 |
|
Дата и час: Сря Юли 16, 2025 12:22 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
аваннс процесори за пропан-бутан и метан
Автор |
Съобщение |
KPEMATOP
Кара кола
Регистриран на: Нед Мар 20, 2005 12:22 pm Мнения: 285 Местоположение: София
|
и за многоточкова инжекция става...
само за дизелови автомобили нестава... 
_________________ 2001g Audi A6 Avant quattro 1.8T
1996g Suzuki GSX-R 750
|
Чет Окт 06, 2005 2:09 pm |
|
 |
Petko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am Мнения: 155 Местоположение: Велико Търново
|
pinko168 написа: dan4o написа: ами ако си на газ, газта гори по-бавно,и се налага да се подаде малко изпреварване на запалването,особенно за метан За метана не знам, ама изпреварването на запалването компютъра на запалването си го увеличава докато "причука" и след това го управлява пак според това, дали има детонация, нали затова колите ни имат "klopf - sensor"(на немски), не знам как е на български, в превод на български е сензор за чукането. Затова мощността на двигателя с бензин 92 е една, с 95 е друга, а с 98 още по-друга. При пропан-бутана, дето е ~110, мощността е по-ниска заради по-ниската калоричност. Електрониката на двигателя винаги слага максимален аванс докато "klopf - sensor"-а каже - стига толкова 
Това, дали на истина е така. Предварението да се регулира спрамо показанията на детонационния датчик. Чел съм, че предварението е в зависимост от много показатели - обороти, натоварване, положение на коляновея вал и буталата и т.н. След като получи информация от тези датчици, компютъра се обръща към триизмерна диаграма в паметта си и по нея определя предварението, а анти-детонационния датчик служи само за защита при евентуални детонации. Дали е така ? :(
_________________ Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
|
Пон Окт 10, 2005 9:06 am |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Petko написа: Чел съм, че предварението е в зависимост от много показатели - обороти, натоварване, положение на коляновея вал и буталата и т.н. След като получи информация от тези датчици, компютъра се обръща към триизмерна диаграма в паметта си и по нея определя предварението, а анти-детонационния датчик служи само за защита при евентуални детонации. Дали е така ? :(
Ами така е и не е така. Работата е там, че таблиците с фиксирани стойност, колкото и мерни да са, не могат винаги да осигурят правилния ъгъл на запалване, тъй като той зависи от много неща, някои от които не могат да се измерят - качеството и вида на горивото например. От друга страна, колкото по-близо до детонациите работи двигателя, толкова по-високо КПД и мощност има. По тази причина на модерните инжекциони, таблиците с параметри се съставят малко "агресивно" и когато се появят детонации, ъгълът се коригира допълнително докато изчезнат.
|
Пон Окт 10, 2005 1:28 pm |
|
 |
Joro
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm Мнения: 127 Местоположение: Бургас
|
Aз пък направих една простотия - да видим какъв ще е ефекта. Миналата седмица до нас разпарчатосваха една делта 85-86год, делкото и е с чукче и го купих за 10 лв. Пасва апсолютно точно на двуваловия мотор 2.0, предполагам е и на 1.8 и на 1.6 ще пасне. Сложих бобина от жигула и предварение около 15 градуса и сега дърпа осезателно повече, без да пипам никакви настройки по газовото. Няма и детонаци на газ. На бензин не знам как работи щото няма как да я подкарам, защото няма датчика на фазите в делкото  и за момента съм свалил изобщо компютъра и оригиналната бобина с плочката да не им стане нещо. Абе изобщо стана лада  . А и пали по лесно. Ще е покарам малко и ще ви кажа какви са резултатите от разхода. Пускам и снимка на новото делко - дори се вижда и кондензатора.
Предимството - можеш да си ръчкаш предварението както си искаш в съответствие с газта която караш. Недостатък - не работи на безин, но смятам да поработя над този въпрос-емулатор на датчика за фаза, който се намира в оригиналното делко, управляван от чукчето.
Всичко написано до тук е за MARELLI IAW.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
|
Нед Окт 30, 2005 10:25 pm |
|
 |
2000 Turbo
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 3:13 pm Мнения: 61 Местоположение: София
|
Колега от каква делта точно е въпросното делко, че имам интереси по темата! Нали в вакуумно, че не виждам регулатора?
Мерси предварително!
|
Пет Ное 04, 2005 11:12 pm |
|
 |
Joro
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm Мнения: 127 Местоположение: Бургас
|
Мисля че беше 1.6, ама не съм сигурен, и човека дето я разфасоваше не знаеше точно. Няма вакуум регулатор, само центобежен има вътре.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
|
Съб Ное 05, 2005 2:17 pm |
|
 |
zgabrovski
|
Колеги, посъбуждам малко тая тема, щото искам да питам дали все пак има някой в нашия форум с такова чудо, на каква кола го кара и дали има някакъв ефект от него?
|
Чет Фев 09, 2006 10:46 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Май никой не се престраши да си сложи такова нещо :roll:
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Чет Фев 09, 2006 11:10 pm |
|
 |
vesko
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 12:36 pm Мнения: 626
|
mariobg си кара ланчата с такова и доколкото съм чел е много доволен.
Аз се обаждах преди време на Jethro обаче той като чу бош мономотроник директно ме разкара, каза че се е мъчил с едно такова ЕЦУ преди и така и не могъл да го настрои...
|
Пет Фев 10, 2006 10:06 am |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
vesko написа: mariobg си кара ланчата с такова и доколкото съм чел е много доволен. Аз се обаждах преди време на Jethro обаче той като чу бош мономотроник директно ме разкара, каза че се е мъчил с едно такова ЕЦУ преди и така и не могъл да го настрои...
За Марио и аз мога да потвърдя ... не един път съм се возил при него ...
А за Джетро .... там работата стна дебела за мотор със сдвоената бобина /този без делко/ майстора иска 150 лв. за устройството ... и ааз направи се отказах ....
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пон Фев 13, 2006 10:37 am |
|
 |
Ferrari
|
Познавам лично Джетрото. Той ако може кожата от гърба ще ти смъкне. Още не иска да ми върне една wireless антена която съм му дал преди 2 години.
|
Пон Фев 13, 2006 11:07 am |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
zgabrovski написа: Колеги, посъбуждам малко тая тема, щото искам да питам дали все пак има някой в нашия форум с такова чудо, на каква кола го кара и дали има някакъв ефект от него?
ето тук има доста, но на Рено са го слагали
ТУК
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Пон Фев 13, 2006 11:13 am |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
sev написа: ето тук има доста, но на Рено са го слагали ТУК
Мненията варират от пълно отрицание до "евала". Явно на кого колата му върви добре на газ, аванспроцесора му подобрява макар и малко горенето. То в същност това му е идеята. Не прочетох никой да казва, че е постигнал дори на 80% динамиката на бензин.
А който си има проблеми на газ - и аванспроцесора не може да му помогне. Така поне мисля аз 
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Пон Фев 13, 2006 8:15 pm |
|
 |
zgabrovski
|
Mitko написа: Познавам лично Джетрото. Той ако може кожата от гърба ще ти смъкне. Още не иска да ми върне една wireless антена която съм му дал преди 2 години.
И аз останах с това впечатление след разговора си с него. Обяви ми цена от 150 лв за Браво 1.4, с която направо ме уби.
Наистина темата в рено форума беше доста полезна, а и имаше контакт с още един производител на подобно нещо, но на доста по-ниска цена. В момента очаквам отговор от него, доста съм се запалил и ако цената стане прилична ще действам.
|
Пон Фев 13, 2006 8:49 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
zgabrovski написа: И аз останах с това впечатление след разговора си с него. Обяви ми цена от 150 лв за Браво 1.4, с която направо ме уби. Наистина темата в рено форума беше доста полезна, а и имаше контакт с още един производител на подобно нещо, но на доста по-ниска цена. В момента очаквам отговор от него, доста съм се запалил и ако цената стане прилична ще действам.
Предполагам, че ще го слагаш на моноинжекцията на Бравото на жената. И аз съм любопитен да разбера какъв ще е ефекта за моноинжекция. Нейната кола нали беше с БРЦ с електровакуумен изпарител? Интересно ми е защото и аз съм с такъв 
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Пон Фев 13, 2006 10:29 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |