писано по въпроса.
|
Пет Дек 14, 2007 1:16 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|