|
|
Дата и час: Нед Май 12, 2024 5:47 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Fiat Uno (Engine) swap в Fiat Coupe ?!
Автор |
Съобщение |
Tie
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Яну 09, 2007 7:37 pm Мнения: 17 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Колега, извинявай но по-горе спомена за Дедра 2.0 16В Турбо излязла от завода? Не вярвам да има такава (сток), но ако пък ти имаш такава информация, дай малко повече-ще ми интересно как върви!
P.S. И аз съ в една люта дилема - Пунто ГТ или Дедра Турбо/ Турбо Интеграле за правене? Че сега съм с Крома Тие, а ти знаеш по нея почти няма правене с тая смотана електроника
|
Чет Фев 14, 2008 7:57 pm |
|
|
ivanko_rs
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Юли 11, 2005 9:35 am Мнения: 145 Местоположение: Русе
|
Tie написа: :offtopic: Колега, извинявай но по-горе спомена за Дедра 2.0 16В Турбо излязла от завода? Не вярвам да има такава (сток), но ако пък ти имаш такава информация, дай малко повече-ще ми интересно как върви! P.S. И аз съ в една люта дилема - Пунто ГТ или Дедра Турбо/ Турбо Интеграле за правене? Че сега съм с Крома Тие, а ти знаеш по нея почти няма правене с тая смотана електроника
Не си прочел внимателно-преправил съм 2.0 8 Турбо до 2.0 16 Турбо.Чувал съм и за заводски изпълнения,но са рядкост.Аз имах Крома Турбо и точно поради тоя Бош от Балканската Война я продадох.Според мене вземай Дедра вместо Пунто.Аз също се чудих преди да взема мойта,но като си направих един анализ на моторите везните се наклониха в полза на Дедрата.На Пунто-то мотора е много архаичен с тези колектори от една страна като на Жигули,просто техннологично не може да се охлади въздуха като хората.Освен това е пак с Бош Няма да говорим че Дедра-та е все пак с мотор от Интеграле и не най-накрая колкото и да се надува тоя Пунто-вски мотор е 1.4 ,сравнен с 2.0 просто няма въздух.
Ето ти линк да ми видиш проекта http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_8319_0.html
_________________ Lancia Dedra 2.0 16V Turbo - 220hp-for now
Mobil 1 & ESSO - Русе регион
|
Чет Фев 14, 2008 8:12 pm |
|
|
Tie
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Яну 09, 2007 7:37 pm Мнения: 17 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Еми като чуя за 2.0 16В матор "италиянския" и ми се размътва погледа - блейка съм Единственото което ме спира за Дедра-та е че е по-възрастна от Пунто-то и се притеснявам да не срещна ядове с намирането на някои части (както се случва и с Крома-та). Доста мисля и в/у варианта да вкарам Тема 16В турбо, ама и тя е с БОШ (Мотроник де), ама не знам дали става за нещо-посъветвай ме. Иначе като краен вариант се насочвам към Делта HPE 2.0 16В Турбо или Купе 16В Турбо, при тях предполагам проблема "смотана електроника" не стои. Доколкото знам мотора ти е точно от Фиат купе (с доработки де) и се представя повече от задоволително
P.S. Иначе проекта ти е 6+ Следя го задочно по форумите и винаги се радвам когато има "наказателни" талянки!
|
Пет Фев 15, 2008 12:58 pm |
|
|
ivanko_rs
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Юли 11, 2005 9:35 am Мнения: 145 Местоположение: Русе
|
Да,Делта ХФ ХПЕ и Купе Турбо са със същия мотор и електроника като моя,той моя мотор е от Фиат Купе Турбо.Знам че на Капа 2.0 16 Турбо Мотроника е добър,но незнам каква е разликата с Тема Турбо в контролерите.
Да не те притеснява Дедра-та от към части,всичко е платформа Типо по окачването,а двигателя като цяло си е нормален,разликите с атмосферния са много малко.Ако искаш кола за каране недей да гледаш годините,гледай само състоянието,това е важното.
_________________ Lancia Dedra 2.0 16V Turbo - 220hp-for now
Mobil 1 & ESSO - Русе регион
|
Пет Фев 15, 2008 1:54 pm |
|
|
LEVSKI
|
ivanko_rs написа: Ей като се хванете с тез спирачки,кат малки деца сте Някой до сега да е првил такава конверсия че да дава такива акъли? Аз си преправих Дедрата от 2.0 8 Турбо 177 коня до 2.0 16 Турбо 240 коня и съм си със стандартните като размер дискове 284мм,само че нови на Локхиид и хубави накладки.Колата си спира много добре.Купе атмосферно 2.0 16 е със същата спирачна система,така че няма нужда от подмяна.Като тръгнете да надхвърляте 300 коня с много тогава мислете за такъв ъпгрейд,на тоз етап е ненужен
Колега предполагам си виждал спирачните апарати на Купе 20Вт. Заводско си излиза с "Брембо". Определено има разлика в спирането, макар че съвсем малко имах възможност да карам 20Вт.
|
Пет Фев 15, 2008 2:24 pm |
|
|
ivanko_rs
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Юли 11, 2005 9:35 am Мнения: 145 Местоположение: Русе
|
LEVSKI написа: Колега предполагам си виждал спирачните апарати на Купе 20Вт. Заводско си излиза с "Брембо". Определено има разлика в спирането, макар че съвсем малко имах възможност да карам 20Вт.
Знам колега,но някой от вас да кара Купе 2.0 20,а за турбо да не говорим.Аз имам в предвид че заводската ви спирачна система е достатъчна за спиране на 300 и малко коня,оттам нагоре вече се сменя и както каза най-добре е с дискове и спирачни апарати от 20V Турбо,тъй като са 4-ри бутални апарати Брембо и са с по-голям размер.
_________________ Lancia Dedra 2.0 16V Turbo - 220hp-for now
Mobil 1 & ESSO - Русе регион
|
Пет Фев 15, 2008 6:04 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|