Дата и час: Нед Сеп 07, 2025 9:55 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Постоянен консуматор 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 19, 2007 9:43 pm
Мнения: 177
Местоположение: Айтос
UNREAD_POST 
не съм спец,но от обща култура знам,че щом консумацията е над 0.18 а. е фатално за през зимата,особенно за дизелите.На твое място бих действал на позиции.Започвам от динамото-вадя трите кабела 30,д плюс и w.,след което замервам с ампермера.Проследявам за всеки слючай и свързването на CD-то,и пак замервам.А...забравих -имаш ли централно,часовник. Така е в общи линии.Това е от мене, дано някой колега ме допълни


Нед Дек 23, 2007 11:21 pm
Профил
UNREAD_POST 
Какво стана с консумацията, колега, намери ли причината?


Пон Дек 24, 2007 2:52 pm
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
UNREAD_POST 
Имам съмнения за генератора или централното, защото когато откачих генератора напрежението спадна и след това махнах бушона на централното и почти спадна на 0. Доста интересно ми стана около този проблем и искам сам да го разреша щото е мн лено да идеш при майстора и след 2-3 часа да си я вземеш горова.А и по принцип това в общи линии ми е специалността.


Вто Дек 25, 2007 12:45 am
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm
Мнения: 121
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
Sharky05 написа:
Имам съмнения за генератора или централното, защото когато откачих генератора напрежението спадна и след това махнах бушона на централното и почти спадна на 0. Доста интересно ми стана около този проблем и искам сам да го разреша щото е мн лено да идеш при майстора и след 2-3 часа да си я вземеш горова.А и по принцип това в общи линии ми е специалността.

Електричеството ти е специалност, а бъркаш ток и напрежение? Извинявай, не искам да прозвучи като заяждане, но те съветвам да се обърнеш към жичкаджия. Описаното измерване, може да доведе до неприятности (изгорял уред, проблеми в инсталацията и т.н.), ако не боравиш правилно с измерителното уредче. Оправи си колата при специалист, а след това ще разчепкаме теоритично кое как става.

_________________
Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94


Чет Дек 27, 2007 10:08 pm
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Яну 15, 2008 2:13 pm
Мнения: 88
Местоположение: София
UNREAD_POST Re: Постоянен консуматор
Sharky05 написа:
Искам да попитам нямкой има ли идеи защо е това, и нормално ли е.Когато откачам клемата на минуса дава искра.Замерих с уред и отчита 12 волта.Опосле отакчах бушоните един по един обаче консуматора си остана.Нямам представа от какво може да е.Също и друго искам да попитам относно стрелката за горивото - не показва вярно, даже понякога пада на нула и трябва да ударя по таблото за да се оправи.Възможно ли е това да е проблема за консуматора?Очаквам идеи за разрешаване на този проблем особенно ако на някой вече му се е случвало, ще коментираме заедно!
Браво 1.6 16в. 103 коня 98г. ми е колата

Здравей Шарки 05. Искам да ти кажа няки неща, които мисля че са ти от полза. Акумулатора на колата е електроенергиен източник. СледователноЕлектрическата енергия подавана от него както и всяка ел енергия има своите основни параметри:
1.Напрежение - измерва се във ВОЛТОВЕ, дименсията е (V)
2.Tok - измерва се във АМПЕРИ (А)
3.Честота - измерва се във ХЕРЦИ (Hz)
Ако напрежението има някакви Херци, казваме че то е променливо напр. ~220V или постоянно =220V. Постоянното напрежение е двойно по смъртоносно от променливото.Но нека да спрем до тук със лекцията, защото много ще се объркаш :-) .
Теб те интересуват първите две стойности на акумулатора както за всяко едно нещо във колата Напрежение(V) и Ток(A). Математическото произведение на тези две стойности дава МОЩНОСТТА - ВАТ(W). Т.е. ако имаш акумулатор 50Аh и крушка 5W (каквато е във багажника например) и (нов акумулатор), тя ще може да свети непрекъскато така>
5:12=0,4166667(А) коетое приплизително 0,42А . Като разделим 50:0,42=119,04762h., което ще рече че тази крушка ще може да всети приблизително 119 часа до пълното изтощаване на акумулатора. Пропуснах да ти кажа че, надписите в/у акумулаторите напр. 50Ah (250)A , ознчават че максималният товарен продължителен ток може да е 50А и акумулатора може да го предостави в продължение на един час. (250)А означава, че това е максималният пусков или кратковременен ток за стартиране на двигателя е ( 3000W, мощност колкото една акумулираща печка в къщи). Затова е казано че паленето на двигателя е тежък режим за акумълатора и стартера, и трябва да бъде колкото се може по кратък за да не се разтопят кабелите.
И накрая, на базата на това което ти казах, можеш да изчислиш мощността която се консумора от твоя акумулатор и по нея да се ориентираш какво може да е. ЗАПОМНИ напрежение се измерва само чрез паралелно, а ток само чрез последователно свързване на мултимера. Във нокакъв случай не измервай тока на палене с мултимер и не измервай ток в/у клемите на акумулатора, всичко това става чрез задължително спазване на поляритета "+" и "-".
Надявам се с тези редове да съм ти бил полезен както на теб, таха и на други колеги.


Чет Яну 17, 2008 3:56 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
UNREAD_POST 
Мерси за информацията, но вече разреших проблема.


Чет Яну 17, 2008 8:36 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
и какво се оказа,че ми стана интересно?


Чет Яну 17, 2008 8:50 pm
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
UNREAD_POST 
акумилатора :? а това че има постоянно напрежение е това, че предния капак е отворен. :roll:


Пет Яну 18, 2008 1:41 pm
Профил WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 29, 2006 11:19 am
Мнения: 288
Местоположение: Габрово
UNREAD_POST 
Sharky05 написа:
акумилатора :? а това че има постоянно напрежение е това, че предния капак е отворен. :roll:

Ей пак обърка напрежение с консумация, т.е. протичане на ток, което се появява при затваряне на ел. верига. Нали на теб това ти беше специалността, вземи си прочети книжките отначало.
Аз по диплома не съм ел., но доколкото знам по дефиниция напрежението е разликата в потенциялите на токоизточника и се измерва във ВОЛТ, а тока е в АМПЕР, по-горе беше изнесена една разкошна лекция по тези въпроси.

_________________
FIAT Brava 1,4/12V, FIAT Punto 1,1 SX/ 94


Пет Яну 18, 2008 3:44 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:59 pm
Мнения: 27
UNREAD_POST 
еми вземи прочети по-нагоре и виж 4е съм замервал във волтове и после критикувай за разлика м/у ток и напрежение.
не се обиждай 8-)
както и да е всичко е 10т. сега :-D :beer:


Пет Яну 18, 2008 6:58 pm
Профил WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 29, 2006 11:19 am
Мнения: 288
Местоположение: Габрово
UNREAD_POST 
Sharky05 написа:
еми вземи прочети по-нагоре и виж 4е съм замервал във волтове и после критикувай за разлика м/у ток и напрежение.
не се обиждай 8-)
както и да е всичко е 10т. сега :-D :beer:

Извинявай, мисля че съм прочел правилно за напрежението, но ти говориш за отворен капак той в случая не влияе на напрежението а се явява като постоянния консуматор и затова писах по-горе.

_________________
FIAT Brava 1,4/12V, FIAT Punto 1,1 SX/ 94


Съб Яну 19, 2008 5:07 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg