|
|
Дата и час: Пон Май 13, 2024 9:17 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
тунинг уно bebito^^^
уното ми пак е в бокса след последния ремонт от некадърен маистор за сега е в този вид прегодено е за гаррет т2 и в момента се събира!!!
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
|
Вто Сеп 25, 2007 12:40 am |
|
|
Paparac
|
Не виждам снимка, честно казано.
|
Вто Сеп 25, 2007 1:21 am |
|
|
malolitrajkata
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 11:26 am Мнения: 4 Местоположение: Благоевград
|
Re: тунинг уно bebito^^^
bebito^^^ написа: http://www.snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=4071494
и аз не виждам
_________________ и най-мъдрия си е малко прост
|
Чет Сеп 27, 2007 2:23 pm |
|
|
Paparac
|
Колега или колежке (май второто, ама да не стане сакатлък), оправи си линка като влезеш във форума
|
Чет Сеп 27, 2007 8:39 pm |
|
|
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
|
Пет Сеп 28, 2007 5:41 pm |
|
|
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
|
Пет Сеп 28, 2007 6:06 pm |
|
|
Paparac
|
Тая последната снимка най-долу определено е стряскаща. :mrgreen:
|
Пет Сеп 28, 2007 9:37 pm |
|
|
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
Защо не закачите Блоу офа, просто на тръбата, която излиза от смукателя...а чак отпред при радиатора... :roll: Дай и малко коментари...на какво налягане мислиш да се кара колата, електроника и т.н.
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Съб Сеп 29, 2007 11:06 am |
|
|
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
разтоянието от порядъка на 40 см не е проблем за блу-офа.А звука който издава от там не може да се замени за нищо!! турбото ми е гаретт т2 след основен ремонт естествено главата и тя ,колата бяхме я пуснали преди седмица с 4 степен на згъстяване но е малко при положение 4е няма големи дузи и голям надув.сега я пускаме на 6 степен на згъстяване. и 6те видим какво 6те стане.ауспух на 60мм от отпред до отзад задно гарне от мотор :mrgreen: звук на 4 степен на згъстяване стряскащ,а сега не знам дузите на уното 180cc ли бяха и захранване 12-17ом.май не знам какви дузи да сложа по сайтовете най малките са 300cc а ми трябват 250cc електроника мисля мегаскуер ама за сега не стигат парите и май 6те я пусна нормално да си работи а после 6те сложат електрониката и дузите и бум...вси4ки пътища на турбото са от тънкостени аломиниеви тръби размер 50мм-63мм всички снатки са SAMKO..скоро и друга информация!!! търся вал novitec
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
|
Съб Сеп 29, 2007 2:36 pm |
|
|
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
Малко се престаравате със степента на сгъстяване, според мен на 7,8:1, според мен степен на сгъстяване под 7,5 е прекалено, с една дебела метална гарнитура, на 1,2 бууст, колата ще върви доста добре. Големината на дюзите на уното са много специфични и много трудно ще намериш със същия размер , но повече кубици, затова аз бих ти препоръчал втори ред дюзи и да ги управляваш с друга електорника и като "видят" бууст да се пускат...Така колата ще има супер празен ход и няма да е богата в ниските. Блоу офа ще се чува пак идеално, на тръбата от смукателя. Иначе генерацията и турбопътищата са ти идеални, само даунпайпа може да го промениш, според мен.
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Съб Сеп 29, 2007 8:34 pm |
|
|
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
незнам що си мислищ че с големите дузи на празен ход 6те е богата сместа? при положение 4е си с друга електроника.тя ти променя постояно импулса на дузите и си работи нормално и на празен ход..тва доказано..а за степен на згъстяване при 8 компресия е 6 и до 2бар да надува6 пак няма проблем бях с дебела гарнитура и не става сега си поръ4ах от унгария и ве4е пътува,няма никаде рейнтс,елринг излезе само една с Б и поръ4ах нея ,4акам си буст контролера и оил кач танг и се зътваря...
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
|
Нед Сеп 30, 2007 2:48 am |
|
|
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
Ами аз лично обичам въврвящи коли на малък бууст, а на степен на сгъстяване на 6:1, трябва да я караш на 2 бара, за да въврви, преди бууст ще е "мъртва", тая турбина на над 1,2 бара ако се кара, ще се счупи много бързо. Относно електрониката ми е ясно, че може да се направи, ама ще е едно ходене по настройки и едно изваждане, а и дюзи, които да паснат на мястото на оригиналните много трудно се намират.
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Нед Сеп 30, 2007 10:19 am |
|
|
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
струва ми се 4е буркаш компресия с степен н азгъстяване, но не ми са спори има ли разлика като си с новитек вал освен в вървенето на колата ..една и суща ли е електрониката с тази вмомента на колата ми има ли промени в прожинките на клапаните в повдигачите или други разлики моля компетентен отговор от хора запознати!!!!а не предложения и хипотези...
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
|
Нед Сеп 30, 2007 5:15 pm |
|
|
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
bebito^^^ написа: струва ми се 4е буркаш компресия с степен н азгъстяване, но не ми са спори има ли разлика като си с новитек вал освен в вървенето на колата ..една и суща ли е електрониката с тази вмомента на колата ми има ли промени в прожинките на клапаните в повдигачите или други разлики моля компетентен отговор от хора запознати!!!!а не предложения и хипотези...
Ами може и да ги бъркам , според мен степен на гъстяване е геометричен параметър (отношение на обеми), а
налягане на сгъстяване (компресия) е физичен параметър, има връзка между тях но не е едно и също. Айде ще понапиша малко повече Степента на сгъстяване е отношение на обема на цилиндъра къмту обема на горивната камера.Това е най-общо казано,понеже в тия обеми влизат и обемите на пространството от гарнитурата,изрезите за клапаните по челата на буталата и т.н. Кмпресията е функция от степента на сгъстяване повдигната на степен n1 и умножена по налягането в края на процеса пълнене. Основната разлика е,че компресията си я мериш с манометър, докато степента на сгъстяване се измерва само ако имаш обемите на Г.К. и цилиндъра.
Ще се поинтересувам и утре ще ти пиша за вала.
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Нед Сеп 30, 2007 8:52 pm |
|
|
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
ето виждаш ли 4е знаеш!! с много из4есления през годините хората са стигнали до заклу4ението 4е горе доло при 8 компресия има 6 степен на згъстяване което е добре и до 2 бара да надува6 пак няма да мине6 десет и 6те бъде6 добре и 6те си кара6 нормално.а ако търсу6 максимума си експериментираи?твоя си е колата едни от най бързите коли в клас А са от варна .както и сега на Божура стана Миро с корсата които имат достата4но турбо коли като вектрата като бялата астра и много други които вървят и до ден дне6ен...работят просто без експерименти и постигат успехи ..турбо кола винаги на 8 компресия и надуваи до колкото иска6..те са надували и до 2.5...макар 4е тогава стана сакътлък но тва е друга история..аз не пи6а тук аза да споря..казвам какво правя по колата си а като стане готова ....6те видим какво имаме на лице ....
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
|
Нед Сеп 30, 2007 9:43 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|