Дата и час: Сря Юли 16, 2025 12:22 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
аваннс процесори за пропан-бутан и метан 
Автор Съобщение
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Нед Мар 20, 2005 12:22 pm
Мнения: 285
Местоположение: София
UNREAD_POST 
и за многоточкова инжекция става...
само за дизелови автомобили нестава...:-D

_________________
2001g Audi A6 Avant quattro 1.8T
1996g Suzuki GSX-R 750
Изображение


Чет Окт 06, 2005 2:09 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am
Мнения: 155
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
pinko168 написа:
dan4o написа:
ами ако си на газ, газта гори по-бавно,и се налага да се подаде малко изпреварване на запалването,особенно за метан


За метана не знам, ама изпреварването на запалването компютъра на запалването си го увеличава докато "причука" и след това го управлява пак според това, дали има детонация, нали затова колите ни имат "klopf - sensor"(на немски), не знам как е на български, в превод на български е сензор за чукането.

Затова мощността на двигателя с бензин 92 е една, с 95 е друга, а с 98 още по-друга. :)

При пропан-бутана, дето е ~110, мощността е по-ниска заради по-ниската калоричност.

Електрониката на двигателя винаги слага максимален аванс докато "klopf - sensor"-а каже - стига толкова :D


Това, дали на истина е така. Предварението да се регулира спрамо показанията на детонационния датчик. Чел съм, че предварението е в зависимост от много показатели - обороти, натоварване, положение на коляновея вал и буталата и т.н. След като получи информация от тези датчици, компютъра се обръща към триизмерна диаграма в паметта си и по нея определя предварението, а анти-детонационния датчик служи само за защита при евентуални детонации. Дали е така ? :(

_________________
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F


Пон Окт 10, 2005 9:06 am
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm
Мнения: 671
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
Petko написа:
Чел съм, че предварението е в зависимост от много показатели - обороти, натоварване, положение на коляновея вал и буталата и т.н. След като получи информация от тези датчици, компютъра се обръща към триизмерна диаграма в паметта си и по нея определя предварението, а анти-детонационния датчик служи само за защита при евентуални детонации. Дали е така ? :(


Ами така е и не е така. Работата е там, че таблиците с фиксирани стойност, колкото и мерни да са, не могат винаги да осигурят правилния ъгъл на запалване, тъй като той зависи от много неща, някои от които не могат да се измерят - качеството и вида на горивото например. От друга страна, колкото по-близо до детонациите работи двигателя, толкова по-високо КПД и мощност има. По тази причина на модерните инжекциони, таблиците с параметри се съставят малко "агресивно" и когато се появят детонации, ъгълът се коригира допълнително докато изчезнат.


Пон Окт 10, 2005 1:28 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
Мнения: 127
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Aз пък направих една простотия - да видим какъв ще е ефекта. Миналата седмица до нас разпарчатосваха една делта 85-86год, делкото и е с чукче и го купих за 10 лв. Пасва апсолютно точно на двуваловия мотор 2.0, предполагам е и на 1.8 и на 1.6 ще пасне. Сложих бобина от жигула и предварение около 15 градуса и сега дърпа осезателно повече, без да пипам никакви настройки по газовото. Няма и детонаци на газ. На бензин не знам как работи щото няма как да я подкарам, защото няма датчика на фазите в делкото :D и за момента съм свалил изобщо компютъра и оригиналната бобина с плочката да не им стане нещо. Абе изобщо стана лада :D . А и пали по лесно. Ще е покарам малко и ще ви кажа какви са резултатите от разхода. Пускам и снимка на новото делко - дори се вижда и кондензатора.
Предимството - можеш да си ръчкаш предварението както си искаш в съответствие с газта която караш. Недостатък - не работи на безин, но смятам да поработя над този въпрос-емулатор на датчика за фаза, който се намира в оригиналното делко, управляван от чукчето.
Всичко написано до тук е за MARELLI IAW.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE


Нед Окт 30, 2005 10:25 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 3:13 pm
Мнения: 61
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Колега от каква делта точно е въпросното делко, че имам интереси по темата! Нали в вакуумно, че не виждам регулатора?
Мерси предварително!


Пет Ное 04, 2005 11:12 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
Мнения: 127
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Мисля че беше 1.6, ама не съм сигурен, и човека дето я разфасоваше не знаеше точно. Няма вакуум регулатор, само центобежен има вътре.

_________________
Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE


Съб Ное 05, 2005 2:17 pm
Профил
UNREAD_POST 
Колеги, посъбуждам малко тая тема, щото искам да питам дали все пак има някой в нашия форум с такова чудо, на каква кола го кара и дали има някакъв ефект от него?


Чет Фев 09, 2006 10:46 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Май никой не се престраши да си сложи такова нещо :roll:

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Чет Фев 09, 2006 11:10 pm
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 12:36 pm
Мнения: 626
UNREAD_POST 
mariobg си кара ланчата с такова и доколкото съм чел е много доволен.
Аз се обаждах преди време на Jethro обаче той като чу бош мономотроник директно ме разкара, каза че се е мъчил с едно такова ЕЦУ преди и така и не могъл да го настрои...


Пет Фев 10, 2006 10:06 am
Профил
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm
Мнения: 961
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
vesko написа:
mariobg си кара ланчата с такова и доколкото съм чел е много доволен.
Аз се обаждах преди време на Jethro обаче той като чу бош мономотроник директно ме разкара, каза че се е мъчил с едно такова ЕЦУ преди и така и не могъл да го настрои...


За Марио и аз мога да потвърдя ... не един път съм се возил при него ...
А за Джетро .... там работата стна дебела за мотор със сдвоената бобина /този без делко/ майстора иска 150 лв. за устройството ... и ааз направи се отказах ....

_________________
Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369


Пон Фев 13, 2006 10:37 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Познавам лично Джетрото. Той ако може кожата от гърба ще ти смъкне. Още не иска да ми върне една wireless антена която съм му дал преди 2 години.


Пон Фев 13, 2006 11:07 am
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm
Мнения: 2041
Местоположение: София
UNREAD_POST 
zgabrovski написа:
Колеги, посъбуждам малко тая тема, щото искам да питам дали все пак има някой в нашия форум с такова чудо, на каква кола го кара и дали има някакъв ефект от него?


ето тук има доста, но на Рено са го слагали
ТУК

_________________
Изображение
Brava 1.6 ELX


Пон Фев 13, 2006 11:13 am
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
sev написа:
ето тук има доста, но на Рено са го слагали
ТУК


Мненията варират от пълно отрицание до "евала". Явно на кого колата му върви добре на газ, аванспроцесора му подобрява макар и малко горенето. То в същност това му е идеята. Не прочетох никой да казва, че е постигнал дори на 80% динамиката на бензин.
А който си има проблеми на газ - и аванспроцесора не може да му помогне. Така поне мисля аз :wink:

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Пон Фев 13, 2006 8:15 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Mitko написа:
Познавам лично Джетрото. Той ако може кожата от гърба ще ти смъкне. Още не иска да ми върне една wireless антена която съм му дал преди 2 години.


И аз останах с това впечатление след разговора си с него. Обяви ми цена от 150 лв за Браво 1.4, с която направо ме уби.
Наистина темата в рено форума беше доста полезна, а и имаше контакт с още един производител на подобно нещо, но на доста по-ниска цена. В момента очаквам отговор от него, доста съм се запалил и ако цената стане прилична ще действам.


Пон Фев 13, 2006 8:49 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
zgabrovski написа:
И аз останах с това впечатление след разговора си с него. Обяви ми цена от 150 лв за Браво 1.4, с която направо ме уби. Наистина темата в рено форума беше доста полезна, а и имаше контакт с още един производител на подобно нещо, но на доста по-ниска цена. В момента очаквам отговор от него, доста съм се запалил и ако цената стане прилична ще действам.


Предполагам, че ще го слагаш на моноинжекцията на Бравото на жената. И аз съм любопитен да разбера какъв ще е ефекта за моноинжекция. Нейната кола нали беше с БРЦ с електровакуумен изпарител? Интересно ми е защото и аз съм с такъв :wink:

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Пон Фев 13, 2006 10:29 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg