Дата и час: Чет Юни 06, 2024 7:14 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Смяна на дюза 
Автор Съобщение
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST Смяна на дюза
Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.
Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?
Било станало идеално на някакво деу рейсър.


Пон Юли 03, 2006 8:35 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 8:21 pm
Мнения: 62
Местоположение: София 09 Лозенец
UNREAD_POST 
Според мен дюзите са си еднакви.Различни са компютрите(ECU).Ако искаш повече(по малко)гориво-държиш дюзата по дълго(по кратко)време отворена и по този начин правиш една и съща дюза за мотори с различна кубатура и мощност.


Пон Юли 03, 2006 9:24 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST Re: Смяна на дюза
geshabeli написа:
Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.
Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?
Било станало идеално на някакво деу рейсър.


Това е само предположение, но има много причини поради които не се получава така в действителност!

_________________
FIAT-SPORT


Пон Юли 03, 2006 9:34 pm
Профил WWW
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm
Мнения: 310
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
Правил съм и друг опит - сложих калибратор /епром/ от Астра 1.4 на Астра 1.6. Колата осезаемо се спъна и в стремежа си да получиш прилично ускорение и скорост натискаш повечко газта и ефекта в разхода беше нулев даже и отрицателен. При дюзите има известни различия но са минимални.Специално на опелска моноинжекция съм слагал кви ли не дюзи на кви ли не мотори няма осезаема разлика в вървенто и в разхода.


Вто Юли 04, 2006 12:14 am
Профил ICQ YIM
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 27, 2006 8:47 pm
Мнения: 118
Местоположение: София
UNREAD_POST 
geshabeli написа:
Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.
Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?
Било станало идеално на някакво деу рейсър.

Колега а 1.4-то ше върви ли повече с дюза от 1.6 ако смяташ че да може да пробваме да ги разменим за пробата :D

_________________
Изображение


Вто Юли 04, 2006 12:21 am
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Би трябвало. Не знам на практика как е. Ако мидим диаметъра на отвора дали е различен мисля че е достътъчно. Но ще е от Типо на Типо. Аз за това писах, щото не знам.


Вто Юли 04, 2006 9:13 am
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
С по бедна смес само може си скапеш двигатела :shock: :?

_________________
_______________________________________
0885261834


Вто Юли 04, 2006 9:19 am
Профил ICQ WWW
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
kaci написа:
Според мен дюзите са си еднакви.Различни са компютрите(ECU).Ако искаш повече(по малко)гориво-държиш дюзата по дълго(по кратко)време отворена и по този начин правиш една и съща дюза за мотори с различна кубатура и мощност.

Дюзите са различни :idea:
Зависи от дебита им :wink:
Не можеш да накараш ЕКУ да впръсква повече гориво през дюза, която няма да има нужният дебит :idea:

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Сря Юли 05, 2006 2:17 am
Профил
UNREAD_POST 
Вярно е, че се сменят дюзите с такива с по голям дебит, но това е с цел повишаване на максималните обороти, т.к. се впръсква същото количество, но за по кратко време. Т.е. при слагане на дюза с по голям дебит се намаля времето за впръскване. Ако се остави същото време, то двигателя ще почне да се дави освен ако тунинга не включва и турбинка.


Сря Юли 05, 2006 10:34 am
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 7:20 pm
Мнения: 38
Местоположение: София
UNREAD_POST 
ма то тогава освен други дюзи трябва и други карти за горивото :) а то щом се правят други карти на горивото може (в определени граници) и със старите дюзи. по-големи дюзи се слагат обикновено когато (по някакъв начин) се вкарва повече въздух в двигателя. тогава се ползва оригиналното ecu и за зададените времена се вкарва повече бензин+ повечето въздух=повече мощност и малко по-богата смес. да смениш с по-малка дюза за разход е някакъв бг тунинг :) ефекта най-вероятно е по-нестабилен празен ход и бедна смес -> разхода ще падне малко, но ресурса на двигателя също

_________________
'93 Croma 2.0T


Чет Юли 06, 2006 10:20 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg