 |
 |
 |
|
Дата и час: Пет Юли 18, 2025 6:24 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 2 мнения ] |
|
Проблем с Брава 1,6 при смяна на акумолатор !
Автор |
Съобщение |
vasqes
Регистриран на: Сря Юли 25, 2007 10:28 pm Мнения: 1 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
 Проблем с Брава 1,6 при смяна на акумолатор !
Здравейте,имам голям проблем :cry: Сутринта завъртам контактния ключ и ..... няма никой /като се има предвид ,че предишния ден съм карал Бравата до вечерта/.Независимо,че "окото" на акумолатора си свети все още зелено се оказа ,че е изпляскал. Взех батерията на колата на жена ми :twisted: ,но изскочи друг проблем -ако климатика е пуснат и карам по инерция /на обороти/ ТЯ ЗАГАСВА В ДВИЖЕНИЕ!!! Моля помогнете и кажете това от акумолатора ли е??? Понеже този е 44 А , а предишния 50 А. Някои разбирачи ме посъветваха да ида на стенд на компа за да изчистили грешките, но все пак ,ако взема нов акумолатор няма ли да се оправи проблема ??? Благодаря предварително на отговорилите 
|
Чет Юли 26, 2007 12:54 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
 Re: Проблем с Брава 1,6 при смяна на акумолатор !
vasqes написа: Здравейте,имам голям проблем :cry: Сутринта завъртам контактния ключ и ..... няма никой /като се има предвид ,че предишния ден съм карал Бравата до вечерта/.Независимо,че "окото" на акумолатора си свети все още зелено се оказа ,че е изпляскал. Взех батерията на колата на жена ми :twisted: ,но изскочи друг проблем -ако климатика е пуснат и карам по инерция /на обороти/ ТЯ ЗАГАСВА В ДВИЖЕНИЕ!!! Моля помогнете и кажете това от акумолатора ли е??? Понеже този е 44 А , а предишния 50 А. Някои разбирачи ме посъветваха да ида на стенд на компа за да изчистили грешките, но все пак ,ако взема нов акумолатор няма ли да се оправи проблема ??? Благодаря предварително на отговорилите 
Виж надеждно ли са вързани клемите на акумулатора. Не пропускай да провериш и връзката на масата с купето на колата, както и как е вързан плюсовия кабел. Щом колата преди това е работила, проблема е в клемите. ЕКУ е много близо до акумулатора. Да не сте разместили куплунга му или да е скъсана някоя маса.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Юли 26, 2007 8:15 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 2 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|