Дата и час: Чет Юни 06, 2024 12:56 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Гърнета от стъклопласт? 
Автор Съобщение
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm
Мнения: 671
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST Гърнета от стъклопласт?
Вижте какво намерих: http://rusautomaster.narod.ru/vihlopsys.html
Човека твърди, че е правил цели генерации от стъклопласт, включително изпускателните колектори. На мене ми се струва малко невъзможно, но дори и само задното гърне да стане добре е голям плюс - вечно гърне, много по-леко от неръждавейка, сигурно ще е и по-евтино.


Чет Юни 15, 2006 1:11 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Сря Юли 27, 2005 3:44 pm
Мнения: 194
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Като намериш смола която да устисква поне 800С - тогава цели генерации.....


Чет Юни 15, 2006 10:13 pm
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm
Мнения: 671
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
jamie написа:
Като намериш смола която да устисква поне 800С - тогава цели генерации.....


Не става въпрос за цели генерации, а само за задното гърне. Там температурата е много по-ниска. (според мене максимум 100 градуса) А ако стане, може да се окаже много перспективно - вечно гърне за ниска цена. При това може да се избере произволно крива форма, която да пасва към дъното на колата. От тук, максимален обем - следователно минимален шум, без да се спъва колата.


Съб Юни 17, 2006 4:38 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am
Мнения: 314
Местоположение: София Бели брези
UNREAD_POST 
а някой в България да ли се е пробвал да направи такова. И евентулно каде може да се пита да ще се навие някой да направи, за експеримент

_________________
Tofas- Sahin 1.6 карб.


Съб Юни 17, 2006 9:26 pm
Профил ICQ WWW
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
За мотори прават карбонови гърнета :? така че що да не може и за коли :?

_________________
_______________________________________
0885261834


Съб Юни 17, 2006 10:05 pm
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am
Мнения: 314
Местоположение: София Бели брези
UNREAD_POST 
да, но карбоновите май ще са доста по скъпи

_________________
Tofas- Sahin 1.6 карб.


Съб Юни 17, 2006 10:06 pm
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 27, 2006 9:28 pm
Мнения: 241
Местоположение: Варна 01 Одесос
UNREAD_POST 
Виждал съм мой познат да си прави гърне от алуминий ефекта е зашеметяващ по леко и шумо изолацията е по голяма а и не поддава на курозия.

_________________
FIAT BRAVA 16.16V.ELXИзображениеИзображение


Съб Юни 17, 2006 10:14 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm
Мнения: 163
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
За съжаление и алуминия корозира и то от солената вода.Която май имате в района в излишък. :D

_________________
125s/1600ccm/100ps


Съб Юни 17, 2006 11:08 pm
Профил WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 27, 2006 9:28 pm
Мнения: 241
Местоположение: Варна 01 Одесос
UNREAD_POST 
FIAT 125s написа:
За съжаление и алуминия корозира и то от солената вода.Която май имате в района в излишък. :D
Имаме в морето, а и ние си караме колите по пътищата . А за алуминия може и да си прав не съм запознат с свойствата му.

_________________
FIAT BRAVA 16.16V.ELXИзображениеИзображение


Съб Юни 17, 2006 11:22 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am
Мнения: 314
Местоположение: София Бели брези
UNREAD_POST 
много гадно се окислява алуминия. Гледаш слагаш си лъскаф алуминиев аспух, а след 2месеца вече имаш зелен аспух :)

_________________
Tofas- Sahin 1.6 карб.


Съб Юни 17, 2006 11:24 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.


Нед Юни 18, 2006 12:16 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Сря Юли 27, 2005 3:44 pm
Мнения: 194
Местоположение: София
UNREAD_POST 
jonfound
Цитат:
Човека твърди, че е правил цели генерации от стъклопласт, включително изпускателните колектори.

Е за това изказване казвам че е глупост.
Карбоновите гърнета реално са облечени само с карбон. Ама ако някой го влече - да пробва, няма лошо.


Нед Юни 18, 2006 12:52 am
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm
Мнения: 163
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
Korun написа:
Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.

Солта не просто го окислява а разяжда.Виждал съм алуминиева бутилка за въздух на камион която беше с такива дълбоки язви че беше си направо пробита.А пък колко радиатори за климатици се разпадат от лугата малеййй.И понеже се занимавам с заваряване.... Значи в състава на обмазката на алуминиевите електроди има голям процент натриев хлорид(сол) и е задължително след заваряване да се изчука шлаката и да се измие много добре с вода(шлаката се разтваря),защото същата продължава да "яде" метала.А в крайна сметка целта на обмазката е да разрушава алуминиевия окис който се получава и който пречи на заваряването. :D
П.С. Малко се поувлякох с работи които сигурно не ви интересуват ама.........Пък не по темата. :?

_________________
125s/1600ccm/100ps


Нед Юни 18, 2006 2:18 am
Профил WWW
UNREAD_POST 
FIAT 125s написа:
Korun написа:
Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.

Солта не просто го окислява а разяжда.Виждал съм алуминиева бутилка за въздух на камион която беше с такива дълбоки язви че беше си направо пробита.А пък колко радиатори за климатици се разпадат от лугата малеййй.И понеже се занимавам с заваряване.... Значи в състава на обмазката на алуминиевите електроди има голям процент натриев хлорид(сол) и е задължително след заваряване да се изчука шлаката и да се измие много добре с вода(шлаката се разтваря),защото същата продължава да "яде" метала.А в крайна сметка целта на обмазката е да разрушава алуминиевия окис който се получава и който пречи на заваряването. :D
П.С. Малко се поувлякох с работи които сигурно не ви интересуват ама.........Пък не по темата. :?


Аз за солта никъде не съм споменавал :?
Писах за окисляване, процес на взаимодействие на матриалите (най-общо) с кислорода..... :wink:


Нед Юни 18, 2006 10:20 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg