Дата и час: Пет Юли 18, 2025 4:56 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Пунтото не пали след зареждане на акумулатор 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Сеп 07, 2006 8:46 pm
Мнения: 93
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST Пунтото не пали след зареждане на акумулатор
Помощ колеги мислех че ще е хубаво да си заредя акумулатора в тези студове и го свалих. Няколко дни не го бях слагал и вчера като го сложих на бързо без да затягам клемите колата запали веднага. Покарах малко и на едно място спрях за 20 мин. качвам се спокоен давам на контакт лампите светят но като врътна нищо ни звук ни нищо все едно няма никои. Става въпрос за пунто 1,2 пълна инж. проверих и затегнах клемите пак пробвам нищо. По едно време всички лампи започнаха да ммигат и да се чува някакво цъкане. Махнах ключа и пак го сложих продължиха да мигат. Махнах клемите на акумулатора и пак ги сложих лампите светнаха нормално но не върти изобщо. На бутане пали веднага. Но като пробвам с ключа неще, нямам и червен ключ. Дали не е станало нещо с компютъра?
Благодаря предварително и весело изкарване на празника


Съб Дек 22, 2007 11:39 am
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am
Мнения: 2021
Местоположение: София 10
UNREAD_POST ел проблем
провери
1 кабела на стартера -бендикса там прови проблем лягаш
2 масата към купето
3 свети ли кода -трябва да гасне като но ти пък казваш че изобщо не върти стартера
4 може и проблем с клиймореда зад стартерния ключ

_________________
За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/
и FIAT http://fiat.comnet.bg/
Купе http://www.polak.ch/coupemanual/
http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/
http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat


Съб Дек 22, 2007 12:14 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
Колега имаш ли имобилайзер? Наскоро гледах едно такова Купе, при него ако не изключиш ли имобилайзера, стартера изобщо не тръгва, както ти го обяснваш, все едно изобщо не си завъртял ключа. Човека беше свалял акумолатора да го зарежда, и после не искаше да му угасне "code", посъветвах го да откачи акумолатора за известно време, и пак да пробва, не ми се обади после. Но това с премигването по таблото, ме съмнява за слаба маса, или нещо по клемите. Напръскай ги с нещо, и после пак ги затегни хубаво.


Съб Дек 22, 2007 1:42 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Сеп 07, 2006 8:46 pm
Мнения: 93
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
затегнах клемите, ток има, бендикса изхвърля (чува се щракането) но не пали. Дали не е от стартера нещо?


Вто Дек 25, 2007 6:57 pm
Профил
UNREAD_POST 
Най-вероятно е от магнитния включвател на стартера. Включва, но не може да осигури достатъчно добър контакт за завъртането на стартера. Разбира се, може и стартера да е заминал, например четките му. Трябва да се окъсят с подходящо желязо (яка отверка) контактите на включвателя (виж схемата), ако стартера завърти, значи включвателя е повреден. Ако и тогава не иска, следва да се разглоби и да се види състоянието на четките, преди всичко, втулките след това и накрая статора и ротора. Сините линии показват мястото, което трябва да се "окъси" за проверка. Червената стрелка посочва захранващия плюс след контактния ключ. При теб е наред, щом изхвърля бендикса.
Ако решиш сам да направиш пробата, внимавай да не допреш инструмента до корпус, защото плюса е директно от акумулатора и можеш да направиш голяма беля (вкл. и пожар). Внимателно. Подходяща за целта е стара отверка с диаметър мин. 8mm на стеблото. Колата да е изключена от контакт и скорост.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Сря Дек 26, 2007 9:33 am
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Нед Мар 04, 2007 5:14 pm
Мнения: 30
Местоположение: Червен Бряг
UNREAD_POST 
Пробвай с друг акомулатор.


Сря Дек 26, 2007 7:22 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Сеп 07, 2006 8:46 pm
Мнения: 93
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST п
Благодаря за пояснението. Наистина беше от стартера. Бях на майстор. Нещо беше надрало ротора но е работил иначе. Докато бях при него ми смени втулката. За ремонта на стартера + смяна на маркучите на 2 предни спирачки (Там видях че ми заяждат двете предни колела) ми взе 100 лв.


Сря Дек 26, 2007 7:25 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg