Е, аз пък се занимавам с монтаж на метанови уредби...
Плюсове - цената , намаленото износване при студен старт...
Минуси - малко метанстанции като цяло в БГ , голямо тегло на бутилките (за този пробег , който искаш ти ще ти трябват сигурно към 80л бутилки общо)
Има 2 вида бутилки - италиански , олекотени на Фабер - при тях теглото е около килограм за литър, Т.Е. 40 л бутилка тежи празна около 40 кг и събира около 5 кг метан, както има и полски бутилки - 1,5 кг/л
Трябва да подсилиш окачването отзад , защото иначе вечно ще ти е клекнала задницата и ще се износва задното окачване значително по-бързо.
Принципа е както при пропан-бутана с изпарител и Т.Н. и се прави центровка както при LPG
Метанов инжекцион може да се направи , но ще е прекалено скъп... при него основния показател за цената са бутилките...