Дата и час: Нед Юли 13, 2025 2:41 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Идея, която може да се окаже полезна... 
Автор Съобщение
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm
Мнения: 671
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST Идея, която може да се окаже полезна...
Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:
- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.
- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.

Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.
Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.

Четете ето тук:

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=agu&Number=1944818617&page=0&view=collapsed&sb=5&part=

Поздрави


Сря Ное 30, 2005 5:29 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Сря Ное 30, 2005 6:15 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
The_Machine написа:
Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...

Еееех, пък аз се кълнях в теб, че ще се изкажеш категорична Да става или Не не става.


Сря Ное 30, 2005 6:19 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Не знам как е при карбураторните, но за моноинжекцията мисля, че този въпрос също не стои. Като гледам къде е заврян входящия маркуч си мисля, че каквото си дръпне двигателя като въздух - това е.

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Сря Ное 30, 2005 8:06 pm
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm
Мнения: 671
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
Турбо моторите се правят така, защото иначе не става въобще - разликите в наляганията са твърде големи. При атмосферните мотори, разликите в наляганията са малки и системата като цяло работи - просто се приема, че налягането при смесителната плочка е равно на атмосферното с достатъчна точност. Да, да ама не - именно тези смущаващи фактори може и да не могат да направят системата съвсем неработоспособна, но със сигурност влияят на състава на горивната смес при различни режими на двигателя, и при замърсяване на въздушният филтър.


Сря Ное 30, 2005 8:49 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm
Мнения: 310
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
Подобно изпълнение съм го виждал направено на Пасат 2.0 16 и си работеше без проблем но до колко е ефективно не мога да кажа нищо може би опита ще покаже виждал съм доста модели изпарители при които не е проблем да се навие щуцер и да се свърже но на някои модели ще е по трудничко


Чет Дек 01, 2005 8:05 pm
Профил ICQ YIM
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
kiro_of_the_day написа:
The_Machine написа:
Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...

Еееех, пък аз се кълнях в теб, че ще се изкажеш категорична Да става или Не не става.


Аз да не съм Господ , че да се изкавзам категорично - не съм пробвал не съм казал :)
Трябва да се пробва , да се измери и да се каже Да , има резултат, но в положителна насока , Да , има резултат в отрицателна насока , Не , няма резултат...
Тъй де :mrgreen:

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Пет Дек 02, 2005 8:31 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 8:11 pm
Мнения: 77
Местоположение: София, жк Младост 3
UNREAD_POST Re: Идея, която може да се окаже полезна...
johnfound написа:
Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:
- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.
- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.

Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.
Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.

Четете ето тук:

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=agu&Number=1944818617&page=0&view=collapsed&sb=5&part=

Поздрави

Здравей колега!
Прочетох с интерес почти целия форум, някои неща са ми неясни, но то е от нивото на компетентност :-)
Исках да питам какво показва експеримента 2 месеца по-късно? Гледам, че през януари си констатирал по-нисък разход - сега как е? Според теб заслужава ли си упражнението или ще чакаме пролетта за по-категоричен отговор? :-)

_________________
Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо! :-)


Пет Мар 03, 2006 8:16 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm
Мнения: 163
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
Ами като стане еднакво налягането от двете страни на мембраната как тя ще деиства? Или нещо не съм разбрал....


Съб Мар 04, 2006 2:00 pm
Профил WWW
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm
Мнения: 671
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
FIAT 125s написа:
Ами като стане еднакво налягането от двете страни на мембраната как тя ще деиства? Или нещо не съм разбрал....


Налягането няма да стане еднакво от двете страни на мембраната, защото смесителната плочка създава разреждане сама по себе си и това разреждане зависи само от скоростта на преминаващият през плочката въздух.


Пон Апр 10, 2006 2:45 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST Re: Идея, която може да се окаже полезна...
johnfound написа:
Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:
- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.
- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.

Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.
Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.

Четете ето тук:

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=agu&Number=1944818617&page=0&view=collapsed&sb=5&part=

Поздрави


Без да съм чел форума , си мисля, че няма да се получи - иначе отдавана да беше приложено!
В смукателния колектор, зад филтъра се създава подналягане в зависимост от отварянето на дроселовата клапа и ако това се приложи върху мембраната вместо атмосферно налягане?!?
Може би вьпроса е за форума на газаджиите....

_________________
FIAT-SPORT


Пон Апр 10, 2006 3:49 pm
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg