|
|
Дата и час: Чет Юни 06, 2024 8:36 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
тунинг на Браво HGT
някой правил ли е тунинг на хгт - филтър, чип, и още за каквото се сетите - без разни оптики де.
моля да ми кажете, заслужава ли си?
имам предвид: като паричен разход сравнен с това колко повече върви след това?
ХГТ е кола която си харчи дали след тунинга не става по страшно :(
има ли опасности в последствие след слагане на чип и филтър разни други неща да не работат като хората - знаете за на бравото компютъра
въобще заслужава ли си?
МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
|
Вто Май 09, 2006 2:45 pm |
|
|
Mescalin
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Мар 06, 2006 12:38 pm Мнения: 195 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
Re: тунинг на Браво HGT
krum_ktk написа: ХГТ е кола която си харчи дали след тунинга не става по страшно :(
колега , по принцип хора който правят доработки по двигателя (тунинг) не се интересуват от разхода.
|
Вто Май 09, 2006 4:37 pm |
|
|
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
Re: тунинг на Браво HGT
krum_ktk написа: ХГТ е кола която си харчи дали след тунинга не става по страшно :(
Дето се вика: "Евтини гащи няма..."
Как очакваш да си вдигнеш мощността, а пък разхода да си остане същия...
А иначе незнам защо ти е да му правиш тунинг на този мотор... колата е много бърза и същевременно лека!
Единственото което можеш да направиш е да окалпавазиш работата!
Тъй че - внимавай...
_________________ FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
|
Вто Май 09, 2006 8:07 pm |
|
|
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
147 или 155 коня си....???
С чип и филтър нема да тръгне кой зна е колко....
Ако намериш на части 2,4 5 цилиндъра двигател от Ланция може му ползваш разпределителните валове(по добри са) или направо блока с буталата и коляновия вал+ ремап и по високо налягане на инжекторите(за да не ги сменяш)
Иначе чип филтър+ генерация макс 10 коня,струва ли си???
Ако ти трябва за гонки му сложи една азотна с-ма и си готов,пак тея пари ще е...
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Вто Май 09, 2006 9:11 pm |
|
|
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
Selqatin благодаря ти за инф.
147 съм.
наистина за 10 коня няма никакъв смисъл.
а иначе започва да става много сложно с отварянето на двигателя на този етап.
но както сам се сещаш хората дето продават чипове и филтри други неща говорят
мерси и на другите това, че по - мощните двигатели харчат повече си го знам.
друг ми бе въпроса
|
Сря Май 10, 2006 5:45 pm |
|
|
kiro_of_the_day
|
Именно! Не разваляй хубавата кола!
|
Сря Май 10, 2006 9:01 pm |
|
|
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
и все пак?
някой с ХГТ след туниг нямали да сподели мнение. Не им ли правите тунинг?
|
Сря Май 17, 2006 2:31 pm |
|
|
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
и все пак?
някой с ХГТ след туниг нямали да сподели мнение. Не им ли правите тунинг?
|
Сря Май 17, 2006 2:32 pm |
|
|
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
krum_ktk написа: и все пак? някой с ХГТ след туниг нямали да сподели мнение. Не им ли правите тунинг? и аз се бях запалил да поотворя бравото от към вървеж, но стигнах само до монтиране на конус. оказа се ча тази кола за да тръгне осезаемо повече си трябват агресивни валове /около 1000евро на шрик и то без останалите джиджавки/ хубава изпускателна система от началото до края, къстъм чип /над 1000лв./ и т.н. в общи линии ще ти се върже колкото още едно хгт.
преди време се тествахме с едно момче с браво /астраубиец/ с двигател 2,4 20кл., с чип, генерация и др. и в общи линии вървеше доста добре като на 160-180 км/ч беше на 20-30 метра пред мен!
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Сря Май 17, 2006 3:42 pm |
|
|
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
мерси, но мен по - скоро ме интересува това как и до колко се променят динамичните характеристики на двигателя, според това какво му е променяно.
искам да кажа, че мен драг не ме влече особено много да давам гас на една права, извинявам се на феновете.
тази лека кола - хгт е много добра по завоите/естествено с добро задкормилно устройство/, но както знаят каралите чудовището това, че истинки започва да върви над 4х. оборота малко я пързаля. освен това е доста лесно да бъде изпускана под тях кадето малко губи тягата, можели повече мощност в ниските с пипане на нещо в колата - примерно.
така де, това и други неща. много благодаря пак на споделилите мнение.
малко сигурно звуча несериозно, ама ако питам всичко дето искам накуп списака щее мнооого голям
и в този ред на мислир макар, че нее тука мястото - как да накарам бравото да светне повече - сега е с нормални крушки и добре регулирани фарове, ама късите ги няма никакви /сравнено с предишната кола - тепра/.
:( последния път на едни завои на Кресна ме победиха с бая по слаба кола, която обаче светеше яката и виждаше много повече завоите.
е на другия ден през деня си върнах тъпкано
|
Чет Май 18, 2006 10:39 am |
|
|
me_to_u
|
krum_ktk написа: ....и в този ред на мислир макар, че нее тука мястото - как да накарам бравото да светне повече - сега е с нормални крушки и добре регулирани фарове, ама късите ги няма никакви /сравнено с предишната кола - тепра/...
viewtopic.php?t=6616
|
Чет Май 18, 2006 11:26 am |
|
|
ivo098
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm Мнения: 431 Местоположение: София 19 Люлин
|
krum_ktk написа: тази лека кола - хгт е много добра по завоите/естествено с добро задкормилно устройство/, но както знаят каралите чудовището това, че истинки започва да върви над 4х. оборота малко я пързаля.
хмм, тая кола хич не е за завои, ако искаш кола да се движи бързо в завои ти трябва задно предаване, мойто GT дето е 113 коня яко му се пързаля предницата като му давам газ, какво остава за HGT..., просто предното предавне се държи зле като цяло при преодоляване на завои с висока скорост, иначе в права линия добре дърпат количките
_________________ Fiat Bravo GT
|
Пон Май 22, 2006 11:18 am |
|
|
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
хахахаха, ми то не само с газ става тази работа колега
има и други пинизи
кола със задно е много игрива на завоите - спор няма, ама знаеш в WRC има само пълноприводно и предно предаване - задно не. нали не мислиш, че те там не ги разбират нещата
иначе импреса WRX й аз искам да имам, нищо чее японска
|
Чет Май 25, 2006 12:21 pm |
|
|
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
и още един въпрос ми възникна, fiat coupe 20.20v турбо каква е разликата в ДВГ с бравото 20.20в освен турбото?
може ли да се слага двигателя coupe 20.20v турбо на бравото или да се слага само турбото на ДВГ на бравото и какво допълнително е нужно?
мерси
|
Пон Юни 12, 2006 1:13 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|