 |
|
Дата и час: Пет Юли 18, 2025 6:38 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
ЕЛ. СХЕМА ЗА ТИПО 1,6 МОНОИНЖЕКЦИОН
Автор |
Съобщение |
BLAGO
Регистриран на: Сря Юли 18, 2007 8:25 pm Мнения: 2 Местоположение: София 06 Подуяне
|
 ЕЛ. СХЕМА ЗА ТИПО 1,6 МОНОИНЖЕКЦИОН
ПИЧОВЕ, ФИАТКАТА СЕ СКАПА ... ГАСНЕ КОГА СИ ИСКА И НЕМА ОПРАВИЯ. МАЙСТОРА МИ КАЗА, ЧЕ НЯМА ЕЛ. СХЕМА, А ПРОБЛЕМЪТ Е В ЕЛЕКТРОНИКАТА. АКО НЯКОЙ ИМА ИЛИ ЗНАЕ ОТКЪДЕ ДА НАМЕРЯ, МОЛЯ ДА ПОМОГНЕ. СЪЩО АКО ЗНАЕТЕ ДОБЪР МАЙСТОР. ДВИГАТЕЛЯТ Е 1,6 МОНОИНЖЕКЦИОН НА BOSH' 95 ГОД.
|
Сря Юли 18, 2007 9:10 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
 Re: ЕЛ. СХЕМА ЗА ТИПО 1,6 МОНОИНЖЕКЦИОН
BLAGO написа: ПИЧОВЕ, ФИАТКАТА СЕ СКАПА ... ГАСНЕ КОГА СИ ИСКА И НЕМА ОПРАВИЯ. МАЙСТОРА МИ КАЗА, ЧЕ НЯМА ЕЛ. СХЕМА, А ПРОБЛЕМЪТ Е В ЕЛЕКТРОНИКАТА. АКО НЯКОЙ ИМА ИЛИ ЗНАЕ ОТКЪДЕ ДА НАМЕРЯ, МОЛЯ ДА ПОМОГНЕ. СЪЩО АКО ЗНАЕТЕ ДОБЪР МАЙСТОР. ДВИГАТЕЛЯТ Е 1,6 МОНОИНЖЕКЦИОН НА BOSH' 95 ГОД.
Като за начало не ползвай само големи букви защото на форумен език това означава "викане" или "каране".
Колата закачана ли е на стенд за диагностика? Ще се опитам да намеря схема но такава надали ще е необходима. Бош моното е много разпространено. Компонентите по инжекциона са винаги монтирани на еднакви места (дори и колата да не е ФИАТ). Възможните причини за проблема не са 1-2, но не е трудно да се открият. Част от тях са датчик за оборотите на коляновия вал, TPS, стъпково моторче, температурни датчици.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Юли 18, 2007 11:11 pm |
|
 |
BLAGO
Регистриран на: Сря Юли 18, 2007 8:25 pm Мнения: 2 Местоположение: София 06 Подуяне
|
О.К. за главните букви, не знаех, извинявам се. Качвана е на тестер, нееднократно. Ходих в някакъв сервиз на БОШ, там ми казаха, че смуче въздух от всмукателните колектори и от гарнитурата на инжекциона. Смених ги и нищо. Майсторът /другия/ ми каза, че проблемът е електрически, защото свързахме тестера и тръгнахме да караме, докато се прояви проблема. Когато проблемът се появи, т.е. колата изгасна, тестерът също "умря" и почна да се зарежда отново, демек тока някъде е прекъснал. Същевременно, докато двигателят работи, тестерът не отчита грешка - нито в ламбда сондата, нито в някой датчик. Та такива работи ... Четох във форума и за други подобни проблеми, но не и за решение.
|
Чет Юли 19, 2007 12:16 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
BLAGO написа: О.К. за главните букви, не знаех, извинявам се. Качвана е на тестер, нееднократно. Ходих в някакъв сервиз на БОШ, там ми казаха, че смуче въздух от всмукателните колектори и от гарнитурата на инжекциона. Смених ги и нищо. Майсторът /другия/ ми каза, че проблемът е електрически, защото свързахме тестера и тръгнахме да караме, докато се прояви проблема. Когато проблемът се появи, т.е. колата изгасна, тестерът също "умря" и почна да се зарежда отново, демек тока някъде е прекъснал. Същевременно, докато двигателят работи, тестерът не отчита грешка - нито в ламбда сондата, нито в някой датчик. Та такива работи ... Четох във форума и за други подобни проблеми, но не и за решение.
За да загуби тестера връзката с ЕКУ трябва да е прекъснало захранването на ЕКУ-то.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Юли 19, 2007 6:55 am |
|
 |
bat_rado
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 1:34 pm Мнения: 14 Местоположение: София 05 Сердика
|
Значи и аз имах подобен проблем. Та какво се оказа, кабела който влиза в алтернатора, не плюса от акумулатора а този който го възбужда имаше кофти връзка. Отрязах клемата, сложих нова и нещата заспаха. Но докато го разбера това ми изгоря инжекциона та се наложи да го отворя и да гледам къде кво става. Схема нямам но общо взето разгадах кое къде отива. Ако ти се играе на стенд виш каква е хавата със сигнала на 13 крак, от там отива сигнал до подаването на бензин в карбуратора. Но те съветвам просто да си зачистиш клемите с масите към купето и двигателя и да си прозвъниш електриките. Като нищо ще се окаже кофти контакт някъде.
Успех!
|
Пон Юли 23, 2007 10:17 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |