 |
|
Дата и час: Нед Юли 13, 2025 2:41 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Идея, която може да се окаже полезна...
Автор |
Съобщение |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
 Идея, която може да се окаже полезна...
Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:
- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.
- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.
Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.
Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.
Четете ето тук:
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=agu&Number=1944818617&page=0&view=collapsed&sb=5&part=
Поздрави
|
Сря Ное 30, 2005 5:29 pm |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Сря Ное 30, 2005 6:15 pm |
|
 |
kiro_of_the_day
|
The_Machine написа: Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...
Еееех, пък аз се кълнях в теб, че ще се изкажеш категорична Да става или Не не става.
|
Сря Ное 30, 2005 6:19 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Не знам как е при карбураторните, но за моноинжекцията мисля, че този въпрос също не стои. Като гледам къде е заврян входящия маркуч си мисля, че каквото си дръпне двигателя като въздух - това е.
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Сря Ное 30, 2005 8:06 pm |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Турбо моторите се правят така, защото иначе не става въобще - разликите в наляганията са твърде големи. При атмосферните мотори, разликите в наляганията са малки и системата като цяло работи - просто се приема, че налягането при смесителната плочка е равно на атмосферното с достатъчна точност. Да, да ама не - именно тези смущаващи фактори може и да не могат да направят системата съвсем неработоспособна, но със сигурност влияят на състава на горивната смес при различни режими на двигателя, и при замърсяване на въздушният филтър.
|
Сря Ное 30, 2005 8:49 pm |
|
 |
stenli
Кара кола
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm Мнения: 310 Местоположение: Велико Търново
|
Подобно изпълнение съм го виждал направено на Пасат 2.0 16 и си работеше без проблем но до колко е ефективно не мога да кажа нищо може би опита ще покаже виждал съм доста модели изпарители при които не е проблем да се навие щуцер и да се свърже но на някои модели ще е по трудничко
|
Чет Дек 01, 2005 8:05 pm |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
kiro_of_the_day написа: The_Machine написа: Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка... Еееех, пък аз се кълнях в теб, че ще се изкажеш категорична Да става или Не не става.
Аз да не съм Господ , че да се изкавзам категорично - не съм пробвал не съм казал
Трябва да се пробва , да се измери и да се каже Да , има резултат, но в положителна насока , Да , има резултат в отрицателна насока , Не , няма резултат...
Тъй де :mrgreen:
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Пет Дек 02, 2005 8:31 pm |
|
 |
angelmilev
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 8:11 pm Мнения: 77 Местоположение: София, жк Младост 3
|
 Re: Идея, която може да се окаже полезна...
johnfound написа: Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба: - обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости. - високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър. Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой. Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно. Четете ето тук: http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=agu&Number=1944818617&page=0&view=collapsed&sb=5&part=Поздрави
Здравей колега!
Прочетох с интерес почти целия форум, някои неща са ми неясни, но то е от нивото на компетентност :-)
Исках да питам какво показва експеримента 2 месеца по-късно? Гледам, че през януари си констатирал по-нисък разход - сега как е? Според теб заслужава ли си упражнението или ще чакаме пролетта за по-категоричен отговор? :-)
_________________ Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо! :-)
|
Пет Мар 03, 2006 8:16 pm |
|
 |
FIAT 125s
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm Мнения: 163 Местоположение: Стара Загора
|
Ами като стане еднакво налягането от двете страни на мембраната как тя ще деиства? Или нещо не съм разбрал....
|
Съб Мар 04, 2006 2:00 pm |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
FIAT 125s написа: Ами като стане еднакво налягането от двете страни на мембраната как тя ще деиства? Или нещо не съм разбрал....
Налягането няма да стане еднакво от двете страни на мембраната, защото смесителната плочка създава разреждане сама по себе си и това разреждане зависи само от скоростта на преминаващият през плочката въздух.
|
Пон Апр 10, 2006 2:45 pm |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
 Re: Идея, която може да се окаже полезна...
johnfound написа: Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба: - обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости. - високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър. Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой. Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно. Четете ето тук: http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=agu&Number=1944818617&page=0&view=collapsed&sb=5&part=Поздрави
Без да съм чел форума , си мисля, че няма да се получи - иначе отдавана да беше приложено!
В смукателния колектор, зад филтъра се създава подналягане в зависимост от отварянето на дроселовата клапа и ако това се приложи върху мембраната вместо атмосферно налягане?!?
Може би вьпроса е за форума на газаджиите....
_________________ FIAT-SPORT
|
Пон Апр 10, 2006 3:49 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |