момчета аз имам една малка историйка
Значи един приятел кара волжо 480 турбо
Аз много не разбирам от турбини (казвам си го) и един ден бяхме на вилата и си разглеждаме въпросната колица (има страшно много нещица по нея като електроника) и и се кефиме!
И заглеждаме турбината и виждаме че има един изваден мъркуч от нея!!! и ние а
кво е станало сега!
И решихме да го сложиме-до него има още един който си е на мястото!
Тези мъркучи са от порядъка на 10мм мах. сечение и се вижда че не са за някъкво налягане а бах ли за кво са....
Та ние се сложихме въпросното мъркуче от където си е паднало и се качваме да видим за какво става на въпрос... и отново
Тази колица я паржиш а турбото стои на 0 (има уредче което ти показва налягането на турбото пт -0.1 до +1 като червената зона започва от 0.8 някъде каквото и да значи това
И ние шок (тази колица е много тежка и без турбина не върви изобщо (с мойто типо ще я направя на нищо)
И ние се връщаме и я махаме пак и оп нормално турбото си работи до червената зона и неможе по-нагоре!!!
И ние а бе за кво е другото мъркуче и го махнахме да видим какво ще стане!!!
Тази колица щеше да си изкарти предния мост (кзвам ви го откровенно)
А въпросното уредче което до 1 му е мах. има ограничител на стрелката в края на червеното и ако я няма незнам къде ще отиде
Значи на 70% от натискането на педала турбината упира в тази зона!!!
Та някой има ли идея за какво става на въпрос
Сега сме мерили ускорението от 0-125 (на втора маь знаете ли колко е- 8.7 сек незнам за какво става на въпрос ама май двигателя ще си отиде много барзо така
Лепенето за седалката между 120 и 170км е се едно с мойто типо до 100 км бах майка му
Дали ще умре бързо а??